Mitä jos Rautakorpi tulee palstalle?
Meinasin itsekin kirjoittaa samaa. Jonkin verran raskasta tavaraa.
Tesomalainen suuri taiteilija on joskus sanonut: Mennään eteenpäin!
Konnan kohdalla ei mennä eteenpäin. Usko vaan että vielä senkin jälkeen kun Liigaluistimet on naulassa, joku haaveilee että Konna tekisi paluun.
Mä olen tästä 100% varma.
Sama oravanpyörä tulee pyörimään vielä pitkään. 50 vuoden päästä palstapena kertoo lapsenlapselleen tarinaa kiikkutuolissa. “Voi, kun Konna olisi saatu silloin naarattua.” Ja legenda jatkuu
Ei kai siitä tarvi koko iltaa jauhaa. Konna on kuitenki niin hieno mies ja hyvä pelaaja, että ei sitä kieltääkään voi, jos mies taas naputtaa pari syöttöpistettä. Sitte ku meitä on täälä satoja kirjottajia ja jos niistä 10% mainitsee Konnasta jotain, se voi tuntua siltä, että “koko ilta jauhetaan”. Mutta kyllä hienon miehen hienoista teoista saa ja jossain määrin pitääkin mainita. Kyllä mun tekis mieli mennä miehen omaan ketjuun jotain mainitseen, kuitenki helmikuussa 0+11, mikä on ihan ihan huikeen hieno saldo kaikin puolin.
Tarkoitin lähinnä kommentteja, että ”muka liian hidas ja vanha Tapparaan ja 0+2.” Koska näitä tulee ja ainakaan minä en jaksa tuota saman laulun toistelua. Jos tuo pöytään vähän muutakin, se on ehdottomasti ok.
Jep, kauanko sitä Derek Mayeria on huhuiltu, kohta lähes 30 vuotta
Otteluketjujen avausennakot ovat tällä kaudella olleet todella laadukkaita ja mukavaa luettavaa. Kiitos niistä kaikille kirjoittaneille!
Ei tässä ollut kyse kun siitä, että olin eri mieltä tilaston järkevyydestä ja sen esille tuomista pointeista.
Tarkoitus ei ole kuittailla, enkä edes muistanut kuka tuon tilaston ensimmäisenä toi esille. Mitään ajojahtia sinua kohtaan ei siis ollut, saati että viestisi pitäisi pimentää.
Harmi jos sellaisena viestini koit tuolla ketjussa. Täällä kuitenkin keskustellaan ja eri mieltä voidaan kaiketi asioista olla. Yleensä asiat riitelee eikä kirjoittelijat. Mennään eteenpäin.
Tämä nyt oli vähintäänkin odotettu liputus. Mielipide kuitenkin.
Jälkikirjoitus. Pitkän viikon ja parin väkevän jälkeen ei pitäisi alkamaan purkaan ajatuksiaan.
Kirjoituksillani en pyri provosoimaan. Foorumin hengessä vain ajatuksiani ja mielipiteitä.
Ping @Heka8835
Sinulla kun tuntuu olevan virtaa niin kaiveles Domin tilastot myös siltä ajalta kun oli pois Tapparasta.
Barys 22 peliä. Gaa. 2.61 T% 91.4
Ambri Biotta 7 peliä. Gaa 3.07 T% 89.5
Liberec 35 peliä. Gaa 1.95 T% 92.7
Tappara 15 peliä. Gaa 3.05 T% 86.4.
En tiedä mihin ketjuun tämän laittaisi, todennäköisesti menee väärin joka tapauksessa. Joten kokeillaan tätä, vaikka kyseessä ei ole varsinainen palaute.
Kun minua kovasti ihmetyttää, miksi jotkut foorumilaiset keskittävät 95% huomiostaan huhuketjuihin, kipinäketjuihin tai erilaisiin haaveiluketjuihin tyyliin “kuka Tapparaan ensi kaudella?”. Mitä kummallisempia huhuja ja haaveita.
Parhaillaan meneillään olevan kauden otteluseurannat, peliesitykset tai nykyinen rosteri eivät niinkään kiinnosta - aina vain tulevaisuutta koskevat huhut ja haaveet.
Ja toteutuman arvostelu. Ihmettelen, kun en ymmärrä tällaista lähestymiskulmaa.
On kyllä hyvä kysymys, pitääpä oikein itsekkin hetki miettiä asiaa !
Sanotaanko, että kohtuullisen vähä laitoit viestiin informaatiota. En liputtanut, mutten ihmettele, että joku liputti.
Varmaan kannattaa kirjoittaa jotain muuta viestiin mukaan kuin “500”.
Kaikki ei välttämättä ymmärrä tuosta, että mistä on kyse.
Meinasi mennä koko Tapparan organisaatiolta ohi, kun vasta reilu kymmenen minuuttia sitten heräsivät.
Ilveksen foorumilla (yhtälailla Jatkoajassa, koska sama alusta) kun painaa viestin numeroa, saa URL-osoitteen joka vie kyseiseen viestiin.
Esim. tähän.
@taakka, @Hooligan75 ja kaikki ketä mahdollisesti kutkuttaa alkaa politisoimaan koronaketjuissa – se on nopea tapa päästä pitkälle huilille.
@peterra kaikkien näiden vuosien jälkeen - älä itsemoderoi vaan liputa pois sääntöjä rikkovat kirjoitukset.
Tiedoksi: @henkilökunta