Varmaan itsellä taas huonosti nukuttu yö takana ja muutenkin huono päivä (ja vielä itse piti tuohonkin sekaantua), mutta nämä vertailut jonkun pelaajan kasvattajaseurasta ovat mielestäni yksi foorumin raskaimmista ilmiöistä luettavaksi.
Nämä on käyty täällä, Ilvesfoorumilla & jatkoajan keskustelussa läpi varmaan sellaisen lähemmäs miljoona kertaa viimeisten vuosien aikana. Tosiasia on se, että Tampereella on tehty hyvää jääkiekkotyötä kaiken kaikkiaan, koska meidän kasvattamat pelaajat kelpaavat naapuriin ja on sitä liikennettä ollut toiseenkin suuntaan vuosien varrella. Jos ei ole välttämätöntä joka kerta, kun joskus Tapparassa jotenkin ollut pelaaja siirtyy johonkin rooliin Ilvekseen, niin ei sitä keskustelua tarvitse uudestaan käydä.
Täällä pyöriville Ilvesläisille (äskeiseen keskusteluun viitaten, @Anapoli, @Opa (?)) tiedoksi, että on helpompi asettaa tietyt käyttäjät sivuutuslistalle kuin alkaa väittelemään heidän kanssaan paskoen keskusteluja. Tuossa oli aivan selvää provoa useampi viesti henkilöltä, joka provoilee käytännössä jatkuvasti keltavihreään päätyyn. Toinen provoileva henkilö on Pipa. Nämä kaksi henkilöä, kun asettaa estoille (joten jäävät huomioimatta), niin tappara.co on huomattavasti parempi paikka.
Valitettavasti Discourse ei osaa sivuuttaa myös tekstejä, joissa on vastattu sivuutetuille henkilöille.
Kanssakirjoittelijoille sen verran, että pahoittelut tuolla Ilveksen peliesitykset ketjussa väärään suuntaan ajautuneesta aiheesta. Hieman provosoiduin suotta muutemasta viestistä ja tuli sitten mentyä väärille raiteille. Olis taas pitänyt antaa olla vaan.
On kai selvää, että täällä keskustelu, henkilöihin menemättä, tietyissä ketjuissa on tasottomampaa kuin suurimmassa osassa.
Itse olen vaimentanut (piilottanut) kaikki Ilves-aiheiset ketjut, koska en halua niiden väittelyiden pompahtelevan lukemattomien kärkeen. Eikä itse asiassa naapuriseuran asiat juurikaan kiinnosta. Minua.
Näppärä ominaisuus tuo vaimentaminenkin siis.
@Tapparapojat55 kiva että jaksat linkittää Twiittejä eri ketjuihin. Jos kuitenkaan itse Twiitissä ei kerrota mistä tapahtuma kertoo, kirjoita siihen pieni kuvaus. (Esim. Santtu Kinnusen ketju)
Palaute kaikille, jotka kirjoittavat otteluseurantaan. Ymmärrän, että mennään tunteella.
Ennen peliä:
■■■■■ Mertaranta
Ei tuota helvetin selostajaa jaksa
Peli alkaa:
■■■■■ mitä paskaa taas tänään
Eikö tuo saa mitään kiinni
Miksi tuo on kokoonpanossa.
Peli puolivälissä:
Samaa paskaa
Luulisi pelaajia kiinnostavan
Kolmas erä:
Olipa hyvä torjunta
Tappara on hyvä
Tarkoitan sanoa, että otteluseuranta on melko kelvotonta lukea nykyään. Kirosanat ei auta Tapparan peliä. Nauttikaa matkasta ja jutellaan pelistä ilman kiroilua.
Olkaa niin kilttejä, ettette linkkaile näitä s u o m i k i e k k o & l e i j o n a t . c o m -tapaisia sivustoja tänne. Nuo sivut mainostavat lähinnä ulkomaalaisia vedonlyöntifirmoja ja kopioivat muiden medioiden jutut ilman lähdetietoja. Jos arvostatte yhtään urheilujournalismia lajina niin älkää kerätkö näille sivuille klikkejä.
Pystyisiköhän discobotin ohjelmoida automaattisesti liputtamaan ulos viestit joissa on joku leijonat,suomikiekko, nhlsuomi, faneille, sportti, arvokisat jne. pistecom -linkki?
Vaikka 15 min kirjoituskielto vielä päälle, niin ei jää ehkä huomaamatta asia. Ja ehkä vielä yv discobotilta aiheesta?
Joka toinen näiden linkittäjä vaan sitten jatkoi hämmästellen off topic -viestillä alle. Tämän jälkeen pari-kolme nimimerkkiä tulee kertomaan, että miksi linkki ei toimi. Seuraavaksi murahdellaan, ei myönnetä, että oltiin väärässä, kysellään, että mitä vikaa tässä muka oli tai intetään, että tuolla kerrotaan ja yritetään jotenkin kiertää estoa. Tämän jälkeen alkaa kymmenien viestien off topic -vääntö ja @valvojat saa hakea kaapin takaa harjan ja rikkalapion.
@Armas en jaksanut kaikesta maailman pahuudesta huolimatta miettiä jääkiekkoa, vaan kuuntelin kun tyttäreni luki mulle Mauri Kunnasta.
Oikeastaan se sopii myös siihen maailman pahuuden hetkelliseen unohtamiseen.
Voitko sä @axe pitää noi saatanan poliittiset heitot ihan omana tietonas. Jääkiekkoa seuraa aika moni duunari, joka on kyllä SAK merkkisellä alalla.
Mä oon jo vaimentanu kaikki politiikka osiot, etten vahingossakaan seuraa sitä täällä, koska arvostetuimmat nickit ja kirjottajat tuntuvat olevan siellä duunaripöydän toisella puolella. Silloin keskustelua ei synny, kun “isot jyrää pienet”.
Joten pidetään nää tällaset duunareille piilovittuilut ihan omana tietona tai mene sinne politiikkaosioon haukkuun meitä.
Tohon vastaaminen voisi olla enemmän osastoa jääkiekkovarusteet yms. Tai sitten voisit miettiä, että kannattaako näsäviisastelu täällä? Siihen suhtaudutaan aika nihkeästi yleensä.
Kiekkotermejä. Joskus se kiekko jää sinne räpylään, joskus kimpoaa kuten eilisessä Ilveksen 1-2 maalissa. Pieniä eroja.