Ymmärän ja hyvä niin. En silti pidä yksittäisistä viesteistä, jossa on vain saksaa. Liittyy myös esim. @Armas
Se on hienoa, että osaatte kieltä, mutta vähän menee nyt knoppailun puolelle.
Ymmärän ja hyvä niin. En silti pidä yksittäisistä viesteistä, jossa on vain saksaa. Liittyy myös esim. @Armas
Se on hienoa, että osaatte kieltä, mutta vähän menee nyt knoppailun puolelle.
Nyt on pakko todeta, etten ole juuri tainnut kieliä tänne suoltaa. Tsekkiä joskus lauseen kai otteluseurantaan.
Edit: suomen kieltä toki, mutta siitäkin pätemiset sinne omaan ketjuunsa.
Ymmärrät pointtini?
Meni ohi. Tarkenna vain.
Totta. Pahoittelut @Armas sinulle.
Toivottavasti saitte kiinni kuitenkin?
Sain kiinni ja ymmärrän pointtisi. On myös offtopiccia, joten täysin turhaa. Omalta osaltani voin jättää kielellä neppailut ja tyytyä näihin käännöksiin.
Tarkoitus oli käyttää kieltä puhtaasti komedian välineenä; arvioin että (googlattu toim. huom.) lause olisi riittävän tunnistettava. Taisi mennä ohisektoriin tällä kertaa. o/
@Takarauta tällä palstalla on yleensä ollut tapana kirjoittaa Tappara isolla alkukirjaimella niin kuin kaikki muutkin erisnimet, pieni huomautus vain ja itsellekin kivempi kun ei tule liputuksia sääntörikkomuksien vuoksi.
Kirjoitin Heljangon ketjuun näin:
"Mä en edes muistanut tällästä äänestystä… Mutta sinne meni ääni Heljangolle! "
Ja liputettiin…
Ja liputtamatta edellä: Ääni meni Betonille.
Parempi kun en kirjoita mitään enää.
Mä voin sanoo, etten oo ikinä liputtanut ketään, mutta jotkut täällä on siihen kovinkin innokkaita…
Kai tuossa lähinnä oli ajatuksena että jokaisen ei tarvitse erikseen kirjoittaa äänestäneensä vaan tykätä ensimmäisestä kommentista jossa kerrottiin äänestäneen Heljankoa.
E. Minä en liputtanut siis joten en tiedä motiivia.
Palstan säännöissä kielletään tällaiset one linerit, se tuohon lienee syynä.
Siks mä siihen laitoinkin äkkiseltään, etten muistanut koko äänestystä, kuten en muistanut.
Mutta eteenpäin. Jatkan lukemista ja pidän taukoa muuten. Teillä on monilla hyviä kirjoituksia, mitä mielelläni luen. Itse en vain ole kovin hyvä pukemaan ajatuksia sanoiksi (ADHD).
On todella hyvä palsta monine eri aiheineen.
Ei täällä kirjoittelua suinkaan kannata lopettaa vaikka välillä saisikin lippua, näitä sattuu kaikille ja kaikkien palstalaisten panosta keskusteluihin kaivataan.
Juuri näin. Itse ainakin nykyään mietin hetken, että onko tämä nyt ihan aiheen mukainen kirjoitus. Otteluseurantaan voi sitten vapaammin heitellä, mitä sylki suuhun tuo, kunhan ei loukkaa ketään. Anna mennä vaan @Hooligan75!
No pidän ainakin taukoa hetken kirjoittelusta.
Luen kyllä.
Vaikka joulu on jo ohi, niin palstalla modejen pikkutontut ja apurit kurkkii vuoden ympäri onkos oltu tuhmia.
Tarkkana saa olla.
Aivan Otin vietsisi näköjään kokonaan irti kontekstista, my bad
Viesti kuuluu:
“Kaljaliigan finaaliin. Ketä oikeasti kiinnostaaa?”
Liputin koska…
0 äänestäjää
Ihan oikeasti. Alammeko liputtamaan? Urakalla. Saako naivit viestit liputtaa kategorisesti jatkossa?
@Curry_Kiwi huhut huhuketjuihin (ehkä haaveilukin käy) Ei rosteriketjua tukkoon prismajutuilla!