Olenko idiootti?

Tampereella. Kokeiltiin myös, jos tyttönukke hame ylhäällä toimisi, mutta ei. Tuosta ei tullut sakkoja, mutta poliisit vei nuken.

8 tykkäystä

Ulkomaillahan vedetään ihan eri huumorin asteilla näissä:

Ei taitaisi ihan Suomen viranomaisilla riittää huumori :smiley: Tämä on osittain offtopic, mutta liittyy vahvasti kuitenkin siihen, että lopulta ihmisten reaktioiden kalastelu erilaisiin tilanteisiin on sitä ihmisyyttä parhaimmillaan :smiley:

3 tykkäystä

Yks vielä tälle illalle, sinivuokot tässäkin isossa roolissa…

Vietettiin kaveriporukalla uutta vuotta yhden kaverin kotona Kangasalan pahamaineisessa Suoraman ghetossa. Rakettitukun paukut olivat so last season, joten purettiin pommeja ilta ja kasattiin vähän jytäkämpi pommi illaksi.

Mentiin sitten puolen yön tienoilla Kangasalantien varteen etsimään hyvää paikkaa jysäyttää tämä jytky ja päädyttiin heittämään se yhteen ojarumpuun tien viereen. Sattumalta samalla kohtaa oli bussipysäkki, josta oli kaikki lasit paskottu ilmeisen äskettäin. Toinen sattuma oli se, että kun saatiin lanka palamaan, poliisit tuli maijalla mateluvauhtia kohti pelipaikkoja.

Kunnon räjähdys, poliisit laski erheellisesti 1+1=3 ja tulivat napsimaan meitä maijaan ihan totaalisen raivostuneina. Oltiin kuulemma juuri räjäytetty kaikki bussipysäkin lasit paskaksi. Sillä kertaa juteltiin melko pitkään, mutta lopulta säästyttiin sanktioilta. Osattiin olla vakuuttavia.

13 tykkäystä

Kakarana joskus alueella jossa asuin oli lastentarha. No, sinnehän oli yhden oven päälle ampiaiset tehneet pesän jota kulmakunnan kaikki jätkät heitteli kivillä, siihen kuitenkaan osumatta. Minä siihen paikalle parin kaverin kanssa ja isoin musa käteen mikä pihasta löytyi, nakkasin sen pesää kohti mutta pesän sijasta kivi kapsahti suoraan pesän vieressä olleeseen valon lasiseen kupuun. Oli aika näky kun n. 20 pikkupoikaa lähtee juoksemaan säikähtäneenä eri suuntiin. Kotona kun asia selvis, isä lähti tarhalle siivoamaan/selvittämään asiaa.

7 tykkäystä

Kyllä joskus on tullut oltua aikamoinen idiootti. Usein näihin on liittynyt pyhä kolminaisuus: nuoruuden into, alkoholi ja typerät päähänpistot. Naiskommelluksista riittäisi niistäkin tarinaa. Jälkikäteen useimmat jutut lähinnä huvittavat, mutta jotkut myös ehkä kaduttavat ja hävettävät. Mutta onpahan ainakin mitä keinutuolissa muistella. Elämää on tullut elettyä täysillä joskus liiaksikin vailla huolta huomisesta.

Aloitetaan vaikka “et varmaan uskalla” -tyyppisellä vedonlyönnillä. Ei pahin juttu, mutta omalla tavallaan ikimuistoinen.

Olin ehkä 16-vuotias ja isä oli saanut työkaveriltaan mökin lainaksi, joka sijaitsi omalla saarellaan. Sattumoisin meillä oli sveitsiläisiä perhetuttavia kylässä ja läksimme heidän kanssaan mökille viettämään pitkää viikonloppua.

Oli upea kesäsää ja saaristo oli muutoin todella seesteisen rauhallinen, mutta viereisellä saarella muutaman sadan metrin päässä sattui olemaan 6-8 nuoren noin parikymppisen naisen porukka viettämässä aikaa. Bongasin tietysti naisjoukon ja kysyin sitten perhetuttavaltamme saunassa, että paljonko hän maksaa, jos menen alasti uimalaudalla naisten luo kysymään sinappia lainaksi. Hän heitti, että no saat viisikymppiä. (Kertoi myöhemmin, että olisi saattanut sanoa paljon suuremmankin summan, koska ei oikeasti uskonut minun toteuttavan tämän.)

