Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Minä en tuossa viitannut palstan keskusteluun millään tavalla, muuten kuin epäsuorasti, eli että keskustelun perusteella moni tuntuu stressaavan aika paljon tästä pelillisestä matalasuhdanteesta.

Ehdotin, että jos Tapparan otteet kovasti harmittavat, kannattaa vähän löysätä pipoa, koska ei tämä niin vakavaa ole. Toisaalta, jos tänne purkautuminen helpottaa, niin siitä vaan. Minulla ei ole tarvetta eikä natsoja kieltää tai linjata mitään.

Ehkä se on tätä nykyistä some-keskustelukulttuuria, että kaikki on joko euforisen mahtavaa tai pelkkää synkkää kakkaa. Kaikki harmaan sävyt ovat kadoksissa.

Ei vaadi, mutta kaikella kunnioituksella. Pelitapa keskustelusta on tehty tällä palstalla raamattu. Jääkiekko on jääkiekkoa.

4 tykkäystä

En tiedä oliko promilleissa kirjoitettu tuo uuden ketjun avaus mutta asiaahan siinä puhuttiin. Ollaan hallitseva suomen sekä euroopan mestari. Fanituotemyynnin ja suunnittelun puolella kamppaillaan suomisarjan jengien kanssa. Billebeino kiehtoi alkuun, toteutus 7+. Uudet colleget tuttua Tapparaa. Ei se ihme ole ettei siellä fanikatsomossa näy väriä.

2 tykkäystä

Aivan, tuota en ajatelukkaan. Vilpittömästi luulin että, teksti on vain tahallaan vetää homman ihan överiksi kaikkine Mika Saloineen ja lyhtyjen varastamiseen

Ja todellakin hommassa on myös minun mielestäni paljon parannettavaa. Mutta jos puhutaan lähtökohtaa sanotaan 10-15v sitten mikä oli täysin tasoa vapputori, niin siihen nähden nykytarjonta on kohtuullista.

Ehkä yleisarvosano juuri tuo sinun heittämä 7+

Toinen teksti melkein samoilla sanoilla fanituoteketjuun samalta nimimerkiltä alkoi naurun sijasta vähän ärsyttämään. Tuollako kirjoitustyylillä homma muuttuu?

1 tykkäys

Vaikka olen itsekkin ehkä syylistynyt negailemaan senttereistä ja kyseenalaistanut Tuomenoksan kykyjä, mutta nyt menee kyllä joillakin hieman överiks

Muutaman Tappion jälkeen Tuomenoksa ja pelaajat
( Baptiste) haukutaan pystyyn ja tulee sellaista kommenttia, että hävettää lukea niin heikkotasoista keskustelua

Keskustelusta täällä saa välillä käsityksen, että Tappara taistelee SaiPan kanssa jumbosijasta, mutta Tappara on SARJAKÄRKI. Miettikää. Uusi pelitapa ja oikeastaan kaikki ja Tappara taistelee tuolla kuitenkin tosissaan liigan mestaruudesta.

Haluan uskoa vielä joukkueen vahvistamiseen, mutta josko annettaisiin niistä päättäville ihmisille työrauha. Ja ihan hyvä jengi Tapparalla on silti kasassa😌

Itse otan täältä hetken aikaa taukoa, muutama muukin voisi ottaa. Ei tämä ole silti muuta kuin jääkiekkoa🤪

5 tykkäystä

Suomalaisen tunnistaa siitä, että syyllinen täytyy aina löytää. Joukkuelajeissa se vaan on usein niin, että jonkin aikaa jotkut ovat koskemattomia. Grönborg on koskematon, koska hän on maajoukkueluotsi ja ollut niin vähän aikaa vasta Tampereella. Se, mikä normaalisti menisi valmentajan piikkiin, sinkoutuu nyt Tapparassa Tuomenoksan viaksi.

Koska kyllähän tappiolle/tappioille pitää aina syyllinen löytää. Kaikkien vikahan tuo on - yhdessä voitetaan ja yhdessä hävitään. Helppoa, yksinkertaista, mutta fanille elinikäinen oppimisprosessi ja hirmuisen vaikea asia ymmärtää ja prosessoida.

4 tykkäystä

Koska se tauko alkaa?

