Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Harjoittelen nyt oikein pyynnöstäsi. Lupaan, etten vastaa enää sinulle mitään, perustelit tai vastasit seuraavaan kolmeen kysymykseen ihan miten tahansa. Ja tän saa ottaa ylös, että lupaan, etten vastaa sinulle.

1. Onko ok, että minulle saa heittää tällaisen:

Muusta kommentista en ole mitään sanonut ja tuosta halusin antaa tässä ketjussa palautetta @ljpp ja toivoin, että hän vastaa. Hän myös vastasi. Tuo on minun mielestäni ihan suora provo, keskustelun kannalta täysin turha avaus ja maalittuu erittäin voimakkaasti juuri minuun. Ja ihan täysin tarkoituksella kirjoitettu. Jos kirjoitetaan noin niin minä tulkitsen, että tuossa pätkässä a) kyseenalaistetaan kommenttimäärä b) kyseenalaistetaan sisältö. Kannattaa huomata, etten vastannut tähän mitään.

1. jos ja kun minä teen noin niin siitä on seurauksia. Jokainen varmaan näkee niitä seurauksia juuri nyt. Onko olemassa joku sääntö, että nimimerkki x ei saa provosoitua kun provosoidaan ja siitä voidaan rankaista, mutta nimimerkki y saa provosoitua, vaikkei provosoitaisi?

2. osoittakaa sieltä ketjusta johonkin toiseen kanssakeskustelijaan kohdistuva provokaatio tai sääntöjen vastainen tekeminen. Uskon kyllä evidenssiä, kun näytetään. Tähän mennessä en ole vakuuttunut ja minulla ei ole velvollisuutta vakuuttua.