Pahoittelut tästä. Tuli naamakirjassa vastaan ja sit huomasin täällä iltalehden jutun. Ajattelemattomasti sen tänne laitoin. Ei tule toistumaan.
Antakaa jo olla, ihan oikeesti! Muuta ei varmaan tarvi sanoa, kaikki tietää.
En kyllä tiedä. Kaikki ei seuraa kaikkia ketjuja, että olisi hyvä kertoa mistä kyse, eikä vain olettaa.
Muutamassa ketjussa puhutaan Kontiolasta ja siitä kun se ei kelvannut Tapparaan.
Tästä vois kohta alkaa jakamaan jotain rankkua jo, sen verran kulunutta läppää alkaa olemaan. Jos nyt keskityttäis omaan jengiin vaan.
Käykös tässä kohta niin, että ainoastaan koronaketjuissa keskustelu pysyy säädyllisenä ja hyvähenkisenä, eli niissä ei Kontiolasta puhuta?
Täytyykin feidailla kaikki muut ketjut ja jättää nuo, eikä toisinpäin.
Kaikkien näiden vuosien jälkeen minulla ei valitettavasti ole tälle toiminnalle vaihtoehtoa. Tulen jatkossakin tekemään voimakasta itsemoderointia, koska se on pakollista.
Kertokaapa minulle, mitä on itsemoderointi?
Onko se sitä, että ehtii itse moderoimaan itsensä ja näin ollen estää foorumin moderointia sen jälkeen moderoimasta itsemoderoijan viestin?
Ymmärtääkseni se on sitä, että poistaa oman viestinsä tai liputtaa sen ennen kuin henkilökunta tekee sen. Voin olla väärässäkin. Tosin ymmärtäisin, että kommenttini koski jälleen kerran pandemiaketjua ja siinä kirjoitin yhden aiheeseen liittymättömän huomautuksen poliittisuudesta koskien toisen käyttäjien viestiä. Tällainen olisi varmasti ihan järkevyyden kannalta viisasta liputtaa ja olla kommentoimatta eli tuo meni ihan oikein. Tuon kommentin seurauksena käyttäjä ja minä poistimme asiaan liittyvän keskustelun.
Ymmärrän kyllä ylläpidon näkökulman asiaan, mutta en minä ainakaan näe tuossa hirveästi liikkumavaraa, koska jos et “itsemoderoi” asioita niin voi olla, että seuraavaksi olet sivussa muutaman viikon jonkun moderaattorin ilmoituksella. Siksi itsemoderointi on lähinnä itsesuojeluvaistoa. Toki ymmärrän senkin, että ylläpito toivoo moderoinnin tapahtuvan ennen kuin henkilö x julkaisee viestin eikä viestin julkaisun jälkeen. Noh, ne on niitä näkökulmia.
Edit: ja ihan rauha vaan omasta puolestani Varmasti ihan itse aiheutettua on pelon ilmapiiri asian ympärillä eli ei tarvi tästäkään niin pahastua - ei minun eikä muiden. Ajattelen vaan kaiken sen jälkeen, mitä ohjeita olen saanut, että mieluummin varovasti.
Kirjoitin epäselvästi.
Tarkoitin tapaa jossa asiaketjun sisälle aletaan ohjeistamaan tai ojentamaan muita käyttäjiä.
En kyllä varsinaisesti ojentanut käyttäjää vaan yritin varoittaa Mutta ehkä tässä selkeämpi ohje olisi ollut sanoa jättäkää moderointi moderaattoreille ja unohtaa itsemoderointi. Itsemoderoinnilla tämän kanssa ei ollut juurikaan tekemistä Eteenpäin.
Tällainen huomautus johtaa usein vastaukseen ja joskus useampaan – ja näin meillä onkin ruudullinen täysin irrelevanttia asiaa, joka jonkun täytyy siivota.
Meillä on liput ja palauteketjut kehumiseen ja epäkohtien pointtaamiseen.
Ei kuitenkaan johtanut tällä kertaa ja siivottavaa oli huomattavan vähän. Siksi täytyy myöntää, että ihmettelen jälleen kovasti sitä, miten päädyit juuri minut poimimaan tästä esimerkiksi. Jätän sen hautumaan omaan päähäni ja menen eteenpäin.
Täytyy antaa posia palstan ilvesläisille. Eilisen jälkeen olisi ollut helppo keulia, mutta fiksusti olette olleet. Jopa otteluseurantaketjussa meno oli todella maltillista.
Ilmeisesti täällä ei ole yhtään Ilves-mielistä Joukoa?
Se on hyvä asia niin meidän kuin moderaattoreidenkin kannalta.
OIkeasti pitää nostaa hattua palstan Ilveksille. Minä en olisi jättänyt tätä käyttämättä.
Eipä se niin vaarallista ole, vaikka vähän keulisikin voiton jälkeen. Se ikään kuin kuuluu asiaan.
Voin puhua vain omasta puolestani, mutta eipä tässä nyt paljon syytä ole leijutella yhden hyvän pelin jälkeen. Vaikka en sitä kiellä etteikö voitto Tapparasta maistu ehjän 60minuuttisen jälkeen. Toivottavasti pelit sujuu jatkossakin.
Kyllä minä eilen ilon otin asiasta irti, mutta käytin siihen muita kanavia. Ei ehkä järkevintä alkaa asiaa täällä korostamaan, kun osaa harmittaa muutenkin. Näin pidän omalta osaltani palstan jo muutenkin miellyttävän tason ennallaan.
Erittäin hienoa toimintaa. Näin minäkin tekisin jos muiden joukkueiden palstoilla pyörisin. Kuittailla voi muuallakin. Hattu päästä ja mennään eteenpäin.
Viesti siirrettiin ketjuun: Veikkaus- ja vedonlyöntiketju