Neiti Lukka -huutelut 24.3.2018

Samaa mieltä. Erittäin sopiva nimi tommoseen Lukka-ulvomiseen. Jos olisin pelaaja ja vastustajien katsomo huutais mulle neitiä, se lähinnä huvittais. Sen huudon ”yläpuolelle” olis helppo nousta. Sen sijaan semmonen huutaminen pelkkää sukunimeä, kiekkoon koskiessa, vois jopa ahdistaa.

2 tykkäystä

Eiköhän tuo neitihuutelijoiden porukka ole se pieni kupla, kyllä keskimäärin miehet ovat onneksi herrasmiehiä. Nykyään monilla miehillä on hyvä itsetunto, ei tarvitse korostaa miehuuttaan alkukantaisella äijäilyllä.

2 tykkäystä

Ihan oikeesti tääkö on nyt eilisen jälkeen suurin puheenaihe koko ketjussa? Ei herranjumala mitä mielensäpahoittajia täälä. Mut jatkakaa toki. Tämä on oikein viihdyttävää =)

3 tykkäystä

Enhän mä nyt niin väittänykkää? Pointtini oli vaan se, että ryhmässä on myös naisia jotka huutaa neiti lukkaa katsomossa, eikä kuten yllä mainitaan “jätkäporukan” juttu.

2 tykkäystä

Eli siis sunkaan mielestä ei sovi huutaa noin? Miks neidiks huutelu on sen parempi?

3 tykkäystä

Neiti on ihan yhtä huono haukkumasana kuin h o m o. Epäurheilijamainen käytös ei ole naisille mitenkään tyypillisempää kuin miehille, niin miksi neiti-huuteluilla halutaan antaa niin ymmärtää?

6 tykkäystä

Miten te voitte pahoittaa mielenne huudosta, joka on kuulunut jääkiekkoon ja tulee kuulumaan siihen myös jatkossa?

2 tykkäystä

Toki joku ilonpilaaja voisi muistella sitäkin, mistä tämä neitihamelukka-tapaus käynnistyi: maalia juhlivan vastustajan kaatamisesta. Se vissiin oli oikein äijämäinen suoritus.

3 tykkäystä

Eikös se nyt juonna juurensa Lukan “loukkaantumiseen”? Korjaa toki jos olen väärässä.

Ottamatta huutoon kantaan tuo argumentti on aika huono. “Koska asia on ennenkin ollut näin sen pitäisi jatkossakin olla niin ja siitä valittaminen ja muutoksen hakeminen ei ole sallitua” ei ole hyvä argumentti.

6 tykkäystä

Miks siitä ei vois pahottaa mieltänsä? Onks “näin on aina tehty” jotenkin pätevä argumentti paskalle käytökselle?

Mun mielestä voitais jossain pelissä pilkata porukalla kehitysvammasia ja etnisiä vähemmistöjä. En oo ite kumpaakaan eikä ne huudot loukkais mua, ja jos jotain loukkais niin lol mikä butthurt mielensäpahottaja :DDD Mitä mieltä? Lähteeks joku mukaan?

2 tykkäystä

Onko sun mielestä Lukka-nimen huutaminen ok?

Pointtini onkin, että huuto on erittäin yleinen ja mielestäni erittäin loistava ja hyvin kuvaava.

2 tykkäystä

Suomi nyt on täynnä kaikennäköisiä mielensäpahoittajia.

5 tykkäystä

Huikeeta. Huudetaan Neitiä Lukalle ja täten loukataan naisia yleisemminkin. Onhan se 1+1=2.

Katsomossa huudetaan “Neiti” pelaajalle ja täällä osa pahoittaa mielensä. Olen sanaton.

17 tykkäystä

Nyt olisi hyvin mielenkiintoista kuulla, mikä Lukan käyttäytymisessä teki hänestä neidin? miksi tuon sanan käyttö siis on kuvaavaa?

2 tykkäystä

Minun korviini kuulosti kyllä Pukka! Pukka! Pukkaa!

1 tykkäys

Kyllä sä olisit ensimmäisenä loukkaantumassa tuosta.

1 tykkäys

No nyt. Miksi haluat pilkata porukalla jotain ihmisryhmää?

Neiti Lukka -huuto oli tarkoitettu vain Lukalle itselleen, eikä se loukannut mitään ihmisryhmää.

7 tykkäystä

Se että joku asia on yleinen ei ole hyvä syy sen säilyttämiselle. Moni asia on ollut yleinen, mutta ajan kuluessa niistä on päästy eroon. Kuinka tärkeä tämä neiti-huuto sinulle on kun noin vahvasti haluat siitä pitää kiinni?

2 tykkäystä