Stop nyt! Pitäkää se soosi pimeässä ja painikaa siellä pimeän puolella!
Samaa mieltä. Ei pimeää puolta tarvitse tässä ketjussa puida.
Jos tulee minulle rangaistus tuosta, niin haukun kurinpidon.
”Pimeydessä” ei ole tähän liittyvää ketjua, joten ketjua pystyyn jos jotakuta ahdistaa.
Mun mielestä teillä oli aika pieni “kiista”, ehkä jopa väärinkäsitys. Ihmetyttää vaan kun puututaan toisten asioihin tietämättä mistä puhe. Olen huomannut että @SammyO on tehnyt tätä palstalla aiemminkin, olemalla “järjestyksenvalvojana”. Ei kuulu henkilökuntaan.
Edit: Ja turha nosto @peterra lta.
Onko tämä nyt sitten se virtuaalipoppareiden oikea hetki
No jos huomaat epäasiallista käytöstäni taholtani, niin lipuillahan siitä selviää.
Peace vaan, lienee kipinäketjun hiilloksen tummumisesta johtuvaa liekehdintää täällä?
Ei liene salaisuus että olet ns. koulutuspuolella töissä/opiskelemassa, olet tämän monesti tuonut esille. Lienee selkeää, että tässä roolissa sinua hiukan enemmän haastetaankin, koska oletetaan, että osaat avata enemmän vastauksia kysymyksiin, aiheeseen liittyen?
Jollain meistä on tapa rapsuttaa terävämmin kysymyksiä toisiltamme. Tämä pitää hyväksyä, kun täällä kirjoittelimme. Toisaalta tämä synnyttää monesti mielenkiintoista ajatusten vaihtoa.
Mää taisin sen keskustelun lukea ja mun lyhyt analyysi:
@Oijennus ehkä turhan monella viestillä ”jankkas” @peterra lta tarkempia perusteluja, kun selvästi olivat eri mieltä.
@peterra ehkä otti asian liian vakavasti ja henkilökohtaisesti, kun se kaikkein yksityisin kysymys alkoi samoilla, ei tarvi vastata, mutta. Olis ehkä riittäny, että jättää vastaamatta. Toisaalta @Oijennus olis myös voinu antaa @peterra n mielipiteen olla ja jatkaa keskustelua muitten kanssa.
Eteenpäin, ainoo analyysi.
Turha myrsky. Ihan kaikesta en ole samaa mieltä tuosta viestistäsi, mutta eteenpäin. Kurinpitodelegaatio saa murehtia, jos kokevat aihetta olevan.
Itse väittäisin että eniten tässä vaikutti pitkän pitkä yhteinen historia
En jaa kaikkia ajatuksia kanssasi ja tuskin sinäkään minun kanssani.
Olisiko jatkossa hyvä ratkaisu se, että jos/kun menee “hermot”, niin käsitellään homma yksityisviestein eikä julkisesti? Säästyy muilta maissinjyvät.
Eikö tämänkin olisi jo voinut periaatteessa laittaa yksityisviestillä? Vai?
Ja yllättäen sinä vastaat ensimmäisenä, vaikka sinulle ei kysymystä esitetty.
Varmasti olisi hyvä laittaa yksityisviestein myös ehdotus. Oliko huono idea?
Käännetään keskustelua toisaalle ja kiitetään siitä, että on saatu aktiiviseksi kirjottajaks esim. @Jiisaazi . Kiva että toimittaja tuo meille tänne juttuja ja kommentteja nähtäväksi. Jatka samaan malliin, vaikka joku välillä jostain soittaiski suuta.
En minä kyllä yleensä puutu näihin. Nyt vaan iski silmään.
Lopettakaa nyt jo, tai Rantala ja Salonen saapuvat paikalle arpomaan.
Eli vituiksi menee… vaikka hyvää tarkoitetaan.
Tehdään tästä diili. Vaikkakin eilen oli eilen ja tänään on tänään eli tunnetila on normaali. Nyt ei ole hampaankolossakaan mitään.
@ljpp jos tarjotaan hyvää diilia niin kyllä siihen voi vastata. Nyt ollaan @Oijennus kanssa asian suhteen ihan done. Ole sinäkin
Ihmettelen, miksi kaksi varsin aktiivista ja suosittua kirjoittajaa väkisin hakee bannia viikonlopuksi, jolloin pelataan CHL-finaali.