Mitä sivuston käyttäjät tekevät työkseen?

Olis kiva tietää mitä muut tekee työkseen tai opiskelee ja miksei vaikka työttömänä. Varmaa meitä sekalainen kansakunta. :slight_smile:

Itse olen prosessinhoitajan koulutuksen käynyt ja prosessioperaattonina teollisuudessa kolmivuorossa. Vastuullinen työ, mutta isona plussana se, että pystyn katsoon iltavuorossakin Tapparan pelit. :slight_smile:

Olen koulutukseltani merkonomi, mutta opiskelen tällä hetkellä raksalla. :smiley: molemmat hommat kyllä kiinnostaa, mutta vaikeeta on päästä. Kun tuntuu että suhteilla pääsee nykyään. Monesti kattonu kun on joihinkin paikkoihin hakenut ja sit ketä sinne on valittu niin rehellisesti sanottuna oisin ollut pätevämpi. :smiley:

1 tykkäys

Meikäläinen on ravintola-alalla. :slight_smile:

2 tykkäystä

Räjähdysainevalmistajalla tuotekehityksessä mä saan palkkani :slight_smile:

4 tykkäystä

Prosessioperaattorina kemianteollisuudessa, kolmivuorotyö.

Kiinteistöhuoltomies eli talonmiehen ja remonttimiehen hommissa.

Koulutukseltani sähkötekniikan insinööri, suuntautumisvaihtoehtona automaatiotekniikka, hommia teen insinööritoimistossa :slight_smile:

1 tykkäys

Olen lukion 2.luokalla, 1/7 kirjoituksista hoitanut opiskelija. Tavoitteena olisi päästä armeijan jälkeen 2018 Tampereen poliisiammattikorkeakouluun.

1 tykkäys

Ylioppilas, aikaisemmin Gigantissa kodinkoneiden myyntiä, nyt pääsykokeisiin lukua. Tavoitteena Tampereen Yliopisto. :slight_smile:

1 tykkäys

Kolutukseltani insinörtti (Mekaniikan puolelta) ja toimin teknisenä myyjänä mekaniikan komponenttien parissa.

Useita opistotasoisia koulutuksia myynnin ja markkinoinnin aloilta. Viimeisin ttutkinto LKV ja päälle vielä alan ammattitutkinto. Toimin Kiinteistönvälittäjänä Oransilla, kuis muuten. :blush: Autan mielelläni sinuakin asuntoasioissa. Ota vaan yhteyttä.

2 tykkäystä

Hoitoalalla tulee leipä ansaittua.

3 tykkäystä

Konduktöörin hommii tulee hoideltuu

Jortikan Hannun käyttämättömiä turvakenkiä käytetään :construction_worker:

Myyntiedustajana ( nykyään onkohan ammattinimike Tuoteasiantuntija ) olen ollut viimeiset 20 vuotta ammattisiivoustuotteiden, välineiden ja koneiden parissa. Työnantajana KiiltoClean Oy, myyntialueena Itä-Suomi, Kaakkois-Suomi ja Kainuun alue pääasiassa. Välillä joutuu Pohjois- Suomeenkin suunnistamaan.

1 tykkäys

YO asfalttityöntekijä, toisen Tapparalevittimen kuski.

16 tykkäystä

Joskus olen tehnyt rehellistäkin työtä, mutta suurimman osan ajasta elanto on tullut mediasta ja viestinnästä.

4 tykkäystä

Ympäristöalan virkamies Tampereen kaupungilla. Siltikin viaton Tapparan lipun ilmestymiseen valkoisen talon lipputankoon!

Tietoliikenneinsinööri / IT-apina.

Terveydenhuollon tietojärjestelmien kanssa tulee puuhasteltua.