Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Ei ollut yllätys, mutta minä en ole sitä tehnyt. Kuten olen koko ajan sanonut, jokainen saakoon sen mukaan mitä työnsä ansaitsee. Ja silloin nämä toimittajat tai ”toimittajat” ovat aika heikoilla. Mutta onko todella ymmärrys tällä tasolla, vai tahtotila tosiaan noin vahva vääristelyyn? Sanoin jo aiemmin, etten jatka tätä, mutta pakotit.

@pieni_m , olen katsellut tätä tarpeeksi kauan ja tarkasti, kyse ei ole värilaseista. Mutta voin kehotuksesi mukaan ”pikkusen” katsoa peiliin. Ei tässä mitään vihaa haluta lietsoa minun puolelta. Vääryydet pitäisi korjata, niin se vaan on. Mutta aika heikoilla ovat kaikki mediatoimijoiden edessä yrittäessään saada tasapäisesti ääntään kuuluville, koskien nyt vaikka tuota työn laatua ja sen arvostelua.

2 tykkäystä

Työkalupakissa on myös ketjun hidastaminen, joka voisi olla kokeilemisen arvoinen. Ehtii laskea kymmeneen, ja pitempäänkin, ennen vastauksen lähettämistä.

Videotuomari ei laittanut kurinpitoon.

@AWennstrm @Jiisaazi

• Pysykää otsikon aiheessa
  • Älkää jankuttako kuin hiekkalaatikon kakarat
  • Keskusteluketjua voi sujuvasti vaihtaa, jos jutuissa mennän uusille urille, tai perustaa ihan uuden.
  • Kahdenkeskiset jedi-miekkailut yksityisesti.

Jäähyä ei tullut, mutta kotijoukkueen goonilla on numerot muistissa.

P.S. Tähän ei kannata vastata. Tykkäys riittää.

24 tykkäystä

Jatkoajan verkkolehdellekin on oma ketjunsa.

1 tykkäys

@Markus_Taxell

Mitä toopeilua tuo Komarovin “Rys eiku” juttu on? Voisit käydä editoimassa. Komarov on pelannut hienon uran Suomen maajoukkueessa. Ja on niitä Venäläistaustaisia Suomalaispelaajia ihan omastakin takaa.

25 tykkäystä

Nyt kun aamulla koettiin tarpeelliseksi kanssakirjoittajan toimesta alkaa vinoilemaan, niin laitetaan vahinko kiertämään.

@Jussip95 ja @Saminewb tsekatkaas nyt missä ketjussa te oikein vänkäätte jostain viikkoja vanhasta tuomaritulkinnasta…

Noh kyllä tuossa purkauksessa painaa tuokin taklaus, ei Rike sitäKÄÄN hyvällä katsonut. Sinänsä pienellä koukulla varmasti liittyy tuohon. Mutta joo, mun ei tarvi asiaa enempää jauhaa.

Ps. Oletan, etten vinoilija ollut minä. Tai sit muisti on jo tosi surkee.

Väärä ketju, mutta virta vei ja hieman samalla koukulla itse ajattelin kuin mitä raatikaveri. Ollaan jatkossa tarkempia.

Et ollut, ei suinkaan. Kuten sanottua laitettiin vahinko kiertämään.

1 tykkäys

Täällä näköjään hakemalla haetaan bannia usemmankin kirjoittajan toimesta sopivasti tässä vaiheessa kun playoffit alkavat olla lähellä. Ei siinä mitään, jokainen jatkakoon valitsemallaan tiellä.

6 tykkäystä

Juu, varmaan kaikkia enemmän tai vähemmän kyrsii a)pelitapahtumat ja tuomarointi b) se että käsittääkseni suljettujen ovien takana käydystä “keskustelusta” kaivetaan juttua kun on kuulunut fak oven läpi.

Vähän voi tätä vääntämistä taas laittaa mittasuhteisiin ja jäitä kypärään. Ketä se sitten palvelee että täällä varoventtiilit huutaa joka kolmannella. Eteenpäin ja toivotaan ettei tullut loukkeja Tapparalaisille.

Tällä ansaitsi välittömästi pari viikkoa, varsinkin kun maailmatilanne antaa nimitykselle ihan uuden vivahteen. Leo on sitä paitsi Tartossa syntynyt ja sukujuuriltaan inkeriläinen.

@MoodyBlue:lta terävä kommentti. Playoffit lähestyy ja koska henkilökuntakin tykkää nauttia kevään parhaista peleistä, alkaa banaanit napsumaan playoffien yli.

14 tykkäystä

Tämä oli hyvä viesti ja asia oli ok… Mutta päätit sitten seuraavissa vetää sen vessasta alas ja jatkaa varsin offtopic pitoista sisältöä ja lopulta alkaa oikein v***uilemaan. Ei se silti mitään, jatkossa olet vain täysin ingnorattavien listalla omissa papereissani.

2 tykkäystä

Meinasin tulla kysymään täysin samaa @Markus_Taxell . Ala-arvoista tekstiä, varsinkin kun ottaa huomioon että Leksa on syntynyt Neuvostoliiton aikaan nykyisin Eestiin kuuluvassa Narvassa ja pelannut maajoukkue uransa Suomen paidassa…

2 tykkäystä

Heissan foorumi!! Palasin parin viikon “jäähyltä”,mikä tuli ihan aiheesta. En palaa asiaan sen enempää tässä. Pahoittelen ja pyydän nöyrimmästi anteeksi kirjoittamaani. Toivotaan pitkää kevättä meille ja mennään hyvällä mielellä eteenpäin!!! :tappara: :blue_heart:

26 tykkäystä

Tietämättä itse asiasta, niin tämä viesti on täynnä hyvää asennetta :muscle::+1:

4 tykkäystä

Sitä ihmettelen, vaikka viestejä siirretty tuohon Grönborgin postgame huutelu-ketjuun, että sama juttu ilmestyy kahdesta eri lähteestä melkein peräkkäin. Jälkimmäisessä vielä saatesanoilla saaga jatkuu. Eikö me lueta viestejä edeltävästi ennen julkaisua, ettei tulis tuplana?

2 tykkäystä

Viestit on siirretty “saaga jatkuu” -viestin jälkeen, mutta laitettu kronologisesti järjestykseen eli julkaisuajan mukaan järjestykseen. Nuo kaksi viestiä ennen “saaga jatkuu” -viestiä siis postattiin aiemmin Grönborgin ketjuun. Varmaan olisin voinut poistaa ljpp:n viestin, kun linkki on nyt turhaan tuplana.

Grönborgin ketjuun postaamisen sijaan lukotetun ketjun olisi voinut liputtaa syyllä muu ja kertoa, että juttuun on tullut tärkeää sisältöä.

1 tykkäys

Oolrait, selitys hyväksytään. Näytti jotenkin hölmöltä, että eikö jengi oikeasti lue edellisiä viestejä. “Syypää” olitkin sinä. :joy:

1 tykkäys

Tää onkin hyvä ohje / muistutus. Itekin laitoin tuonne Mediapeli ketjuun Grönborg-aiheisen kommentin. Sikäli meni otksikon alle, mutta olisi pitänyt arvata, että keskustelu alkaa siitä rönsyillä (itse mukana siinä :), joten nyt sielläkin mennään vahvasti tuolla huutelu-case-kärjellä, joka on oman ketjunsa aihe.