Juurikin näin. Huudetaan ykkössenaa antamatta mitään konkretiaa pelaajakortin tms muodossa, josta pääsisi kiinni asiaan. Vaikka on haaveketju, niin voisi edes jonkun potentiaalin liittää, joka tarvitsee maisemanvaihdon kesken kautta. Lehterä jätti itsestään liian ison muistijäljen Tappara kannattajien sydämiin ja siitä on vaikea päästä yli, mutta Jutin sanoin: “Mennään eteepäin.”
Monasti kyse on enemmän siitä miten asian esitää, kuin varsinainen asia.
Tämä artikkeli kannattaa lukea ajatuksella. Discoursen perustaja-johtajan klassikko vuodelta 2014.
Jokainen (myös itsekin) voisi välillä miettiä mitä tänne kirjottelee. Pari ottelua putkeen tukkaan ja ihan kauheeta tekstiä ja kaikki pitää järjestäin haukkua. Ihan rauhassa vaan. Kyllä tää kaverit tästä vielä
PS. It’s just a game, why you have to be mad?
Tappara menee tunteisiin.
Voisko nämä väkivaltauhkailut jättää tältä palstalta johonkin teidän omiin piireihin/omille läheisille tms. tai muihin ympyröihin missä ovat ilmeisesti mielestänne ok?
Ja ei, en ole ylläpitäjä enkä vaikuta palstan ”tuomarilinjaan”, mutta ei haittaisi jos näistä saisi myös banaania matalalla kynnyksellä? @ylläpito
Missä kohtaa olen tuossa viestissä uhkaillut yhtään ketään ?
Aivan naurettavia tuollaiset kommentit vaikka olisi edes läpällä heitettyjä. Aggressiot voisi purkaa vaikka nyrkkeilysäkkiin mieluummin.
@Tonza viestiä en kyllä minäkään näe mitenkään uhkaavana tms.
@Setzer84 viesti onkin sitten jo sellainen, mitä en toivoisi täällä lukevani.
Ehkä ymmärsin sitten väärin. Avaatko vielä, että mihin se Rantala kotimatkalla sitä kypärää tarvitsee? Koska se näyttää niin hyvältä päässä?
Eikö sieltä tavaraa lentäny niskaan kun poistu kaukalosta ? Mistä näistä tavaroiden viskelijöistä tietää mitä ne keksii.
Ok, eli kommenttisi olikin tällainen keskustelupalstan vastine kaukalon rottailulle/markusnurmeilulle, eli siinä määrin epämääräinen, että voi tarvittaessa vaan levitellä käsiä ja kysellä että ”mitä minä muka tein/sanoin”? Hyvä meno!
Plussaa käyttäjille @pieni_m @Hippa
Molemmat kertoivat omat mielipiteensä asiasta ja tämän jälkeen osapuolet totesivat olevansa eri mieltä ja sen enempää ei tarvinnut vänkätä. Voi kumpa kaikki osais.
Oliko tuo minun video oikeasti liputuksen arvoinen ”loukkaava/herjaava”
? Noh eteenpäin sano joku jossain.
Saakos kysyä että mistä videosta puhut?
100 % mun moka. 1000 %. Olen blokannut tiktokin ja unohdin koko asian. Viestisi on siis minulle vain “kröhöm”. Pitää tulevaisuudessa lainata viestejä, niin näen viestin raakasisällön.
Palautin viestin.
Löytyy nyt tuolta ”Jääkiekkoaiheisia videoita” ketjusta.
Kiitos. Sai hymyilemään.
Mielestäni tuo ei ole @Löllö1 oikea ketju, koska tuon ketjun pointti on olla positiivinen missä tuodaan hyviä asioita esiin. Poromafian idoottitempaus ei siis sinne kuulu. Ei sillä, että tuo minun ketjuvalinta töysin oikea on, mutta ei se ole tuokaan.
edit: konteksti on siis, että kerroin Poromafian tempauksesta, missä osoittivat tukensa Ritcielle ja pistin viestini kannattajakulttuurin lieveilmiöt ketjuun kun ei parempaa löytänyt ja @Löllö1 koitti tarjota parempaa oikeaa ketjua.
Kyllä se @Löllö1 paremman ketjun löysi
Kovasti on nyt syytöksiä ilmassa. Tuomiot on annettu. Syytätkö nyt Kärppien kannattajia jostain?