Milipiteillä ei pitisi olla isompaa itseisarvoa.
Aikas iso haloo kiutekin, yksittäisestä kirjoittajasta?
Tekstin oikeinkirjoitus kannattaa aina tarkistaa ennenkö viestin julkaisee ![]()
Kyllä minä olisin perustellun viestin häneltä lukenut ennemmin täältä tästä asiasta. Olisin arvostanut. Tapparan kannattajia varsin yleisesti siinä kuitenkin mielestäni piikiteltiin.
Nyt hän koki olevansa usean ihmisen yläpuolella ja ns. parempi ihminen kuin suuri osa palstalaista. Sitä minä en tässä arvosta.
Tuskin hänelle palstan reaktio yllätyksenä tuli.
@Tapola Tottakai saa kirjoittaa Twitteriin mitä haluaa. En koe, että sitä täällä olisi kukaan ollut kieltämässä. Tekee sen kuitenkin omalla nimellään, täälläkin.
Eikä pelkästään piikitelty vaan lausuttiin ihan suoraa väärää todistusta. Siitä
sta ei konvehtia perustelemalla saa, näin ajattelen. Siksi en kaipaa sitä tänne. Noin suuria valheita ei tosimielellä kirjoitella vaan heikko ihmismieli ajautuu moisiin ylilyönteihin lauman yllyttämänä.
Jos yllytätte hänet tänne puhumaan täsmälleen samoja juttuja, joudun kenkäisemään hänet täältä lomille provosointipykälän perusteella. Siinä sivussa saatan joutua tekemään saman osalle omista, jollen ehdi viheltämään pilliin ajoissa. En millään haluaisi.
Totta tämäkin.
Kuten sanoin, tänne olisi voinut perustellakin paremmin kuin töksäytellä Twitteriin.
Minä luulen ettei teidän työ helpottunut millään lailla jos hän tänne päättää vielä jotain kirjoittaa. Hän kalusi tämän palstan luun kerralla suuhunsa. Toki tämä vain omaa ajatusta seurauksesta.
Joo, tämä on lähtökohtaisesti Tappara-yhteisö.
Jatkoaika ry:n puheenjohtajalla oli tilaisuus esittää näkemyksiään ensin vaikka täällä ja tiedustella mahdollisesti kampanjan marssijärjestystä sekä motiiveja ja kyseenalaistaa niitä. Sen sijaan päätyi mikroblogialustalle keräämään tykkäyksiä populistisella twiitillä. Tiukasti tulkiten Jatkoaika ry:n puheenjohtajan voisi toimineen tämänkin yhteisön maineelle haitallisella tavalla.
Oli miten oli, lukekaa tuo @Aapez viesti tuolta laitamainos ketjusta.
Tulee väkisin hyvä mieli, vaikka olisi paha paha päivä käynnissä.
Tän mä lupaan kuunnella. ![]()
Sääntötulkinta menee niin, etten käy palstan ulkopuolisista tekosista rankaisemaan, vaikka vähän mieli tekisikin.
Pointtini on, että Wennström on tägätty varmaan kymmeniä kertoja jo, ja mielipide twiiteistään on varmaan mennyt jo perille minkä on mennäkseen. Tykkäysnappi on keksitty ja sitä sopii käyttää niiden palautteiden kohdalla jotka kokee hyvin muodoilluiksi.
Mun viestintä epäonnistuu tässä asiassa siinä, että kaikissa näissä viesteissäni kietoutuu valvoja-minän ja minä-minän näkemykset lahjakkaasti sekaisin. Minä-minän näkemys on, että Wennström on nyt liian helppo maali.
Niin no, täällä kyllä pyörii keskustelemassa kaikenlaista, mutta sitten kun pääsee parjaamaan tapparalaisia niin media vaihtuu Twitteriin, josta ei ikinä tarvitse käydä lukemassa palautetta tai vastata seurauksista.
Olisi ollut suoraselkäistä käydä täällä testaan pitääkö jutut vettä ennen kuin lähtee parjaamaan muualle.
Kantaa sitä vastuuta niin kuin eräät tapaukseen liittyvät tekee vähän isommassa asemassa.
Täältä tähän.
Saipas Herra @AWennstrm kaksinaanaisena herrasmiehen palstan hetkellisesti sekaisin. Onneksi tilanne alkaa rauhoittumaan, ehkä tuo kyseinen toimittaja on syytä jättää noteeraamatta täällä, surullistahan tuo on jos aikuinen työkseen kirjoittava mies ei lukemaansa ymmärrä, vai onko Sihvosen aisan kannattaminen vaan niin verissä ![]()
Puikaa Twitteristien tekemisiä Twitterissa… Meillä on tällä hetkellä ihan tarpeeksi puuhaa tämän oman kommuunin aisoissa pitämisessä.
En ymmärrä ollenkaan miksi tästäkin ketjusta piti tehdä varjokeskustelu koronagatelle.
Edit: Alkuperäinen twiitti johon tässä viitataan näytti twitterissä saaneen ~5 vastausta, eli hyttysen pieru Saharassa. Ketään ei kiinnostanut. Tähän ketjuun on puolestaan tullut 40 viestiä, ennen kuin ehdin sulkemaan…
Ketju avattiin ajastetusti 45 minuutin kuluttua.
Oikeinkirjoitus mainittu. Tästä saisi aika pitkän listan laadittua mitä voisi tarkistaa.
Olet hauska.
Eikös me toivottu, että @AWennstrm tulee avaamaan ajatuksiaan tänne foorumille? Nyt hän on sen tehnyt. En ole monestakaan asiasta hänen kanssaan samaa mieltä, mutta on siellä seassa ihan hyviäkin pointteja.
Näyttävästi tämän olisi voinut osoittaa myös @henkilökunta omaan palauteketjuun.
Tässä joutuu nyt tosissaan miettimään, nitä helvettiä minä täällä teen.Tänne tulee tyyppejä, jotka väittävät mustaa valkeaksi. Tässä tuntee ittensä ihan idiootiksi.Tämä liittyy Tapparan mokkepeluutukseen. Kyllä sylettää.
Tämä sinun tekstisi käy myös sinuun itseesi osoitettuna.