Niinpä sitten lähdin alasti uimalaudalla maaten kauhomaan kohti viereistä saarta. Jo hyvissä ajoin ennen rantaan saapumistani joku naisista huusi muita katsomaan. Oli hieman kuumottavaa suorittaa tehtävä loppuun, mutta niin vain nousin - strategisia paikkoja peitellen - vedestä ylös ja tokaisin jotain, että tulin vain lainaamaan sinappia, mikä sai naiset ensin hämmästymään ja sitten nauramaan. Käännyin kannoillani takaisin ja sain vielä perääni jotain huutelua :grin:

Tämä kokonaisuus oli siihen aikaan hyvin ujolta pojalta aika kova suoritus. Jälkikäteen harmittelin, etten pyytänyt satasta.

24 tykkäystä

Noihin naisjuttuihin menen ehkä jossain vaiheessa omissa “idiootti tarinoissani”.

Otetaan nyt kuitenkin yksi idiotismi tähän iltaan vielä. Oli erään porukan kauden päätösreissu ja vietettiin aika railakasta iltaa. Illan päätteeksi vietettiin vielä vähän jatkoja mökillä. Ennen nukkumaan lähtöä ajattelin laittaa fiksuna astianpesukoneen pyörimään yötä vasten, jotta olisi aamulla puhtaat astiat koko porukalle. Todella hyvä ajatus.

Aamulla sitten porukalla ihmeteltiin, että mikä koneessa on vikana, kun oli vaahtoa pitkin keittiön lattiaa. Sitten tarkemmin tutkittiin keittiössä olevia purnukoita ja tultiin siihen tulokseen, että olin laittanut WC-ankkaa astianpesukoneeseen. Huono idea.

17 tykkäystä

Mullakin saattaisi olla tarina jos toinenkin tähän ketjuun. :laughing:
Toisille vaan sattuu ja tapahtuu enemmän kuin toisille. :rofl: :rofl:

Avataan peli kuitenkin parin kaverin legendaarisella sattumuksella.
Molemmat nämä tapahtuneet takavuosina eräällä pienemmällä pirkanmaalaisella paikkakunnalla. Ping @Desperado

Tähän liittyen.
Kaveri oli takavuosina nauttinut yön pimeinä tunteina aavistuksen liikaa väkijuomia ja koitti sitteen raahautua kotiin.
Kaveri heräsi aamulla noin 100-150 metrin päästä kotoa hiekkalaatikosta ja siinä hiekkalaatikolla leikkinyt pikkutenava oli suureen ääneen ilmoittanut äidilleen: Äiti äiti nyt se setä heräsi. :joy: :joy: :joy:
Kuuleman mukaan oli kaveri varsin pikaisesti ja vähin äänin hipsinyt sen loppumatkan kotiin.

Toinen legendaarinen.
Suureen ääneen kerroin jätkille urbaanilegendaa pilkkijästä, jolle oli iskenyt paskahätä jäällä kesken pilkkimisen. Ei muuta kun läheiseen saareen, pilkkihaalarit pois ja kunnon mettäpaskaa tekemään.
Muuten ihan ok, mutta tarinan mukaan ne savet olivat hupussa ja se kävi ilmi siinä vaiheessa kun pilkkihaalarit vedettiin uudestaan päälle ja huppu päähän.
Yhtä vaille kaikilla kavereilla oli äärettömän hauskaa.
Tämä kaveri jolla ei ollut hauskaa hiukan kiukustuneena pamautti että ei se juttu ihan noin mennyt ja joku on liioitellut.
Siinä vaiheessa mulla hetken raksutti ennenkö tajusin mistä oli kyse. Kaveri oli kuitenkin kova kalamies ja kävi talvisin pilkillä.
Oli ihan pakko kysyä että ei kai sulle ole käynyt samalla lailla että olet paskonut huppuusi.
Näin oli käynyt ja sen jälkeen siitä naurusta ei tullut loppua moneen minuuttiin.

17 tykkäystä

Meillä kävi Rovajärven ampumaleirillä yhelle kaverille samoin. Ihan heti kun ei päässyt pesulle, niin tyyppiä kyllä kierrettiin kaukaa. Teltassakaan tyypistä ri oikein välitetty…

6 tykkäystä

Otsikon suoraan kysymykseen suora vastaus, kyllä olen.

10 tykkäystä

Kyllähän me kaikki omalla tavalla olemme. Riippuu mistä kulmasta asioita katselemme… Meitä on niin moneen ratikkaan ja suurin osa ei ehdi edes pysäkille.

2 tykkäystä

Yks tuttu kertoi, että olivat halunneet yllättää kaverin tyttöystävän ostamalla salaa astianpesukoneen. Olivat saanet koneen asennettua ja täytettyäkin. Siinä vaiheessa huomasivat ettei konetiskiainetta ole. Onneksi oli Fairyä :grinning: Luukut kiinni ja pesukone käyntiin. Vaahtoa kuulemma tuli ja tyttöystävä yllättyi, ainakin jollain tavalla, kun oli ehtinyt kotiin ennen jälkien siivoamista.

