Sama ipa-henkinen konserni kun @Jarzo . Vuosia jo itsekin viihtynyt Lempäälän toimipisteessä. Duunailen mm. tuotekehitystä rakennustuotepuolella.
Lähes olet naapurissa töissä. Mä vedän pientä myyntitiimiä mikä tulee yleensä Kiillon (tai muiden) kamojen päälle. Eli ala on sama.
Jotkut sanoo titteliä reissukulliksi.
Sairaanhoitaja
IT alaa opiskelen.
Valtiolla, nykyisessä virassa 26 vuotta. Taidan olla vanhimmasta päästä tällä foorumilla. Tapparaa fanittanut niin kauan, kuin muistan, eli yli neljäkymmentä vuotta. Marjamäestä se lähti. Ja Lapista olen kotoisin.
Oysissa pään- ja kaulan alueen leikkurissa hommissa
Tietotekniikan DI, nykyään myyn kotimaista hitec:ä mm. Jenkkeihin, Aasiaan ja Eurooppaan. Viime vuosituhannella suunnittelin vielä nuorena poikana luureja.
huoltopäällikkö. Teollisuus. Alueena Pirkanmaa ja Satakunta.
Opiskelija: pääaine Saksan kieli ja kulttuuri; sivuaineita on tullut tehtyä viimeiset pari vuotta historiaa ja markkinointia.
Leivän tuo pöytään opintojen ohella kaikki kaupan työtehtävät eli suomeksi myyjä
Turvallisuuspäällikönä kaupan alalla.
Taloushallintoa; papereiden ja numeroiden pyörittelyn ohessa ohjelmistopääkäyttäjä.
Sama vika
Lääketieteen ylioppilas olen.
Alkaa oleen työt tältä yöltä taputeltu. Noin 40 tonnia käsipyyhettä kerällä…
En enää mitään, urani loin kiinteistönvälittäjänä LKV hankittu jo 90-luvun alussa. Työnantajina mm. Huom, Huoneistokeskus ja Kiinteistömaailma. Useita miljoonantalaan klubi-jäsenyyksiä, joista seurasi unohtumattomia palkintomatkoja mm. tämä Onko sitä tullut paljon matkusteltua?
Ennen välityshommia ehdin toimia monissa eri ammateissa teollisuuden parissa, ja toiminpa Ruotsin vuosinani päiväkodissa “hoitotätinä”, kaikeen sitä ihminen on vuosien varrella taipunut!
On niin jäätävän hyvä kuva @krobbe, että suosittelen tekemään tuosta profiilikuvan.
Tissejä koittelen. Et maatalouslomitus hommia
Päihdetyöntekijä
Kunnalla töissä, sivistyspuolella toimistotyötä…
Valtion virkamies. Jo 16 vuotta. Tapparan kannatusta on takana 27 vuotta.