Ei mutta nämä ovat ihan hyviä haastoja välillä. Ilman @Böstönfruits me ei oltaisi täällä havahduttukaan siihen, mitenkä hyviä Kuusela ja Heljanko on. Oltaisiin vaan keskitytty Malisen ja Utusen haukkumiseen.
Isoon yhteisöön mahtuu monenlaista kulkijaa ja mielipidettä, ei sitä pidä liikaa kavahtaa.
Ei ton maalivahtipeluutus 20-21 kirjoitukset enää tätä kautta juuri koskekaan. Menneitä puidaan taas. Annettas ny jo olla, hei.
Rauhotu. Et sää mihinkään mee.
Kyllä noissa jutuissa joku roti pitää olla, niin kuin syötötkin pitempiä ku metrin😀
Jos sulla on joku ongelma, niin sä voit tulla pistää mulle privassa viestiä. Niin mä lupaan kuunella sun huolesi ja murheesi.
Ihan vinkkinä, kannattanee ottaa hieman rakentavampi tyyli näissä palautteissa. Saatat saada helpommin keskustelukumppanin. ![]()
Se on perjantai. Antakaa jätkät lipun liehua vaikka tanko olisi lyhyt.
Hyvät palstaveljet ja -siskot.
Olkaa ny piru vie tarkkoina, mitä huhuja te tänne kirjoitatte. Ehä noissa välillä ole mitään tolkkua. Viittaan nyt tässä tuonne Tinken topicciin. Vai, että oikein sydänlihastulehdus. No ehä siinä sitten mitään, jos kaveri on vähintään puoli vuotta sivussa. Tuo on aika kovaa huhupuhetta tuo. Ei muuta. Aika näyttää tuonkin , ja se aika voi tulla kuin syänhalavaus.
Ylipäänsä kaikenlaisia juoruja liikkuu. Ehkä siitäkin syystä, kun Tapparalla on ollut vähän haasteellista aikaa. Olen minäkin kuulluut vaikka mitä juoruja tämän kauden aikana, mutta en ole niitä tänne tuonut. Ja siis tarkoitan negatiivisia juoruja.
Mikähän tuosta viestistäni tekee poikkeuksellisen vaarallisen? Se on spekulointia Kemiläisen paluusta siinä missä muutkin. Kemiläinen varmasti itse tietää mistä on kyse. Nykyinen joukkue tietää ja varmastikkin joskus tuleva eri joukkue tietää myös. Eli tuskin tuo huhu Kemiläisen tulevaan uraankaan vaikuttaa haitallisesti?
Taisi olla viestissäni, että yleensä toipuminen tuosta vie sen 1-6kk, ei “vähintään” puolta vuotta. Tahallinen väärinymmärrys? Ajallisestihan tuo sopisi sinällään, jos nyt on toiveita että jo tällä viikolla Kemiläinen pelaa. Lisäksi tuo tulehdus sinällään liittyy influenssaviruksiin, että sekin voisi puoltaa sitä.
Mutta tarkoitus ei ollut kertoa, että tuo se on vaan tarjota yksi vaihtoehto. Jos joku tietää niin olisi hyvin helppoa kertoa, että tuosta ei ole kyse niin se huhuhan olisi siinä kuitattu?
Enemmän pitäisin vaarallisena, jos huhuillaan pelaajan mahdollisista ylä- tai alavartalovammoista joita sitten pudotuspeleissä pelaava vastustaja voisi hyödyntää.
Joo, varmaan tuli selväksi, että monet ovat saaneet postissa paidan. Mutta, jos jokainen erikseen haluaa ilmoittaa, niin perustakaa topic: Minäkin sain paidan. ![]()
Voin antaa sinulle tuon paidan. Minulla on “ylimääräinen”. Sopiiko? ![]()
Minä en sinne ilmoita, että minunkin paidat on tulleet.
Sopii. Niin minäkin pääsen SINNE. Mikä se hymiö-kieli keskellä suuta- on😀
Jokusia yksityisviestejä olen saanut liittyen tuohon “kulttiin”. Minua nuo viestit lähinnä naurattaa.
Olen minä maksanut kirkollisveroakin tässä jokusen vuoden. Ja maksan edelleen.
Uskon silti Tapparan toimintaan enemmän kuin siihen, että Jeesus nousi kuolleista, syntyi neitsyestä ja mitä näitä nyt on. Silti maksan kirkollisveroni.
Eli yleinen pyyntö teille ketkä edelleen jaksatte yksityisviestiä laittaa, ei auta minun toimintaani. Minä toimin niinkuin parhaaksi koen. Kiitos ja anteeksi.
Ilveksen kannattajat täällä foorumilla:
Kiitos, että olette täällä antamassa omat näkökulmat keskusteluihin asiallisesti!
En ole foorumeilla oikein tätä yksityisviestihommaa ikinä tajunnut. Tietty jos on jotain asiaa mitä ei halua koko palstalle tykittää. Mutta luulisi nimimerkeillä olevan parempaa tekemistä kuin länkyttää internet-tyypeille yksityisviesteillä? No, minulle ei tuollaisia tule yleensä, niin en niin tiedä, enkä nyt tilannutkaan sellaisia.
Siis tiedätte kyllä mitä tarkoitan.
Mä olen painanut yhden käyttäjän kanssa ekan yksityisviestilaatikon täyteen.
500 viestiä sinne mahtui.
![]()
Nyt toinenkin laatikko näytti olevan jo puolillaan. ![]()
Ei taida olla ns. palautelaatikko? Sitä tuossa ikään kuin tarkoitin.