Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Ei oo tainnut tuohon @ljpp perustamaan huhu ketjuun tulla viellä yhtään huhua. Kaikki kohta 30 viestiä voisi ihan hyvin olla haaveilu ketjussa. Tai siis niiden pitäisi olla haaveilu ketjussa.

17 tykkäystä

Mutta kertooko se enemmän siitä, että kukaan ei kommentoi itse asiaa vai siitä, että jengi on vihasia siitä että huhuja ei ole/ pelaajaa ei olla signattu?

Ymmärrän tavallaan sen, että huhuketju on auki ilman huhua, samalla toisaalta seuran sisältä saatiin harvinaisen suorasukainen kommentti asiaan. Eikä ihme, kun rosteri on kapea.

Varmaan itse ajattelen, että jonkilainen ”esi-kipinä” olisi ollut paikallaan sallien vapaamman keskutelun. Mutta toisaalta seura itse heitti syötin. Ja - onhan täällä ollut ihan konkreettisiakin huhuja vailla totuuspohjaa omien otsikkojen alla. Nyt se pöhinä on yhdessä paikassa. Mutta ehkä sen huhun sijaan käytössä voisi olla joululahja-kipinä tms.?

3 tykkäystä

No nuo nyt vaan on avaus viestiä lukuunottamatta väärässä ketjussa lähes kaikki viestit. Vois lipputtaa ne sillä perusteella että eksyy aiheesta. En nyt kuitenkaan aijo liputtaa niitä.

Ketju kiinni ja auki sitten jos jollakin on oikeasti huhua uudesta pelaajasta. Ping @henkilökunta

3 tykkäystä

Ilmeisesti ette ole lukeneet huhuketjuja viime vuosina. Ne on aina roskispaloja täynnä haaveita ja pettymystä.

4 tykkäystä

Odota hetki. Avaan yhden huhuketjun.

Katsotaan poistetaanko se.

2 tykkäystä

Eikö tää oo ihan turhaa? Ekassa viestissä on kerrottu hyvät perustelut ketjun avaamiselle, jos viestit on turhia haaveiluja, joko liputtaa eksyvinä aiheesta tai antaa olla. Jos sulla on huhu, johon on jokin lähde, ilman muuta ketju pystyyn. Jos motivaationa on vaan, että kun se avas, avaanpa määki ihan vaan piruuttaan, ni ei kannata avata.

2 tykkäystä

On turhaa. Siitä ei pääse yhtään mihinkään. Ihan yhtä turha on tuo ketju.

Nyt kritisoidaan herra yliherraa. Virheitä sattuu meille kaikille.

E. Ja minä jopa tykkään tuosta kaverista ja hänen kirjoituksistaan…

No nyt ko. ketjussa on muutakin substanssia kuin Tapolan lausunto. Pitää mennä sinne mihin kiekko on vasta tulossa.

4 tykkäystä

Taas täällä ja Ilvesfoorumilla väitellään kuka on kopioinut ja ketä. En ymmärrä mikä tämän koko keskustelun pointti on ja miksi tätä jatketaan edelleenkin. Täysin turhaa ja ärsyttävää luettavaa, toivottavasti molemmilla foorumeilla keksitään jotain järkevämpää puhuttavaa.

13 tykkäystä

Kai tää on tämmöinen ketjureaktio , puolin ja toisin.

3 tykkäystä

@000 ootte meille tärkeitä ja me teille :slight_smile: ei siinä sen kummempaa.

3 tykkäystä

Mä luulen, että Ilves on keksinyt palauteketjunkin tappara.co palstalle ennenkuin koko palstaa oli edes olemassa.

18 tykkäystä

Vähän kuin pesäpalloilun “hutunkeitto”, kun maila onkin äärettömän pitkä, ei pääty koskaan. :wink:

1 tykkäys

Ainakaan itselleni Ilves ei ole yhtään tärkeä ja luultavasti heidänkin leirissään on useita jotka ajattelevat Tapparasta samoin.

5 tykkäystä

Etkö kaipaisi paikallispelejä? Eli jos Ilves siis on yhdentekevä, eikä ollenkaan tarvittava.

Onko Ilves keksinyt myös paikallispelit?

Uusia haasteita kohti varmaan nyt kannattaa kaikkien mennä.

1 tykkäys

Klassikot ei kuole koskaan. Jos viittaat siihen, että olisi aika suunnata katseet johonkin muualle.

1 tykkäys

Kyllä mulle kelpaisi vallan hyvin asetelma, jossa Tampere ja Nokia Arena olisi vain Tapparan.
Mutta tätä keskustelua on jo käyty toisaalla, enkä halua että polarisoituu täällä, niin tämä jääköön osaltani tähän.

8 tykkäystä

Ilmeisesti kaikki palstalla olevat naapurin kannattajat kävivät liputtamassa kirjoittamani ainakin omasta mielestäni hauskan sutkautuksen jolla ei ollut tarkoitus loukata ketään. Tuntuu ohuesti hassulta että naapurista ei saa Tapparan keskustelupalstalla heittää ”läppää”. Varsinkin kun tietää millaista kielenkäyttöä Tapparasta käytetään naapurin puolella.

Huumori ei tarkoita ettei vastustajaa kunnioiteta. Surullista jos elämä on noin mustavalkoista.

9 tykkäystä

En ole nähnytkään tuota viestiä, missä ketjussa? Mutta eivät nämä aktiivisemmin kirjoittavat Ilvesfanit kovin herkästi viestejä tunnu liputtavan. Turha syytellä ”kaikkia palstan naapurin kannattajia” siis ainakaan. Ehkä viesti on väärässä ketjussa tai jotain.

1 tykkäys