Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Kiitos samoin.

Ärsyttää, kun palstalla viljellään sanaa “herra” kuvaamaan jääkiekkoilijoita. En osaa perustella ärtymystäni muutoin kuin toteamalla, että näyttää ja kuulostaa absurdilta. Isolla kirjoitettunahan tuolla viitattaisiin myös ylempiin voimiin.

Kirjoittaessa yhtään pidempää analyysia jostakin pelaajasta alkaa hyvin pian kaipaamaan mahdollisimman paljon vaihtoehtoisia ilmaisuja pelaajan nimelle, lempinime(/i)lle sekä sanalle “pelaaja”. Toisto on tönkköä, ja sitä on mielestäni lähes aina hyvä välttää. Lisäksi itse sanoisin, että sana “herra” on itse asiassa melko vakiintunut vaihtoehtoinen ilmaisu pelaajalle urheiluselostamisessa. Tästäkin syystä kyseisen sanan käyttö sopii myös lätkäfoorumille.

Asiasta saa tietenkin olla eri mieltä, mutta näin itse asian näen. Pitäneekin ottaa “herra” osaksi omaa työkalupakkia…

8 tykkäystä

@tapparanation Vapautin sinut nollatasolta. Nyt tarkkana aiheessa pysymisen ja onelinereiden kanssa.

2 tykkäystä

Kiitos. Lupaan yrittää tehdä parhaani yhteisön eteen…
Toki… Saanen kysäistä, mikä minut oli alunperin pudottanut 0 tasolle… Mielestäni olen ollut aina aiheessa kiinni. Jos on jotain mitä olen sanonut väärin niin saa valaista tietenkin.

Minulle nimittäin tämä tuli aivan puskista että minut oli pudotettu jollekin tasolle.

Iha mielenkiinnosta kysyn

Minut myös ylennettiin mestaritasolle, väitän että tämä on joku vahinko. Alle vuoden ollut palstalla vasta…

1 tykkäys

En tästä tapauksesta tiedä, mutta voi mestaritasolle päästä tosi nopeastikin. Siinä on vain tietyt kriteerit, jotka pitää täyttää. Itse taisin päästä ekaa kertaa mestariksi tänne liittymisestä kahdessa tai kolmessa kuukaudessa.

Annetaan posia käyttäjälle @Nuti . Kärpät kyntää, Nuti on ns. vieraana talossa ja käsittelee oikeen hyvällä asenteella ja itseironialla niin Kärppien kuin muidenkin otteita. Ei provosoi eikä provsoidu. :+1:

43 tykkäystä

HÖHÖÖÖ ■■■■■■ Pystyykö täältä poistamaan käyttäjää? On tää välillä niin kusista. Yritin, mutta en löytänyt sellaista vaihtoehtoa.

Moderaattorit voivat varmaan auttaa.

6 tykkäystä

Ilman muuta. :saluting_face:

40 tykkäystä

Kiitos, tämä oli hyvä teko.

17 tykkäystä

Asiaa oli pyöritelty hiirisormella jo hyvän aikaa. Valitettavasti joidenkin käyttäjien kokonaisvaikutus on negatiivinen ja sellaiset on parempi poistaa. Nyt tuli kaivattu syöttö lapaan.

26 tykkäystä

Parasta mitä Ilveksen suhteen on tapahtunut sitten '85

4 tykkäystä

Hyvää syksyn jatkoa ja joulun odotusta!

8 tykkäystä

Nuo käyttäjätunnukset lähtevät aika helposti irti ihan tuosta palstalla riehumisesta. Mutta se siitä.

3 tykkäystä

Tässä rytäkässä saattoi yksi muovipenkki irrota ruuveineen. Kanssavierailijat seurasivat bittimaailmassa kun ilvespakkia kannettiin moderaattorien voimin verbaalikentältä ulkotiloihin.

4 tykkäystä

Ok jos liputan tämän?

2 tykkäystä

En mä tiä, mulle ainakin jäi maku, että nyt savustettiin yksi käyttäjä ulos.

Salmela kirjoitti useimmiten ihan asiaa tai vähintäänkin sellaista, että pointin sekä näkökulman ymmärsin. Tottakai niitä hutilyöntejäkin tapahtui, mutta niitä tapahtuu meille kaikille.

Ajoittain tuntui, että salmelan näkökulmaa ei edes yritetty ymmärtää vaan heti alettiin vääntäämään vastaan kaikella voimalla. Kenellä siihen ei nyt pinna palaisi lopulta totaalisesti kiinni.

29 tykkäystä

Jos suhtaudut jääkiekkoon todella intohimolla ja suosikkijoukkueesi ei ole Tappara niin tarvitsee olla todella kovanahkainen, että kannattaa tälle palstalle tulla. Koskee tämä sama ihan kaikkia keskustelupalstoja.

4 tykkäystä

Mun mielestä tän kauden aikana ei tullut mitään järkevää. Viime kaudella todella paljon. Toki vain mun mielipide.

6 tykkäystä