Kun palautetta tulee, se vastaanotetaan. Pikkuhetki.
Nyt on boxit. Pari typoa ja väärin kirjoitettua nimeä siellä vielä on, mutta korjaan kun ehdin.
Eli muillekin jos kiinnostaa ni tunteroisen tein avausta Tulevalle Sveitsin Liigakauden ketjulle:
Huikea ketjun avaus. Itse olen Sveitsin liigasta ja sen joukkueista vähän ulapalla joten tämä tietopaketti oli tosi hyvä Kiitos effortista
Ollos hyvä. Oli ilo tehrä.
Eikö nuo pelaajaketjut pitäs olla asiapitoisia, eikä hassuttelua, huhuja ja muita pelaajia pilkkaavia. Muitten pelaajien nimet olis ihan hyvä olla oikein mielestäni. Onko nyt löystynyt linja vai onko väärä mielikuva itselläni? Kyse siis Aleksandrer Barkov jr. ketjusta.
Tykkään vähän tuosta @Armas’ksesta.
Joskus vielä opin tuon saman sovittelevaisuuden. En hetkeen, mutta joskus.
Palstalla on keksitty uusi määräaikainen ikiliikkuja. Spekuloidaan kuka NHL-pelaaja saa minkäkin pystin, jonka jälkeen joku tulee kertomaan että pelataan nyt ensin, jonka jälkeen joku taas spekuloi asialla, jonka jälkeen joku tulee kertomaan että ei pelaajia nämä hommat kiinnosta, ja sitten joku taas spekuloi asialla, jonka jälkeen… jne.
Tämä nyt ei ehkä ole niinkään palautetta, ainoastaan havainnointia. Oma mielipide on se, että kyllä internettiin spekulaatiota mahtuu, tylsäks menis tämä palsta jos aina pitäis ensin katsoa tulokset ja kommentoida vasta sen jälkeen.
Annoit siis palautetta kanssakeskustelijoille joka ei kuitenkaan ole palautetta kanssakeskustelijoille.
Oletko miettinyt politiikon uraa?
Toisaalta, mielummin minä tuommoisen hassun hatun Tapparalta olisin ottanut (sitä kun ei muut saa kuin kausarlilaiset) kuin jonkun hemmetin päivän rannekkeen jonnekkin huvipuistoon.
Niin?
Edit. Toki niin on Kärpissäkin.
Se oksettava paikallisvastustaja. Ei todellakaan oo hienoo nähä ex Tapparaa sielä. ← Vaikka työtään tekevätkin ja hyväksyn sen asian, mutta se ei oo todellakaan hienoa.
Ainoastaan KHL meno on vastenmielisempää.
Missä kohtaa @Tapparanation on väittänyt, että ex-Tapparat Ilveksessä on ok tai hienoa?
En tiedä onko sanonut, kunhan vastasin tuohon.
Palautetta kanssakeskustelijoille.
Haapala meni aikanaan Ilvekseen, toiset ei halua hänen enää Tapparassa pelaavan. Se on ihan ok. Toisten mielestä tuo edellä mainittu on tyhmää ajattelua ja ammattia saa harjoittaa missä vaan, tervetuloa Tapparaan milloin tahansa. Sekin on ihan ok.
Asiaan ei varmaan taaskaan kenelläkään ole mitään olennaista uutta näkökulmaa tarjota jankkauksen sijaan.
Ps. kuulun muuten itse hieman varovaisesti ensiksi mainittuun ok-luokkaan.
Joo, kysymys oli tarkotettu @Rantt3. Unohtui vain tägätä.
En mää sano et se mitää helvetin hienoa ole. Mun kiekkokasvatukseen ei ole kuulunut se, että vihataan Ilvestä. Saatikka, että olis oksettava. Aikalailla päinvastoin. Naljailen toki Ilvesläisille paljon, mutta ei sen ihmeempiä vihasuhteita. Perheessä Ilvesläisiä, Ilveksessä töissä tuttuja.
Se, että joku menee Kärppiin tai ipaan on mulle ok. Ihan sama kumpaan. Ammattiaan tekevät. Aivan ■■■■■ sama.
Se taas, mitä tunteita se herättää on eri asia. Ilvekseen siirtyminen ei aiheuta mussa niin paljon tunteita kun Kärppiin siirtyminen siksi, koska
- Viestin alkuosa
- Kärppiin on muodostunut vihaside finaalitappiolla.
Mutta se, että Tapparataustainen, siirtyy Kärppiin tai Ipaan niin en tykkää yhtään jos on pelimies. Mulle noista vastenmielisempi on kuitenkin Kärpät.
Ilvekseen seurana taas ei ole juur mitään. Faneihin ehdottomasti, mutta ei seuraan.
Edit. Että @Rantt3 yhtä lailla kun ex Tapparat Ipassa on ok niin ovat Kärpissäkin. Samat perusteet kun case Haapala. Kumpikaan ei pilaa pelaajaa multa niin etten toivoisi takas yms. Kärpät on mulle kuitenkin vastenmielisempi seura yllä mainituista syistä. Ja jos nyt kuvitellaan, että Virta olisi mennyt ipaan, niin kyllä olisin vastaavan viestin laittanut.
Tottakai siis Haapala harmitti mua yhtälailla, mutta ymmärsin hänen ratkaisun silloinkin, ymmärrän sen edelleen, ja toivon häntä edelleen takas. Virtaa en niin paljoa.
@inz kovaa tekemistä porrashaasteen kanssa. Dieselkone vieläkin vasta käynnistymässä?
Tykkään innostasi. Olen seuraamassa täällä lähtökohtaisesti Tappara aihesia juttuja, mutta silloin tällöin myös muuta höpinää.
Ei pitäisi olla hirveän vaikeaa nyt eikä tulevaisuudessa kirjoittaa esim. Bobrovski. Ihan se ja sama onko oikein kirjoitettu. Pelkkä Poprorvsi auttaisi paljon. Paljon parempi kuin tämä:Koko pelin ajan kentällä oleva maalivahti.
Tämä osa viestistä oli peruste sille, miksi mielestäni kyseisen pelaajan nimen tunnistaa nopeasti numerosta.
Mutta joo. Lyhyesti ja nopeasti kirjoitin vain numeron kun moni kirjaimisen nimen (koska mm yllämainituista syistä on kyseinen kaveri ihan perusseuraajalle tuttu) ja nyt se meni mönkään ku tähänkin viestiin olisi mahtunut varmaa 80 “Bobrovsky” sanaa. Tästä opitaan. Jälleen.
Ps
Kiitos.
Tällä palstalla näyttää yksi ketju toisensa jälkeen menevän vasemmisto-oikeistotappeluksi. Ne, jotka ovat politiikkaosion puolella minun kirjoituksiani lukeneet, tietävät kyllä, missä seison, mutta kokonaisuutena tuo ilmiö on aika rasittava. Viimeisimpänä itäraja kiinni -ketju, jossa ei enää näytetä puhuvan tuosta laista vaan siitä, kuka sitä vastustaa ja mitä mieltä vastapuoli nyt on. On todella yksisilmäistä ajatella, että toinen puoli on aina ja kaikessa väärässä – vaikka kukaan ei tuota ole suoraan sanonut, sellaisen kuvan joistain viesteistä, joita en nyt jaksa nostaa tähän, saa.
Jos joku nyt kokee, että tähän viestiin olisi hyvä vastata: “mutta kun X-puolue…” niin ota itseäsi niskasta kiinni ja jätä vastaamatta.