Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Kyllä se oli viime kaudella se, viikon päästä Luulaja on Euroopan kakkonen.

En keksi osuvampaa ketjua mutta kuten @Hradec taisi jo kysäistä niin onko mitään alustavaa ajatusta monelta tuo Champs-keissi torstaina olisi suunnilleen?

Mitä minun olisi mielestäsi pitänyt sitten vastata, kun oli puhe tämän illan otteluiden tilanteista ja niiden vaikutuksesta runkosarjan sarjataulukkoon? Päätin vain vastata kunnolla, enkä lähtenyt tuohon ”Kukkuu”-provoilulinjalle niin kuin jotkut muut minulle vastanneet. Ei sitä otteluseurannankaan tarvitse olla pelkkää one-lineria.

4 tykkäystä

Se oli hyvä viesti. Mutta hyvä sisältö hukkuu seurannassa, ku viestejä tulee sitä tahtia. Mitään vikaa/väärää ei siinä ollu, että kirjoitit sen seurantaan, mutta viesti ansaitsisi sen, että sen kopioisit myös jonnekin pysyvämpään ketjuun.

3 tykkäystä

Kiitos asiallisesta ja hyvästä palautteesta. Totta tuokin mitä sanoit.

Olisiko mahdollista, että @Oijennus harjoittamaan jatkuvaan henkilöön käyvään yksityiselämän pöyhimiseen puututtaisiin tällä foorumilla ihan sääntöjenkin puolesta? Kiitos.

4 tykkäystä

Olisiko mahdollista pitää jutut tuolla ja et lähde tänne purnaamaan taas. Jos et halua keskutella, niin sitten et halua. Turha tähän ketjuun on tulla vinkumaan.

1 tykkäys

Haluan keskustella monestakin aiheesta, mutta aikuisen ihmisen jatkuva ja täysin absurdi maalittaminen ilman minkäänlaista päätä eikä häntää ei ole keskustelua. Ei minun kanssani eikä muiden.

Asia kunnossa. Jokainen saa lukea ja tulkita “keskustelut” miten haluaa.

Ilmeisesti pimeällä puolella tapahtuu jotain. En näe järkeväksi alkaa keskustelemaan siitä täällä valon puolella.

4 tykkäystä

Aivan totta. Toki toivon, että sielläkin on säännöt. Asiani ei siis muutu ja kysymykseni kohdistuu @valvojat suuntaan. Sen ihmeempää reagointia tai keskustelua en asiasta kaipaa. Jonkinlainen roti siltikin pitää olla siinäkin, kuinka paljon niitä sääntöjä saa venyttää. Todella henkilökohtaista ja yksityiselämään liittyvää asiaa, joka ei liity millään tavalla käytävään keskusteluun.

Pimeällä puolella ainoa valonpilkahdus on tuoda keskustelu tänne.

No minun mielestäni on tavallaan “koulukiusaamista” tuoda sitä tänne, koska väki ei tiedä mistä väännätte. Kait se henkilökunta sielläkin samaa leipää syö.

3 tykkäystä

No tämä nyt on se ketju, johon nämä asiat vaan kuuluu nostaa. Ja kun minun ei todellakaan tarvitse tuon antaa olla, koska kyseessä on erittäin tahallinen, tietoinen käyttäytyminen kyseisellä henkilöllä. Jos tässä koulukiusaamisen määritelmien puolelle mennään niin koen tässä enemmän olevani uhrin asemassa.

Eikö olisi parempi liputtaa viesti ja antaa modetiimin ratkaista rikkoiko Oijennus palstan sääntöjä?

1 tykkäys

Puhutaanko tässä nyt noista muutamasta viestistä, jossa ei oikeastaan sanottu mitenkään pahasti suuntaan tai toiseen? Onko nyt hieman herkkää?

Tässä tapauksessa ehdottomasti olisi. En tullut sitä ajatelleeksi, joten teen sen nyt. Kiitos!

Jos naamaani hierotaan jotain pointtia liittyen koulutukseeni tai valitsemaani alaan niin silloin koen, että ylitetään raja, josta minä en halua täällä keskustella. Ja en useamman lukemisenkaan jälkeen ymmärtänyt kyllä sitä, miten kahdessa eri ketjussa tankattu ammatillinen taustani liittyi kyseessä olevaan keskusteluun ja mitä tämä jankuttaja asiallaan haluaa saavuttaa.

Ja editoidaan tähän vielä loppuun se, että nyt tein sen, mitä @Tartsa ehdotti alun perin eli liputin jutun ja odotan, tapahtuuko mitään. Siltä osin voin todeta, että asia tuli tässä ketjussa käsiteltyä riittävästi.

1 tykkäys

Edelleen. En tiedä mistä puhutaan, koska arroganttina, henkilöihin meneviin ja one-linereihin sortuvana kirjoittajana, vakavat liputukset estävät pääsyn pimeään.

Ehkä henkilökunta lukee tägäämättäkin, ja perustaa sinnekin puolelle vastaavan ketjun kuin tämä. Oikeudenmukaisinta olisi. Paha ottaa itkuihin kantaa, jotka eteen kannetaan, jos ei tiedä mistä ne johtuvat.

Lepään tapaukseni.

2 tykkäystä

Pitääkö sun aina olla palstapoliisina, varsinkaan jos et tiedä mistä puhutaan… :wink:

16 tykkäystä

Kerro mistä puhutaan. Minun puolestani voit lainailla viestit “pimeältä puolelta”. Lainaa sitten kaikki ja kokonaan. Saatte sitten kunnolla pohtia asiaa.

1 tykkäys