Itsellä tässä pientä remonttia talossa menossa. Muutama päivä sitten kirvesmiehen kanssa viimeisteltiin rakennettiin runkoa ja hän mittaili kakkosnelosen jämiä, joita huoneessa oli ja totes kaikkien olevan liian lyhyitä. Kysyin että paljon tarttis, niin käyn äkkiä katoksesta hakemassa. “tee 90cm pätkä kakkoskakkosta”. No, minä reippaasti katokseen sahaamaan ja palaan kohta pätkän kanssa takas. Ei kelvannu. Vein nimittäin kakkosnelosen, kun piti olla kakkoskakkonen :slight_smile: Aivot taisi uskoa enemmän näkemäänsä kuin kuulemaansa.

Maailman menon ollessa mitä on, niin on kyllä melko vaikea löytää se hupi tuosta.

Ellei ole jotenkin yli-ikäinen leikki-ikäinen, joka ei erota oikeaa maailmaa jostain pleikkapleistä.

Itse asiassa tuo on ehkä ylivoimiasesti typerintä toimintaa, mistä olen kuullut hetkeen, joten ketjun otsikon hengeesä voinee melko vahvalla varmuudella sanoa, että ainakin tuo kuvailtu toiminta on ollut äärimmäisen idioottimaista.

Ellei tämä nyt ollut joku vitsi, mitä en tajua. Nykyään usko ihmiskuntaan horjuu päivittäin.

1 tykkäys

Fairyä tiskikoneeseen on kyllä klassikko, painoin tuon joskus nuorena sällinä työpaikan tiskikoneeseen niin ei ollut niin väliksi jos luukun välistä puski vähän vaahtoa. Tulipahan puhdasta.

3 tykkäystä

Noista tapahtumista on aikaa noin 15 vuotta, maailma oli silloin melko erilainen. Nykypäivänä olis aika paljon isommat haloot ja sanktiot varmasti.

Eipä siinä, ei sitä elämää liian vakavasti pidä ottaa aikuisenakaan.

7 tykkäystä

Täydellinen vastaus.
Minäkin olen ostanut tämän neuvon. :laughing:

Tervetuloa kerhoon!
Mulle käy samoin tämän tästä.

4 tykkäystä

Jaa tuli juuri suoritettua otsikon tavalla kahvia keittäessä.

1. Peltinen kahviboxi pöydälle
  2. Vesi säiliöön
  3. Uusi korkkaamaton kahvipaketti auki
  4. Tussahtanut juuri avattu paketti takaisin kaappiin
  5. Kahvinkeitin päälle
  6. Laihialaisten kahvi valmiina nautittavaksi
14 tykkäystä

Minulla on tapana hakea kahvia aamuisin keittimestä ja tulla tietokoneelle. Parhaimmillaan oon aloittanut kolme kuppia pääsemättä yhdessäkään loppuun. Käyn jossain ja otan keittiöstä uuden kahvikupin ja uuden mukillisen kahvia.

Sitten ihmetyttää hetken päästä, missä se kaikki kahvi on, jos puoli pannua keittää. Toteat, että kylmänä se on eri puolilla kämppää, mihin on sattunut kupin laskemaan. Turhaa tiskiä :smiley: Sitä se hajamielisyys teettää. Välillä tekee mieli huutaa itselle, että voitko edes hetken keskittyä saatana :smiley:

15 tykkäystä

Tämä harmaa päivä lienee juuri sopiva tälle viestille.

Olen idiootti, minkä olen varsin selvästi todistanut tällä palstalla (ainakin) seuraavasti:

Luon ketjun, jonka nimi on SUOMALAISTEN siirrot Euroopan sarjoissa ja ensimmäinen linkki, jonka laitan kyseiseen ketjuun, on kanadalaisen pelaajan siirto Allsvenskaniin. Pitäisi varmaan keskittyä vähän enemmän kun tekee jotain :joy:

22 tykkäystä

Tänään kävin emännän kaverilla kylässä ja siellähän oli kahvit mukavasti keitelty. Oli ns. itsepalvelu. Kuppi oli valmiina, mutta muuten sai itse toimia. Maito löytyy jääkaapista…kylläkyllä, mutta siinä vieressä voi olla toinenkin avattu purnukka. Piimäähän se perkele oli, kun hätäseen kahveen joukkoon lorautin. Hyvväää oli :yum:

14 tykkäystä