Onko krapula?

Sitä se meri-ilma tekee. Empiirisissä tutkimuksissa on havaittu, että verrattuna maissaolijoihin suurempi osuus risteilymatkustajista kärsii aamuisesta päänsärystä ja huonosta olosta. :innocent:

4 tykkäystä

Pyh ja Pah. Jos ottaa risteilyn jälkeen vaparin, niin ainoa mitä tapahtuu niin huomaat olevasi ensin bussissa kalja hampaissa ja lopulta jossain tiikerihaissa tai kulma-alessa kuuden muun rentun kanssa kakkospäivän puolihölmössä…

15 tykkäystä

Laivan keinumisesta se huono olo joillekin tulee.

5 tykkäystä

Aamulla todella nihkeä nyt enää perhanan väsynyt. :rofl: Viime yö… aamuna tuli nukuttua about pari tuntia.

1 tykkäys

Liskodisko ens yönä?:see_no_evil::rofl:

2 tykkäystä

Eeeeei. :grin: Ei mulla mitää kunnon liskodarroja oo. :joy:

Nuoren miehen etuoikeus :see_no_evil::rofl::rofl:

3 tykkäystä

Täytyt viä painaa, kun keho sekä mieli kestää. :grin: Maksan varmaan tulevaisuudessa takaisin perhanan isoilla koroilla.

1 tykkäys

Mä oon jo niin vanha, että kuule mäkkäriin kautta kotiin, petiin kympin jälkeen ja 11 tunnin unet. Elämä voitti! Onko krapula? Ei :muscle:t3:

5 tykkäystä

Mulle riitti semmonen 10h. Onneks oltiin niin vanhoja (ja viisaita) että otettiin tää maanantai lomaa :sweat_smile: Elämä todellakin voittaa! :metal:

4 tykkäystä

Todella tahmeaa on meno. Meri-ilma teki tehtävänsä. Eilinen tasoittelu meni hieman pitkäksi.

4 tykkäystä

Krapulaa ei ole nykyään ikinä… Kun juo vaan yhtä laatua, eikä sekoittele esim. Kaljaa,siideriä ja väkeviä… Itse vedän nykyään pelkkää vodkaa, -ja ikinä ei ole krapulaa… Kokemus puhuu, teininä ysärillä oli kaameita kankkusia(silloisen tyttöystävän päälle oksentamisia yms. :grin:) … Ja veden juonti kännissä ennen nukkumaan menoa auttaa myös…

3 tykkäystä

Niin no…Mulla oli vielä tiistaikin vapaata.:zzz:

3 tykkäystä

Tämä se on aina minunkin suunnitelma ja pelkällä siiderillä menin, kunnnes alkoi fireball-paukkua ilmestyä pieneen kätöseeni (vahva mielikuva, että taisi siihen mun käteen ilmestyä Ytterellin laittamana…? :thinking: :sweat_smile:). Ja minähän en ole yleensä ilmaisesta shotista kieltäydy, kunhan se ei ole salmari (vaikka silloinkaan en välttämättä kieltäydy)… :see_no_evil: Ja mitä siitä kiitokseksi saa…? Krapulan.

7 tykkäystä

Mäkin kieltäydyin mutta @devilady tais nakata mun käteen sen “juo se nyt” :smiley:

3 tykkäystä

Aina pitää ottaa, jos tarjotaan! @Treppu tässä vielä jatkoa niihin elämänohjeisiin, joita jo edellisillä risteilyillä sulle jaettiin! Tosin, luulen että tämän Treppu on jo itsekin tajunnut :joy:

4 tykkäystä

Tuo nyt on jo aikoja sitten opittu! :grin:

2 tykkäystä

Enpäs sano tuohon mitään.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Kysy vaikka @Devilady jos se mitään muistaa :smiley:

Niitä Fireballeja oli muuallakin ja lisääkin haettiin.:shushing_face: