Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Koska en ole aiemmin kokeillut näitä juttuja. Voi olla joitain lieveilmiöitä ja ajattelin, että ei vara venettä kaada. Ehkä oli turhaa, ehkä ei. Riittäiskö tämä nyt alkajaisiksi. :wink:

Itse ainakin sujuvasti hyppään yli tiettyjen kirjoittajien viestit lukematta niitä laisinkaan, mutta ei siitä tarvitse laulua tehdä.

1 tykkäys

Jokaisella oma tyylinsä. Kunhan ei säännöt kiellä, niin sillä mennään. Kyllästyin hyppimiseen, on sitäkin harrastettu. Hyppimisessä saattaa alkaa kiusata tietoisuus siitä, että on hypittävä. :wink:

Ehkä tässä on samalla sellaista palautetta monillekin, että jos alkaa olla kiviä kengässä, niin ei kannata hakata päätä seinään. Muitakin keinoja löytyy.

En tiedä onko tilanne muuttunut, mutta jossain välissä taisi olla niin, että mikäli ingnooraamasi kirjoittaja aloittaa uuden ketjun, niin sinä et myöskään tuota ketjua sitten pääse lukemaan.

Nyt en laita päätäni pantiksi, mutta noin muistaisin lukeneeni jossain välissä.

1 tykkäys

Tuo saattoi olla joskus noin, mutta ei pidä enää paikkaansa.
Uudet ketjut kyllä näkee, ainoastaan se vaimennetun kirjoittajan teksti on piilotettu.

4 tykkäystä

Flamettaa on niin vanhaa nettislangia, että jonnet ei muista. Tarkoittaa bensan heittämistä liekkeihin, eli provosointia tai trollausta.
Hämmentävää nähdä nolkytluvun nettitermejä vielä käytössä.

5 tykkäystä

No mikäs aikajänne tää nyt sitten on?

:grin: sehän on laajalti tunnettu ilmaus tämän vuosituhannen ensimmäiselle vuosikymmenelle. Jäbän slangigeimi on heikkoa. Eli leimiä.

1 tykkäys

@oijennus @bastardo

Tässä kohtaa on hyvä muistuttaa kohta 20 vuotta vanhasta Flame Warriors -klassikosta, josta löytyy kyllä varsin osuva kortti kaikille meille.

1 tykkäys

Heitin koko typerän :poop: roskiin. Ei ollut tarkoituksenmukainen keskustelu.

12 tykkäystä

Älkää nyt pliis alottako tota samaa jauhantaa Kuuselan ketjussa. Tämä on nähty.

10 tykkäystä

Käsi ylös virheen merkiksi, että lähdin siihen kirjoittaan! :raising_hand_man: Olisi pitänyt antaa asian olla.

2 tykkäystä

Nämä siun mielipiteet Kuuselasta on varmasti lukenut jokainen jo useampaan kertaan. Jatketaan sitten, kun on jotain uutta.

2 tykkäystä

Mitä jos sää lopettaisit sen trollaamisen ja muitten haukkumisen :smiley:

6 tykkäystä

Hahah, joo niitä mä varmaan tolla täällä paljon saan. Olen kuitenkin täällä nyt aika monta vuotta aktiivisesti kirjoittanut. Voin sanoa asiat suoraan kalastelematta mitään pisteitä.

Eiköhän tämä foorumi ole nähty, eräs ylläpidon kaveri jatkuvasti täällä provoilee sanomisiani. Sitten liputan aiheen ja käyttäjä @Kilo tulee puolustelemaan kaveriaan. Että se on vain hänen huumoriaan.

@Böstönfruits nyt loppuu se saatanan hämmentäminen.

28 tykkäystä

Kävin kirjottamassa asiallisen tekstin, kunnes 10 henkilöä hyppää kimppuuni ja minä hämmennän?

Koska harrastan itse tuota samaa niin voin kertoa, että ymmärrän hyvin fiiliksesi. Ja nyt on se hetki, kun kannattaa uskoa, mitä ystävä (=valvoja) sanoo. Minä en yleensä usko - ja se ei varsinaisesti ole omaa oloani täällä vielä koskaan parantanut. Mielipiteessäsi ei ole vikaa - toistossa ja volyymissa on. Saat jatkossakin kirjoittaa sen jokaiseen ketjuun, mutta sama juttu kuin minulla koronaketjussa. Harkitse sitä, onko muiden tarpeellista tietää mielipide jokaisen uuden asian kohdalla uudestaan.

25 tykkäystä

Jostain kertoo sekin, että :tuomari: otti tiukan puhuttelun, mutta kädet eivät kuitenkaan käyneet lanteilla. :+1:

Jaa, kävivät sittenkin.

9 tykkäystä