Ei muista.
Aamusta saattaa olla, saapa nähdä. Hirveän hyvää humalaakaan ei ole kertynyt, joten tuskinpa kovinkaan paha rapulakaan. Ehkä jonkunlainen nestehäiriö kuitenkin iskee.
Vanhana kannattaa kokeilla kunnon old day, all night tekniikkaa. Ei aivan tajuttoman mörköjä kannata ottaa, jonsei halua nojailla kotona seiniin, tiputtaen rakkaat posliinit ja valokuvat lattialle, ja kukkuraksi herätä kuses ja paskas kylppäristä. Vaan ottaa vienon sievosti, jorata, nauraa, iloita ja lopulta kellon lyödessä 07, hipsiä kotiin. Voin sanoa, että melkosta, mutta niin paljon samalla antavaa. Takaisin nuoruuden lähteille
Parastahan on aloittaa aikaisin. Silloin myös jaksaa pitkään, kunhan saanti on tasaista eikä missään vaiheessa liian intensiivistä. Näin olen ainakin oppinut. Toki jossain kerholla hirveässä metelissä ei hetkellisten hedonististen tunteiden vallassa välttämättä näe muita hyviä vaihtoehtoja kuin järjenvastaisen tinttaamisen.
“Parhaat muistot” (hyi mikä lauselma tässä tematiikassa) on niistä kerroista, kun on alkanut aamusta, muistaa kaiken, ei ole nolannut itseään ja on ollut hauskaa aamuun asti. Vaikka aamulla (iltapäivällä) vatsa onkin hivenen aristava. Huonoimmat ovat sitten jotain muuta.
On kohta…
Tulossa vahvasti, mutta taistellaan vastaan.
Ei helevetti… mä oon vieläkin humalassa… voi sanoa edelleen, että kohta on
Vähän tuntuu siltä, että krapulaa pukkaa, mutta minä kestän.
Uutta nousua:see_no_evil:
Krapula on köyhien tauti.
Ei pysty… nyt se on kärsittävä! Miten voi olla kurkkukin näin kipee…?
Juu, en khyl tarkastanu tilin saldoa aamulla…
On kyllä krapula eikä edes voi ottaa korjausliikkeitä, kun pitää auto ajaa illalla/yöllä kentältä.
Ensi viikolla on taas sama edessä, mutta sillä erotuksella, että ei tarvi autoa ajella. Eli pääsee korjaamaan.
Voi teitä syntisiä.
Olisin huolestunut, jos olisi.
Ehkä 5 kertaa yleensä vuodessa tulee otettua ja nyt niistä jo 3 kertaa osuu tammikuulle… ei oo tipatonta näkyny Viime viikolla oli risteily, eilen firman “keilaturnaus” ja ens viikolla on vielä yhdet firman pippalot… pistää jo valmiiks puhalluttaan…
Eipä tässä tammikuussa ole paljon mahdollisuutta ollut miettiä mitään tipattomia. Nytkin tilanne on, että lähden taas torstaina uudestaan tällaiselle retkelle. Täsmälleen sama reissu siis, mutta sillä erotuksella, että ei tarvi ajella autolla.
Rankkaa elämää tämä on… Mutta nyt kyllä pakko mennä nukkumaan vielä, että pystyy (ehkä) kykeneen hallille asti tänään…
Älä huoli! Nyt on hyvät pohjatyöt tehty tuota varten.
Tulee olemaan helpoin näistä kolmesta.
Vanhan kansan sananlasku: harjoittelu tekee mestarin.
Pätee kai tässäkin?
Huomiseksi on suunnitelmissa rakentaa ravakka rapula…