Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Välillä kannattaa ottaa itte se pieni huili penkin päässä kun alkaa tuntumaan ahdistavalta. @Böstönfruits

Niin itsekin välillä teen. Päivän valolla taas asiat tasaantuu. Toki miten itse kirjoittaa vaikuttaa myös kohteluun valvojien toimesta (lue: Pospisil aina huomataan pelissä, mutta esim Kuusela saa antaa aika surutta maila painetta).

6 tykkäystä

Yhden kerran olen kommentoinut sinun kommenttiisi Kuuselasta ja toisen kerran olen kommentoinut sinun kommenttiisi Suhosesta, jos minua tarkoitat.

Ymmärrän kyllä mielipiteesi, mutta omat sanomiset täytyy myös kestää ja vastakommentit niihin. Jatkuva provoilu - sitä en osta näillä näytöillä.

9 tykkäystä

En nyt tiedä, mihin tämä pitää laitella, kun tuota ylläpidon tiedotusketjua ei pysty kommentoimaan niin laitetaan nyt vaikka tänne:

Onnittelut ylennyksistä @Spartak & @a1r6 ! Hienoa, että hieman värikkäämmälläkin tyylillä (viitaten lähinnä jälkimmäiseen pääsee tuohon :slight_smile: Ehdottoman hyviä ja oikeita valintoja.

Olen jo vuosia sitten ehdottanut @Sardion valvojaksi ja suoraan sanoen vaatinut sitä. Hienoa, että viimein nähdään hänet tuossa roolissa. Hyvä valinta sekin. Tsemppiä ja jaksamista tuohon hommaan :slight_smile:

Ehkä tykkäys olisi riittänyt, mutta halusin vielä onnitella.

18 tykkäystä

Koititko pedata itsellesi tasaisempaa tietä koronaketjussa?? :joy: :joy: :joy: :joy: :joy:

Paskoissakin viesteissä saattaa piillä totuuden siemen. :rofl:

2 tykkäystä

Voisihan tuollainen olla hyvä taka-ajatus :smiley: Ehkä parempi ajatus kuitenkin on yrittää noudattaa sitä ohjatta, jonka olen saanut. Katsotaan sitten, kun tulee painetta päälle, miten silloin menee. Toistaiseksi saat keskittyä arvailemaan “salaisia” aikeitani :smiley: Mutta ainahan kaikella siis joku taka-ajatus ja intentio on, ettei tässä nyt tyhjästä tietysti parane ketään kehua :wink:

1 tykkäys

Tätä jäsentä piti nyt auttaa tällä tavalla, koska selvästikään ei ymmärrä mikä täällä on yhteisön kulttuuri ja henki.

10 tykkäystä

Kyllä varmaan sen ymmärsi. Nyt vielä paremmin.

3 tykkäystä

Pari vinkkiä tulevaisuuteen.
-Tappara :tappara: kirjoitetaan ihan aina isolla alkukirjaimella!
Sen enempää en oikeinkirjoitukseen puutu.
-Jos jotain kysytään kahteen kertaan niin kannattaa vastata.

6 tykkäystä

Joo, tosiaan @hockey, kiinnitä huomiota viestien kirjoitusasuun. Oletan, että tämä ongelma ei toistu tulevaisuudessa. Sen pohjalta lykkäsin useamman liputuksen. Hyvänä harjoituksena voisit korjata viestiesi ulkoasua jälkikäteen.

Tämä näin julkisesti, kun huolimattomasti kirjoitetut viestit tuntuvat nyt trendaavan.

5 tykkäystä

ymmärretty !!!

Tässäkin kirjoituksessasi kaksi erhettä…

8 tykkäystä

Se on hyvä, kun oppi menee perille? :grin:

8 tykkäystä

Ei tää nyt ihan täydellisesti mennyt maaliin, kaveri ansaitsi huilinsa, mutta vastatoimet pöydän toiselta puolelta olisivat ansaitseet huilin tuplana, pirunmoista trollausta ja porukalla kiusaamista, pari pähinta ainakin.
Homma meni niinkuin Neuvostoliitossa, kaikki ovat tasavertaisia, toiset vaan on hiukan tasavertaisimpia.

2 tykkäystä

Varmaan liputit ne rikolliset vastatoimet?

7 tykkäystä

En, DDR hommia.

Minä liputin. Siinä vaiheessa, kun niille ei vieläkään oltu tehty mitään, mutta syntipukki oli ehditty kenkiä jo palstaltakin.

Mitään merkitystähän niillä liputteluilla ei ole. Toki viestit jossain vaiheessa hävisivät sitten. Yksi ja sama. Kulttuuri ja henki.

Kyllä ne särmät pyöristyvät iän karttuessa.

E. Paransin kielioppia ja poistin ikäsyrjinnän.

2 tykkäystä

Eivät kai tällaiset muiden käyttäjien ikien julistelut & väheksynnätkään tänne varsinaisesti kuulu. Vai kuuluvatko?

Kypsää?

7 tykkäystä

Juu, jos jonkun kirjoittajan ilmaisu ei ole aivan Väinö Linna -tasoa, ei se välttämättä tarkoita kirjoittajan olevan teini-ikäinen.

Ja vaikka olisikin, tälläkin palstalla on paljon ansiokkaasti kirjoittavia <20 v. -ihmisiä. Ja sitä paitsi lasten ja lapsenmielisten suusta usein kuullaan ettei keisarilla olekaan vaatteita yllänsä.

10 tykkäystä

Sovitaanko, ettei koko iltaa jauheta siitä, että yksi Kerhon pelaaja syötti kaksi maalia? Ei jaksa sitä ainaista jauhamista.

14 tykkäystä