Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Kysyn, kuinka nopeasti livetulos täytyy päivittää ennen kuin se siirtyy yleiskeskusteluun?

Kts yleisurheilu

En ehkä ole täysin selvillä siitä, mistä tämä keskustelu virisi. Tietyn esimerkkitapauksen tarkastelu varmaan auttaisi ymmärtämään lähtökohtia… No, negatiivisuuskin saattaa olla ainakin hieman suhteellinen käsite. Vaikkapa “ultra vs. keskiverto”. :wink:

Mutta eräs vastaus kysymykseesi: Realismikin on joskus kohdattava. Onko objektiivisuus aina “negatiivisuutta”. Näitäkin voi miettiä.

2 tykkäystä

Näin sen viestisi mailinotifikaation kautta.

Veikkailen että sen joku löi lippulle koska se meni niin paljon jo ohi aiheen eikä oikein vastannut kirjoittamaani enää mitenkään vaan meni aika perus kalaliittoteoriameininkiin.

Vaikka olen mahdollisesti kanssasi samaa mieltä aika monesta detaljista jenkkien touhuihin tutustuneena (tokasta maailmansodasta lähtien) niin ohihan se kirjoittamastani aiheesta menee eikä taida oikein enää sitä myöten vähääkään tähän ketjuun kuulua. Mielelläni tosin jatkaisin aiheesta muualla mutta en noita politiikka yms osioita itse näe joten tuskin onnistuu.

Mua ärsyttää myös tuo kaiken “epämiellyttävän” liputtelu täällä. tuntuu että lähtenyt jo aika pahasti hanskasta, sitä saanut itsekkin osakseni.

1 tykkäys

Näin se varmaan meni, että eksyi aiheesta. Minä en myöskään politiikka ketjuja näe, koska ne ei vaan nappaa ja niissä asioista vääntäminen on aivan ajanhukkaa. Mennään eteenpäin.

Ei muuta kuin seuraavaan yhteisöpeliin mukaan. Pääset käyttään vahvuuksiasi. :+1:

8 tykkäystä

En laittaisi kovin paljoa painoarvoa noille testeille. Olen tuon Myers-Briggs personality testin myös tehnyt ja saman prosenttiluvun verran olen introvertti ja silti tänne tulee kirjoiteltua suht usein.

Onhan nuo vähän sellaista pseudotiedettä.

Toki ne ei ole mikään Jumalan sana, mutta sanotaanko näin, että kun tutuille olen sanonut tuon 96% ni vastaus on lähes poikkeuksetta ollu “kas kun ei 100%”. Siitä voi vetää suuntaa :sweat_smile:

Tuli tehtyä kaverin kanssa tuo Myers-Briggs personality test ja vaikken niihin suoraan uskokaan niin kyllä niissä persoonakuvauksissa jotain totuudensiementä on. Vaikka täällä saatan kirjoitella useinkin niin sosiaalisissa tilanteissa avaan suuni joskus ja jouluna.

USA:ssa on aikanaan jopa työnhakijoita arvioitu tuolla testillä mutta tuskin enää nykyään.

Miksi tuonne pelaajahaaveilut ketjuun pitää tulla kertomaan, että ei haaveile ketään ja ketään ei tarvita?

Tämä sama liirumlaarumi jatkui koko viime kauden kun tietyt nimimerkit kävi ketjussa vaatimassa perusteluja ylipäätään siihen että joku kehtasi haaveilla.

7 tykkäystä

Haaveilla saa vaikka kuinka paljon

Nyt siellä kuitenkin muutamat on sitä mieltä että nykyinen ei riitä ja jatkavat samaa mantraa kuin viime kauden koko ajan (poislukien playoffit) Heidän mielestään viime kauddn joukkue oli väärin rakennettu ja sama jatkuu vieläkin.
Onneksi meidän urheilujohto tietää mitä tekee.
Silloin kun ei ole parempaa ratkaisua itse esittää niin kannattaisi olla hiljaa.

1 tykkäys

Eli jos et ole Tapparan toimistolla töissä, et saa kommentoida keskustelufoorumilla tai olla jotain muuta mieltä asioista? Hieno ajatusmaailma.

Ei noin , saa toki kommentoida, ja hyvä että kommentoit, mutta jos ei ole voita kummempa laittaa leivän päälle niin ei sille arvostusta saa. 3 mestaruutta putkeen, muutenkin aika dominointia edelliset vuodet, niin voisi luottaa vähän siihenkin tekemiseen jos ei ole parempaa annettavaa

2 tykkäystä

Ei tuossa ymmärtääkseni puhuttu edes minun viesteistäni.

@NYR Olisiko mitenkään mahdollista edes toisinaan kirjoittaa jotain positiivista yleisurheilun liveseurantaketjuun. Tai mikäli sellaista ilosanomaa ei löydy, himmaa vähän tuota kirjoittelua.

Me yleisurheilun seuraajat tiedetään mikä on tilanne, mutta aika raskaaksi ketjun lukeminen muuttuu, kun siellä tykitetään altariman viestiä viestin perään, kiitos.

5 tykkäystä

Pikkusen väsyttävää puppua, joukkue oli loistavasti kasattu, poislukien sentteriosasto. Vielä kerran, sarjaan lähdettiin loukkaantuneella kapulla, juniorilla, jonka tasonnostoa edes setä osannut ennakoida ja Raumalta saapuneelta 3-4 ketjun sentterillä.
Kyllä se virhe huomattiin myös Tapparan johdossa ja ensivuodeksi keskusta on täytetty pelimiehillä.
Se, että mestaruus tuli, oli loistavasti suoritettu, mutta erästä pelaajaa lainatakseni, " pelattiin paskasti ja voittoja rapisi niin kuinka paskoja ne muut on". Vapaasti lainattu.

2 tykkäystä

Ainakin minulla loppunut into käyttää Twitteriä (x) aikalailla täysin niistä kaikista muutoksista mitä nykyinen omistaja on tehnyt, alkaen vaikka siitä että tunnukset pitää olla (ne on) jatkuen siihen kaikkeen ryönään mitä toi alusta nykyään tarjoilee.

Että en kyllä yhtään ihmettele jos ei kyseinen sosiaalisen median alusta pistä enempää värinöitä ihmisissä.

2 tykkäystä

Se voi toki vaikuttaa, mutta ihmeen vähän tykkäyksiä NHL logoihin siirron yhteydessä. No ehkä ne on jossain muulla alustalla ne tykkäilyt.

1 tykkäys

Instagramissa 700. Twitterissä tykkäily ei muutenkaa nii yleistä. Mutta muutan itse elokuussa Kouvolaan ni katotaa millane kiekkokaupunki on kyseessä.

1 tykkäys

Elokuussa Kouvola on vielä pesäpallokaupunki.

4 tykkäystä

Hei @Tapparanation kiitos Sveitsin 24-25 liigan avauksesta. Haluaisitko pistää esitetyt joukkueet esim quote laatikkoihin niin erottuisivat selvemmin.
Esimerkki Sveitsin NL kaudella 2024-25 avauspostauksesta laatikkona:

Vastaava käsittely kaikille joukkueille, eli omat quote boksit. Tietty jos jollain on parempia ideoita miten laittaa niin sana on vapaa.

4 tykkäystä