@Mimikany sen takia liputetaan pelaajan ketjussa, että ottelun aikainen kommentointi seurantaketjuun.
Eikä ole @Pipa lta ihan eka kerta. Haukkumassa ja provoamassa Ilvestä kohtaan aika usein. Voi olla jotain henkilökohtaista Ilvestä vastaan.
No kiitos. Ei ole.
Selvä, vähän voisit silti kiinnittää huomiota tuohon, ei tuo lisäarvoa keskusteluun, jos liikaa tuota tekee…
Niin siis mitä? Kommentoi? Voitko tarkentaa?
Ylimääräistä provoa välillä juuri Ilvestä kohtaan tuntuu tulevan enemmän kuin muilta käyttäjiltä. Jos se ei edistä keskustelua, niin voisit jättää kirjoittamattakin.
Tappara on kuuden pelin voittoputkessa ja palsta täyttyy viesteistä. “Ilves sitä ja Ilves tuota”.
Skarpatkaa ja muistuttaisin tsekkaamaan tuon logon tuolta vasemmasta yläkulmasta.
Juuri näin. Eikä tässä ole kyllä mitään aihetta alkaa henkseleitä paukuttamaan lokakuussa. Kyllä Tapparalaisten muutenkin se pitäisi tietää, että katteellaan pelit loppuun ja pullistellaan sitten, jos on aihetta. Monesti on ollut aihetta.
En minä tuossa @Pipa kommentissa kyllä mitään niin vakavaa nähnyt. Ihan ok kuitti.
Tuo nyt ei mikään kovin paha ollutkaan, mutta vähän turha sekin. Tarkoitan ennemminkin yleisesti monia aikaisempia kirjoituksia.
Ok. Ei ole pistänyt silmään. Mutta yleisellä tasolla ei ehkä kannata olla kovin herkkä ja tiedostaa missä on.
@Desperado saa posia täältä juttujen linkkaamisesta. Mukaan on laitettu asiallisesti lainaukset jutun pääkohdista. Hienoa palveluasennetta muita palstalaisia kohtaan
@Vekki-Keke on ottanut melkein sydämen asiaksi auttaa mua laittamaan elämäntapojani paremmalle tolalle Hyviä, käyttökelposia vinkkejä tähän asti - mitään järisyttävää näin lyhyessä ajassa ei tietenkään ole muuttunut, mutta asia kerrallaan pikkusen parempaan kuntoon Kiva, että täältä foorumilta löytyy vapaaehtoisvoimaa auttamaan, nuo palvelut maksaa ihan oikeaa rahaa yleensä…
Hei @pamela57, minulle tuli Lehterä-kritiikistäsi mieleen, etten muista lukeneeni sinulta mitään kehuja tms koskaan. Kävin siksi vilkaisemassa kirjoitushistoriaasi, etkä ole esimerkiksi mestaruuksista käynyt sanomassa täällä mm. mitään, tai muutenkaan mitään kehumassa.
Onko sinulla Tapparasta mitään hyvää sanottavaa? Luulen, että on, ja olisin kiinnostunut kuulemaan sellaisiakin kommentteja joskus
Määki kävin lukasemasssa. Perspektiiviä pitäis ainaki 50 vuoden ajalta olla, mutta ei tosiaan kehuja löytyny.
Juuri eilen esim: kehuin Thomasia, mut jostain syystä minun viestit noin 50 prosentia ei mene läpi.
Niin kuulostaa erikoiselta että negat menis vain läpi, ja kehut ei… Salaliittoteoria?
Haluan antaa muutaman kestoposin tähän tiistaihin:
@Oijennus keskittyy olennaiseen ja antaa tasaisesti panosta Tappara-keskusteluun. Tarvittaessa myös ohjaa keskustelua pois Ilveksestä, joka on foorumilla yllättävän dominoiva teema.
@iceman faktatietoa, monessa aihepiirissä. Tiedotustehtävät onnistuu hienosti, vuodesta toiseen. Ei juuri mitään turhaa, ei lähteetöntä tietoa.
@Wrathchild on aktiivinen keskustelussa ja yrittää viedä keskustelua eteenpäin. Panos ja aktiivisuus iso.
@ljpp jaksaa pelistä toiseen laittaa summaukset tärkeimmistä jutuista pelissä ja herättää aina ajattelemaan, miten peli oikeasti meni.
@Treppu jaksaa näkyä vieraskiertueella ja foorumilla. Haluaa vieläkin oppia ja kehittää itseään. @Riekkis tekee loistavaa duunia uuden -castin parissa.
En keksinyt parempaa ketjua, joten täällä kovat kehut ja seisovat aplodit aivan huikealle ja jopa mediassa huomioidulle halloween-asulle, @TapparaMies. Aivan mahtava!
Tulukaa ny joku kertomaan, mikä tuossa @Larssoni n viestissä on liputuksen arvoista?
Yhtä hyvin voisi liputtaa viestin, jossa Kerrotaan, että Topilla eka peli.