Kun otteluseurannassa tai otteluketjussa sanoit, että päivän teema, kiekolla ei ole keuhkoja. Ja Saukkonen otti saman esille, niin sopi hyvin tilanteeseen.
Vastataan nyt tähän vielä, että Liedes otti asian esille haastattelussa ennen peliä. Saukkonen vain toisti Liedeksen sanoman.
Ja minä en (eilen) tuota muistaakseni käyttänyt, mutta ei se mitään!
Sori, se olikin @Messi
En tarkoita millään negalla, mutta voidaanko laittaa tällaisiin viesteihin tuolla pelaajahaaveiluketjussa linkit pelaajien Eliteprospects-profiileihin tms. tai mainita edes etunimi, jotta porukka pysyy kärryillä? Konnaa nyt ei tarvitse varmaan esitellä, ja minä tiedän kuka Shore on, mutta osa keskustelijoista saattaa olla melko pihalla kenestä puhutaan, vaikka nimet olisivatkin mainittu joskus aiemmin kyseisessä ketjussa. Tai en minäkään toki varmaksi tiedä, puhutaanko tässä nyt samasta Shoresta.
Kiitoksia. Oli sen verran nopeat liikkeet että jäi laittamatta. Nyt on korjattu
Miksi @Eioototta viesti liputettiin Leskisen ketjussa. En nyt muista sanatarkasti Mitä luki, mutta jotain että +5 tänään.
Yksittäistä peliä koskevat huomiot kuuluvat otteluketjuun, ei pelaajien omiin ketjuihin. Näin on muistaakseni linjattu.
Selvä, kiitos tiedosta.
@Donizimo, mielipide Halloranista nyt?
Tässä kohtaa myönnän olevani väärässä Toivottavasti sama meno jatkuu Halloranilla. On kyllä loppujen lopuksi ihan erilainen pelaaja.
Pelaajahaaveilut -ketjussa. Viestisi oli täysin rosteriketjun asiaa, nykyisen rosterin pyörittelyä ja pohdintaa, eikä sisältänyt mitään haaveiluja rosterin ulkopuolisista pelaajista. Muistuttelu vaan, että tuo pelaajahaaveiluketju on eri tarkoitukseen, kuin rosteriketju.
@sennas , sinulta taisi jäädä viesti vähän kesken tuolla Henrik Haapalan ketjussa, ilmeisesti on sinulla tietoa miten Henkalla on Sveitsissä lähtenyt pelit kulkemaan niin laita vaan samaan viestiin siitä tietoa niin ei jää tuo viesti on-lineriksi, nyt joutuu kiinnostuneet googlaamaan miten sillä Henkalla on mennyt, pisteitä, peliaikoja ja miten joukkueella on mennyt
- Sulla oli ilmeisesti liputettu viesti väärään ketjuun kirjoittamisesta.
- Rosteri ketjussa koitat kertoa näkemystäsi, mutta edes 3 viestillä et saa sitä esille.
Pitäiskö vähän enemmän panostaa kirjoitteluun? Ei tosta sun hahmottelusta saa ite Erkkikään selvää.
Jos Tanus lasketaan mukaan hahmotteluun, niin pitäisi myös Rauhala olla siellä.
Tämäkin pitäisi liputtaa one linerinä.
Mielestäni on noloan, jos liputellaan aiheeseen koskevaa keskustelua, kuten äsken.
Kun on hyvällä huumorilla käsitelty kiekkoilun lisäksi muitakin harrastuksia vuositolkulla, niin joku ”m…ku” näkee tamän liputtamisen arvoiseksi.
Täällä keskustellaan ja joskus mielipide on eri kuin toisella, tuntuuko oudolta.
Tuollainen läppä toimii pubin pöydässä jossa on viisi ihmistä, mutta ei täällä jossa on 500 aktiivia.
Hyvä lippu.
Paska lippu ja minua ei oo moneen kertaan liputettu. Tarkista nyt huumoritutkasi jos semmoista löytyy? Jos olet viestitellyt saman kaverin kanssa muutaman vuoden hyvällä huumorilla ja kaveri on naapuri seuran kannattaja, niin porukka tietää tästä, niinkuin deljampe.
Toki ulkopuolisen reaktion ymmärrän. Itse tykkäisin vähemmästä linjasta, kuka tulosten lukua keskustelussa kaipaa.
Täällä on monia rapsakat 50 vuotta Tapparaa kannustaneita kavereita. Älkää nyt pienen sanailun vuoksi pistätkö meitä ulkokaarelle tässä keskustelussa. Ei varmasti olla sitä porukkaa joka vaikeuttaa toimintaa. Ehkä voidaan tuoda vähän historiaa ja kokemusta keskusteluun?
No ehkä sen satunnaisen HIFK kannattajan liputus oli tärkeämpi, sinulle?
Nimimerkki : Jorma Otsassa
Kysy kaipaatko joku minun kommentteja?
Turhaan täällä pyörin jos ketään ei kiinnosta.
Osallistuminen ja täällä pyöriminen on täysin vapaaehtoista. Jos se aiheuttaa jormaa ostaan, tai muuten on vaikeuksia pysyä palstan koodistossa, niin omaa preesenssiään kannattaakin harkita.