Sitä se meri-ilma tekee. Empiirisissä tutkimuksissa on havaittu, että verrattuna maissaolijoihin suurempi osuus risteilymatkustajista kärsii aamuisesta päänsärystä ja huonosta olosta.
Pyh ja Pah. Jos ottaa risteilyn jälkeen vaparin, niin ainoa mitä tapahtuu niin huomaat olevasi ensin bussissa kalja hampaissa ja lopulta jossain tiikerihaissa tai kulma-alessa kuuden muun rentun kanssa kakkospäivän puolihölmössä…
Laivan keinumisesta se huono olo joillekin tulee.
Aamulla todella nihkeä nyt enää perhanan väsynyt. Viime yö… aamuna tuli nukuttua about pari tuntia.
Liskodisko ens yönä?
Eeeeei. Ei mulla mitää kunnon liskodarroja oo.
Nuoren miehen etuoikeus
Täytyt viä painaa, kun keho sekä mieli kestää. Maksan varmaan tulevaisuudessa takaisin perhanan isoilla koroilla.
Mä oon jo niin vanha, että kuule mäkkäriin kautta kotiin, petiin kympin jälkeen ja 11 tunnin unet. Elämä voitti! Onko krapula? Ei
Mulle riitti semmonen 10h. Onneks oltiin niin vanhoja (ja viisaita) että otettiin tää maanantai lomaa Elämä todellakin voittaa!
Todella tahmeaa on meno. Meri-ilma teki tehtävänsä. Eilinen tasoittelu meni hieman pitkäksi.
Krapulaa ei ole nykyään ikinä… Kun juo vaan yhtä laatua, eikä sekoittele esim. Kaljaa,siideriä ja väkeviä… Itse vedän nykyään pelkkää vodkaa, -ja ikinä ei ole krapulaa… Kokemus puhuu, teininä ysärillä oli kaameita kankkusia(silloisen tyttöystävän päälle oksentamisia yms. ) … Ja veden juonti kännissä ennen nukkumaan menoa auttaa myös…
Niin no…Mulla oli vielä tiistaikin vapaata.
Tämä se on aina minunkin suunnitelma ja pelkällä siiderillä menin, kunnnes alkoi fireball-paukkua ilmestyä pieneen kätöseeni (vahva mielikuva, että taisi siihen mun käteen ilmestyä Ytterellin laittamana…?
). Ja minähän en ole yleensä ilmaisesta shotista kieltäydy, kunhan se ei ole salmari (vaikka silloinkaan en välttämättä kieltäydy)…
Ja mitä siitä kiitokseksi saa…? Krapulan.
Mäkin kieltäydyin mutta @devilady tais nakata mun käteen sen “juo se nyt”
Aina pitää ottaa, jos tarjotaan! @Treppu tässä vielä jatkoa niihin elämänohjeisiin, joita jo edellisillä risteilyillä sulle jaettiin! Tosin, luulen että tämän Treppu on jo itsekin tajunnut
Tuo nyt on jo aikoja sitten opittu!
Enpäs sano tuohon mitään.
Kysy vaikka @Devilady jos se mitään muistaa
Niitä Fireballeja oli muuallakin ja lisääkin haettiin.