Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Voinet pitää huoletta puhelimen auki yöllä. Äläkä pidätä hengitystä soittoa odottaessa, vaikka numeron jossain julkaisisit! :smiley:

Huomioo koittaa hakee ja lisää seuraajia.
Toki alkaa oleen vähän loppuun kaluttu aihe.
Muistuttaa pikku lasta, joka hokee isälleen
” kato isi, kato isi, kato isi” isot pojat teki näin ja minä myös.

3 tykkäystä

Nuo Wennströmin tweetit ovat sellaista mukahauskaa läppää, jota Twitter on tulvillaan. Tavoite päästä isojen poikien kerhoon. Ja sitten me täällä vielä hämmennetään lisää keskustelemalla siitä…

3 tykkäystä

Olispa pelipäivä, niin saatais näihin keskusteluihin jotain järkeä taas.

3 tykkäystä

Juuri tuota mukahauskaa läppää todellakin on twitter ja muut somet täynnä. Ei ole merkitystä miten omalla seuralla menee, vaan tärkeintä on keksiä toisen seuran jutuista todella nasevia ja mukahauskoja juttuja.

1 tykkäys

En pidättele, mutta ihmettelen jos joku media ei halua ottaa kehenkään meistä yhteyttä asian tiimoilta. Kuitenkin olisi kai ihan hyvä, että yhtenä osapuolena joku meistä saisi asiaa kommentoida. Ei minulla mikään hinku ole julkisuuteen, mutta valmis olen asiaa kommentoimaan kyllä aikin omasta puolestani.

1 tykkäys

@AWennstrm miksi et kirjoittanut noita mietteitäsi tänne? Täällä on aihetta koskeva ketju, ja sinne on muutkin käyneet laittamassa kriittisiä ajatuksiaan, mutta sinä valitsit Twitterin. Miksi?

5 tykkäystä

Petteri heitti pallon sinne ja @AWennstrm juoksi perässä. Saikohan peräti pääsiäismunan?

Tässä on kyllä näiden “toimittajien / asiantuntijoiden” ammattitaito taas nähty.

Mikäli @AWennstrm haluat, niin voidaan tehdä yhdessä joku podcast johonkin. Keskustellaan jääkiekosta ja journalismista jääkiekon ympärillä.

9 tykkäystä

Tappara on kyllä kova. Se pystyy jopa nostamaan keskinkertaisen toimittajan egoa. Tai sitten ne kirjoittelee näitä juttuja jos saisivat Terveystalolta ilmaset tohtori palvelut.

1 tykkäys

Ei muuta.

Tykkäyksissä btw eräs P. Sihvonen.

24 tykkäystä

Heh. Vain jääkiekossa jutut kyllä hauskoja tältä herralta.

@Treppu kertoi hienon tarinan ja tällaisia tarinoita voi tehdä aika monta.

Itse voisin kertoa pari elävää esimerkkiä. Tiedän erään yrityksen mikä liittyi autohuoltotoimialaan jossa oli välillä alaikäisiäkin nuoria (16-18v) työharjoittelussa. Noh autoja (asiakkaiden) välillä pitää siirrellä esim. pihalta sisälle, sisältä pihalle, katsastukseen jne. Siellä annettiin monesti näiden nuorten jolla ei edes korttia siirrellä näitä autoja. Kävipä kerran jopa niin, että yhtä autoa oli kolhittu siirron yhteydessä. Tästä yrittäjä otti syyt niskoille ja ikinä ei edes selvinnyt kuka autoa oli ajanut.

Olen ollut itse myös (työnantajani lisäksi) aikoinani alaikäisenä rikkomassa tiettyjä lakeja silloisen kesätyöni johdosta, mutta ei siitä sen enempää.

Näitä esimerkkejä voisi luetella loputtomiin, mutta ketä ne kiinnostaa, kun kyseessä ei ole kultti-Tappara mihin liittyy? Ja kyseessä ei tietenkään ole Korona ja siihen liittyvä tartuntatautilaki mitä rikotaan.
#vain jääkiekossa/ Tappara

Tässä vois vaikka hieman tavailla Zen Cafen ”Harri- biisiä” tietyltä osin näiden eräiden median edustajien kirjoituksiin.

Tämänkin keskustelun täytyy rauhoittua ensin, ennen kuin pystyy vastaamaan, tai edes ennen kuin pystyy valmistamaan vastineen esitettyihin kysymyksiin.

Wennströmin somepreesens on ollut ja on mitä on, mutta täällä hän on aina käyttäytynyt asiallisesti. Lopettakaa ny perkele niiden huonojen puolien esiinkaivelu.

Se twiitti kalasteli tykkäyksiä Twitteristä. Tuo on se viesti, jolla saa siellä ystäviä ja huomiota.

4 tykkäystä

No mutta onhan tuossa nyt pieni ristiriita, että ensin twitterissä löpistään niitä näitä ja sitten tullaan tänne iloisena käyttäytymään hyvin. No se hänelle suotakoon.

Kuin myös vihamiehiä/naisia.

Hän valitsi tuon tien. Se hänelle suotakoon vapaassa maailmassa.

4 tykkäystä

Tämän moraalinen tykkäys. Mistä jengi täällä hakee informaationsa.
Jos nämä kanavat on tyyppiä FB ja IG. Ei tarvitse e itse paljon olla esillä.

Ei tuon herran huonoja puolia tarvitse paljon kaivella ja ainakin kirjoitukset häntä kohtaan ovat ansaittuja ja kohtelu tasapuolista. Me emme saisi vaatia vastaavanlaista kohtelua Tapparalle??

Tykkäysten kalastelija tosiaan, siinä oiva ammatti.

1 tykkäys

Aivan varmasti, mutta on parempi systeemi, että pidetään mokomat töräykset siellä Twitterin puolella, josta halukkaat voi ne käydä lukemassa. Ollaan kaikki paljon onnellisempia niin.

Kuka tässä chattirumbassa kerkiää lukea perustulut.

Kai @AWennstrm on oikeus kirjoittaa Twitteriin mitä haluaa. Sitten pitäisin outona jos olisi täällä jakanut asiasta eriäviä mielipiteitä kuin Twitteriin laukonut, mutta ollut hiljaa Rautakorven tapauksesta.

Eikö asia ennemmin kuuluisi käydä Twitterissä jos haluaa asiaa kommentoida / yrittää vaikuttaa toisen mielipiteeseensä. Ei tää foorumi oo ainut kommuuni missä keskustellaan Tapparasta joten ei voi olettaa, että tänne kaikki kirjoittaa. Varsinkaan toimittaja.

2 tykkäystä