3 tykkäystä

Nyt. Oli pakko kommentoida vielä

2 tykkäystä

Ollut myös mulla samoja oireita välillä tämän palstan kanssa.

5 tykkäystä

Vähän alkanut ajoittain ■■■■■■■■■■■ täällä ajoittainen kommentointi. Täällä leimataan todella usein vähänkään kriittisempi kirjoittelu “ulinaksi” vaikka itse kirjoitus perustuisi täysin todennettaviin asioihin.
Kyllä tänne pitäisi mahtua erilaisia mielipiteitä asioista, sillä ei rakkaus samaan jääkiekkojoukkueeseen tee meistä homogeenisiä mielipiteinemme. Turha alkaa hyökkäämään ihmisten kirjoituksia vastaan. Keskustelemalla voi vaikuttaa mielipiteisiin ei hyökkäämällä. Yleensä ottaenkaan ei kannattaisi olla naimisissa mielipiteidensä kanssa. Jos joku perustelee kantansa paremmin kuin minä, olen ainakin itse valmis muuttamaan ajatteluani.

6 tykkäystä

Jääkiekossa ei ole mitään muuta kuin mielipiteitä. Faktoja pelissä ovat korkeintaan tilastomerkinnät, joten ajattelun muuttaminen ei varmaan monelle ole se ongelma. Ihmisen keskittyminen on niin rajallista - vaikka haluaisi nähdä esimerkiksi otteluseurannassa kaikki ne positiiviset asiat sieltä niin usein silmä näkee ensimmäiseksi ne onelinerit, joissa dissataan milloin ketäkin. Nyt kun en ole edes 50 % enää hallissa niin olen paljon enemmän itsekin ollut otteluseurannassa täällä foorumilla ja usein laitan sen jossain vaiheessa peliä vaan kiinni.

Hyvähän se on, että pelissä ja täällä katsomossa on tunnetta, mutta meillä on aika synkeä tunnelma otteluseurannoisa ja pelipäivinä. Kokonaistilanne näyttää edelleenkin valoisalta, mutta kyllä tämä viikko raskaaksi muodostui täällä keskustelussakin. Sietorajaa voisi kehittää varmasti kumpaankin suuntaan: yhtäältä sietää enemmän niitä negatiivisia ja rakentavia kommentteja ja toisaalta sitten negatiivisimmat voisivat joskus hieman pehmentää negatiivisuuden määrää.

Pitää muistaa että täällä on apinat vasta oppineet nouseen puihin. Alaspäin pitäisi päästä että voidaan kuoria banaaneja. Ja minä olen yksi apinoista…

Tässä pitää muistaa ikivanha markkinoinnin totuus, kuinka negatiivinen viesti kantaa 8 kertaa voimakkaammin kuin positiivinen.

Vilkkaimmat otteluketjut ovat niitä kertoja kun peli ei suju. Yksilötasolla onnistujilla tuppaa olemaan hiljaisimmat pelaajaketjut.

7 tykkäystä

Tässä on ymmärretty täydellisesti, mitä tarkoittaa säännöissä lukeva kuvan käyttöön vaadittava huomattava lisäarvo.

7 tykkäystä

Kiitos @Treppu !
Nyt on kahvia pöydällä. :laughing: :laughing: :laughing:
Aivan täydellinen kuitti Jussille. :rofl:

2 tykkäystä

Minulle? Ihan kauheesti en täällä ota kantaa pelikirja-asioihin tai kerro kuinka pitäisi pelata. Mutta jos näin sanot, niin kai se niin on oltava. :smiling_face:

2 tykkäystä

Ei ollut mikään kuitti pelkästään sulle vaan tää oli ihan yleisellä tasolla. Pientä huumoria darraseen aamuun. :grin:

6 tykkäystä

Jos kaikki keskusteluketjut kääntyvät lopulta Skinneriin, niin Descoteaux alkaa pääsemään aika lähelle. Melkein ansaitsisi oman pelaajaketjunsa, jos jollain on intoa kaivella arkistoja.

Omituisesti Drahomir Kadlec ei ole päässyt ollekaan vastaavaan kulttiasemaan. Siinä vasta järkyttävä puolustajahankinta.

No mitenkäs, how good was Hawgood? Hän oikeasti oli ollut hyvä.

Unohtamatta näitä:

2 tykkäystä