Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Just näin.

Ihminen on kuollut ja aika yllättäen tapauksen suurimmaksi kärsijäksi ilmoittautuu random anonyymi nimimerkki, joka kirjoittaa itse ensin huolimattomasti ja yrittää sitten ruveta käymään jotain juridiikkashow’ta jääkiekkopalstalla.

Tällaiseen itseriittoisuuteen ei eläin pysty.

5 tykkäystä

Pitikö nämäkin kaivaa esiin, nyt taas muistan.

1 tykkäys

Suosittelen editoimaan viesteistänne henkilökohtaisuudet pois @CliffyByro ja @Jiisaazi.

1 tykkäys

Avaatko vielä tarkentaen mikä on henkilökohtaisuuksiin menemistä mun kirjoittamissa viesteissä. Helpottaa muokkaamista. Kiitos.

Kyllä minäkin ne voin editoida, mutta sitten yleensä lähtee myös käyttäjiä, vähintään väliaikaisesti. Tässä erityisesti keljuttaa ihme pilin mittailu ketjussa, jossa puhutaan ihmisen kuolemasta.

7 tykkäystä

Samaa mieltä. Vähän jopa ärsyttää lukea tuota ketjua. Piilottaahan sen toki voisi mutta en ennenkään ole niin tehnyt niin en tee nytkään. Samaan kastiin menee nämä viimeaikaisia pelaajien rikoksia käsittelevät ketjut. Monesti kun noita lukee niin tulee vaan pahamieli kun yleensä tälle palstalle tulen siksi, että tulisi parempi fiilis.

1 tykkäys

Laitetaan täältä palautetta kerta, mestaruusketjut on varmasti jo suljettu ja katseet on tässä kaudessa.

Kaikille mahdottomasti onnee Tapparan viime kauden tuplamestaruudesta! Kova saavutus!

17 tykkäystä

Osaatko @Donizimo tai joku muu kertoa, mistä tämä vinkuminen johtuu?

• Tämä kyseinen temppu tehtiin yöllä. Onko käynyt mielessä, ettei kurinpito päivystä 24/7?
  • Koska ei ole löydetty faktaa mihin sopimukseen tässä viitattiin, on ollut pakko antaa mahdollisuus sille, että Tappara julkaisisi jotain oikeasti uutta.
  • Typerintä ja haitallisinta tässä oli se, että arvuuttelu laukaistiin rosteriketjuun periaatteella joku muu siivoaa sotkut. Voit ja voitte olla aivan varma, ettei asia mennyt tilannehuoneelta ohi. Jos sieltä tulee jotain oikeasti uutta, niin se on vähän lieventävä asianhaara. Jos uusi sopimus oli Kaken pätkätöiden jatkuminen, niin toimintaa voi pitää varsin tahallisena haitantekona. Damage controllina asia lohkaistiin omaksi ketjukseen henkilökunnan toimesta.
6 tykkäystä

No ihan syystäkin saa tulla. Miksi tänne saa postata jotain white pride paskaa?

6 tykkäystä

Ihan mielenkiinnosta (ja siksi että tuo ketju nyt on herättänyt närää, enkä viitsisi siitä ottaa mitään niskoilleni) miksi tuohon Late Night arvuutteluketjuun on meikäläinen merkitty luojaksi? Ennen tuota omaksi ketjuksi siirtoa olin kommentoinut aiheeseen kerran, jossa otin kantaa siihen että kyseessä on todennäköisesti Randelinin jatko, enkä muuta. Nyt siitä ketjusta kaikki vastaukset spämmäävät mun ilmoituksia.

Ja siis @Kilo lienee se joka tähän parhaiten osaisi vastata, mutta laitan kyssärin nyt tähän, vastaus tulee kun on tullakseen.

Nämä saat kyllä pois. Ketjun alaosassa on se laatikko, jossa sulla lukee varmaan ”tarkkailussa” tai jotain sellaista. Muuta se vaikka ”seurannassa” niin ei tuu ilmoitusta joka viestistä.

2 tykkäystä

Oletettavasti olet selannut tuon koko ketjun läpi ja tarkastanut jokaisen sinne linkitetyn biisin sanoitusten sopivuudeen itsellesi ja muille palstan käyttäjille? :nerd_face:

5 tykkäystä

Eikö viesti ole sääntöjen vastainen kun lähdettä ei mainita?

1 tykkäys

Ei mun mielestä ainakaan. Jos olisi huhu niin sitten olisi.

Miksi huhuun tarvitaan lähde? Jos olisi faktaa esittää, niin silloinhan se ei olisi huhu?

2 tykkäystä

Ketju on avattu pelaaja huhut ylä otsikon alle. Eikö se silloin ole huhu? Ja lähde pitäisi mainita. Piennemmistäkin on banneja täälä jaettu. Mutta ei täälläkään sääntökirjan mukaan vihelletä.

4 tykkäystä

Axe ei huhuketjua avannut. Sen verran tulen kuitenkin puolustelemaan.

Se on ollut foorumin tapa. Esson baari on muistaakseni riittävä. Muutenhan lähteitä on hieman paha täällä availla.

Rosteri ketju on Pelaajat osion alainen.
Se jos ylläpito heittää viestin milloin mihinkin toisinaan sotkee Matrixin.
Eli kaikessa hulluudessaan ylläpidon olisi pitänyt lisätä lähde kun tavallaan muutti sen asian huhuksi. Menikö oikein @Kilo ? Olisiko lähde ollut silloin oletettu julkinen lähde.

Mulle on henkkoht aivan se ja sama, mitä kuuntelet, mutta jos itsekin tiedostat sen olevan ainakin jollain tasolla väärin postata, niin siinä vaiheessa voisi katsoa peiliin.

1 tykkäys