Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Tässä pitää ajatella vähän pidemmälle, kun Lainella voi olla uraa jäljellä vielä sellaiset 15 vuotta.

Enkä nyt viittaa viime yön penkitykseen, vaan yleisellä tasolla, koska treidi on nostanut kiinnostusta ko. pelaajaan.

Koronaketju rullaa kyllä kivasti samaa ympyrää. Tahkoaa, kuin Rautakorven kiekko parhaimmillaan. Tätä ei pidä ottaa negatiivisena palautteena.

7 tykkäystä

Eiköhän se rupea rullaamaan johonkin uuteen suuntaan kunhan tilanne vähän muuttuu maailmalla :smiley: Mutta kieltämättä tuo on eräänlainen ikiliikkuja :smiley: Toisaalta on siellä sentään välistä ihan hyödyllisiä uutisia ja ehkä se kärkikeskustelu on nyt vähän vähemmän kovasanaista kuin aiemmin :slight_smile: Tai kuvittelenko vaan? :slight_smile:

1 tykkäys

Oletko koskaan ollut autonäyttelyssä?
Sen lisäksi että niitä näytteillä olevia autoja kuvataan, niin kuvataan myös näyttelyvieraiden autoja runsaasti.
Näin Tampereella varmasti paras esimerkki Hot Rod & Rock Show.

1 tykkäys

No ei ole kauheasti tullut käytyä. Mutta en kyllä Tapparalogon perusteella kuvaile autoja näyttelyiden ulkopuolellakaan :grin: Tilaisuuksia olisi ollut monia.

Jos asia ahdistaa niin sitten vaan Traficomille tietojen luovutuskielto.

Palstan virallista kantaa en tähän tiedä mutta eiköhän sekin kohta selviä.
Ping @ljpp

Voi jeesus. En minä nyt tuota pahalla sanonut. Ja vänkäys on päällä. Täytyy tutustua rafiiin :rofl:

Vain faktoja. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mulla on omissa autoissa(tai Voorttihan se toinen on) tietojen luovutuskielto ja rekkarilla ei saa Traficomin tietokannasta omistajatietoja.

2 tykkäystä

Tuohan kyllä kuulostaa ihan kätevältä. Jos siis jotain tunaroin ja joku sattuu vihko kädessä näkemään, niin ei rekkarin perusteella saa kiinni itse teosta? :grin:

Jos se vihko sattuu olemaan esim. poliisin kädessä niin siihen tuo ei auta. :joy:
Tavan tallaaja ei sinun autosi rekkarilla saa omistajatietoja.

4 tykkäystä

Joo no en poliisia tarkottanutkaan :rofl: Nyt on palautteet annettu. Hyväää yötä ja kauniita unia :blush:

Tää on kauheen näppärä noiden yksityisten pysäköintisheriffien kanssa. Jos ei itse ole ajanut autoa, voi kiistää pysäköineensä ja heillä on vähän hankalampi selvittää omistajien tietoja kun Trafi ei suoraan tarjoile. Tämä vain sivujuonteena.

Vatsinainen asia, tuo meidän koronaketju on vallan verraton tiedon lähde. Ei tarvi paljon keltaista mediaa lukea kun uudet viestit lukee parin päivän välein läpi. Omaan silmään pahin vänkäyskin on alkanut hellittää, eli keep up the good work…

2 tykkäystä

@BlueOval

https://www.minilex.fi/q/vieraan-auton-valokuvaaminen-ja-julkaisu

1 tykkäys

Hyvin savolainen vastaus. :laughing:
Suattaapi olla, suattaapi olla olemattakin.

1 tykkäys

Oli yllättävän selkeä vastaus. Auton saa julkisella paikalla kuvata, mutta ottamansa kuvan kanssa voi syyllistyä muihin rikoksiin, jos kuva on yksilöivä (rekisterikilpi).

1 tykkäys

Älä tätä mulle pahoittele. En minä niitä viestejä joudu siirtämään. :laughing: :laughing:

1 tykkäys

Tämä oli hyvä analyysi @ljpp, mutta olisiko se juurikin siksi hyvä saada talteen ennemmin tuonne ”Tapparan peliesitykset 2020-21”-ketjuun kuin yksittäisen matsin alle?

1 tykkäys

Kiitos. Mitäpä turhia. Se on viikon päästä jo vanhentunut.

Harkitsin kyllä samaa, mutta tulin kuitenkin laittaneeksi matsiketjuun. Meillä on nykyään ehkä vähän niukasti post-game keskustelua ja helpommin mennään noihin megaketjuihin.

1 tykkäys

En ole täältä mihinkään poistunut, eikä omissa suunnitelmissa ole sellaista lähitulevaisuuteen targetoitu. Mutta tiettyä siivousta olen nyt tehnyt, jotta täällä olisi viihtyisämpää: muutama ketju on vaiennettu ja jokunen henkilö on laitettu lähestymiskieltoon eli ignoorattu. Lisää tulee tarvittaessa. Katsotaan nyt miten tämä sujuu.

Miksi tämä piti kertoa?

2 tykkäystä