Ei tainnut käydä. Ihan vain pidin kysymystä melko outona ilman mitään sen kummempaa tarkennusta. Ilves on minulle tarpeellinen ja jopa välttämätön osa Tamperelaista kiekkokulttuuria.
“Paremminkannattamisella” tarkoitan kaikkea sitä, millä joku yrittää määritellä oman toimintansa erityiseksi. Eikö tuo “ultra” etuliittenäkin jo kerro, että joku ryhmä kokee olevansa jotenkin yli muiden? Negatiivinen leima sille toiminnalle on toki tullut lähinnä Eurooppalaisen jalkapallon puolelta. Ainakin Veikkausliigan peleissä näiden onneksi pienten ryhmien huutelut vastustajalle, chanttejäkö nyt on, aiheuttavat minussa lähinnä säälin ja myötähäpeän tunteita. En toivoisi sellaisen pesiytyvän liigaan, varsinkaan, jos ei osata käyttäytyä ja homma ei pysy ilon puolella
Puhdas veikkaus että pukumiehillä tarkoitettiin niitä paljon puhuttuja mystisiä “pitkien sivujen pukumiehiä”.
Näistähän puhuttiin jo Hakametsän aikoina.
Näkisin asian niin, että kaikki saa olla hallissa ja kannattaa ihan niinkuin haluaa tai olla tulematta halliin ja kannattaa kotona. Tosin en tätä kinasteluketjua löytänyt niin en ole aivan varma mistä kinataan
Kiitos kaikille jotka ovat ottaneet tarpeettomankin vakavasti minun pyöräilyinnostuksen. On oikeasti tosi siistiä että tällä saa apua. Vaimo ainakin arvostaa korkealle tämän palstan kun sanoin hänelle että olen pyytänyt apua ja oikeasti saanut sitä.
Eli vaimolta iso peukku palstalle Upeaa porukkaa
Edit. Minulta myös. Nyt pidän tauon ja palaan sitten kun syksy tulee ja ensimmäiset harkkaottelut Tappara ja te koko yhteisö on suurinta mitä olen koskaan kokenut. Kiitos kun olette täällä Nautitaan siitä kun saaamme kannattaa Suomen parasta seuraa. Tampereen Tapparaa
Sähköskuuteille on varmaankin jokin parempikin ketju olemassa, kuin tuo Surullinen uutinen topic.
Tai siis voi sinne uutisen linkata, jos ihminen on menehtynyt tai loukkaantunut tämmöisen skuutin seuraksena niin kuin tässä tapauksessa, mutta ei siitä tarvi sen jälkeen toistakymmentä viestiä vängätä ovatko ne hyödyllisiä vai ei.
Tapparan rosterista tuolla puhuttiin, ja se että käytin tekoälyä mikä on oikeasti kätevä. Joo olisi pitänyt tarkistaa “fakta”, mutta ei muuta asian ydintä. Nälkää neljännelle mestaruudelle pitäisi löytyä.
Toki tämä “pöyristymisesi” aiheesta kertoo juuri sen asian, että joukkueen rakennus on erittäin hyvässä vaiheessa, kun suurin älähdys tulee asian vierestä.
Liekkö ensimäinen joka joskus sanonut vahingossa väärää tietoa. Minulla ei ainakaan ole intoa olla faktan tarkistaja. Rapatessa roiskuu, ja nopeasti jälleen kerran loistava yhteisö korjasi asian oikein.
Mutta viestini ydin ei muuttunut virheellisestä faktasta huolimatta.
Osuvampi itse videolle mutta halusin nostaa tuon Luodon lauseen sieltä niin pistin omaan ketjuun. Linkitin videon vain kontekstiksi. Itse videolle parempi kyllä joo tuo someketju.
Ja minulla ei ole aikaa kokoajan selata joka ketju läpi.
E. Huomasin @Julius2283 linkin someketjuun vasta myöhemmin.
Siitä on jo 10 vuotta, kun Liigassa kasvatettiin hyökkäysaluetta siirtämällä siniviivoja. Ja vanhoillakin viivojen paikoilla hyökkäysalue oli Liigassa isompi kuin NHL kaukalossa, koska Liigan kaukalo on 2-4 metriä leveämpi
NHL kaukalossa päädyn ja siniviivan etäisyys on ilmeisesti 75 jalkaa eli 22,86 m, johon Liiga siirtyi 10 vuotta sitten. Tuo 22,86 näytti olevan vielä 2018-2022 sääntökirjassa, viimeisimmässä kansainvälisessä näytti olevan 22,50, ja siinä SJL:n poikkeus, että 2018-2022 mittoja voidaan käyttää. Liigassahan ei ole suoraan tuo kansainvälinen sääntökirja käytössä. Niin onko sulla jotain parempaa lähdettä, että Liigassa olisi siirretty siniviivoja tuosta 22,86 mitasta? Isompi ongelmahan on se, että Liigassa ei ole samankokoisia (60x28) kaukaloita kaikkialla, joten eroja löytyy. Ja alueesta oli ensin kyse
Kun sanon, että joukkueella on peiliin katsomisen paikka, niin tarkoitan sitä miten hyvä ja reilu käytös on saatu opetettua pelaajille. Myös pelin ja vastustajan kunnioittaminen on ainakin omassa pelimaailmassani äärimmäisen tärkeää, voittaessa ja hävitessä. Näiden arvojen pitäisi tulla myös kotoa, ainakin minun mielestäni. Olikohan pojan valmentaja tyytyväinen kun näki tuon?
Ei tuo ole maailman suurin rikos, mutta silti erittäin tökeröä toimintaa. Poika saa varmasti omassa kaveripiirissään mainetta, mutta ei se silti omaan makuun ollut järkevää.
Joo, ymmärrän sun pointin ja ihan valid mielipide, Itse en kuitenkaan anonyymina arvostelisi tuntematonta lasta ja hänen vanhempiaan Tappara.co palstalla jos en heitä tunne henkilökohtaisesti, vaikka olisinkin tuota mieltä, mutta you do you.
Mielenkiintoista. Joku liputti viestini, jossa en pitänyt persujen omaa sivustoa lehtenä, jota se ei tietenkään ole. Viestin sisältö oli tämä vastauksena Armaamme viestiin:
En ehkä menisi niin pitkälle, että kutsuisin sitä lehdeksi.
Muita viesteja samasta keskustelusta ei ole liputettu niin voisiko liputtaja mahdollisesti kommentoida lipun syytä?
Luin kyllä ketjua mutta en nyt muista millainen viestisi oli, mutta olisiko liputtajan mielestä ollut "one liner* tai antamatta keskusteluun mitäön lisäarvoa?
Noin yleisesti ottaen, onko relevanttia huudella liputtajien perään?