Juu, ei ole palautelaatikko.
Mulla taitaa erään käyttäjän kanssa olla varmaa neljäs menossa
Mää just viime yönä samoin yhdelle, että suorastaan pelästyin saamaani yksityisviestiä, kun en ole niitä tottunut saamaan.
Oon ollut joku sata vuotta näillä Tappara-palstoilla ja olisinko sinä aikana vaihtanut alle kymmenen henkilön kanssa yksityisviestejä.
En kyllä myöskään tunne (tietääkseni) ketään täältä.
@AnvilCrawler kirjoittama hyvä sisältöinen teksti liputettu SHL ketjussa. Jep jep. Kaikenlaista hevonhumppaa silti menee lippujen läpi.
Eikös tuo nyt ole väärässä ketjussa.
On. Jos mulla olisi riittävästi natsoja niin siirtäisin parempaan ketjuun ehdottomasti.
Hyvää tekstiä oli kuten @ranari jo ylempänä asian huomioikin.
Rekisteröidyn eilen, joten mielenkiinnosta katson sivusta tämän foorumin liputuspolitiikkaa. Eräällä toisella foorumilla liputuksissa ei ole oikein mitään tolkkua, vaan liputusten aihe on yleensä vain väärä mielipide. Toivottavasti täällä ei ole sama meininki.
Nyt tuo viesti pitäisi ilmeisesti olla laillinen, kun lopussa maininta myös itse sarjasta. Vai onko tämä nyt sitten sääntöjen kiertämistä? Tosin Ruotsin sarjamalli liittyy aivan oleellisesti Suomen tuleviin päätöksiin sarjamuodoista.
Sinun viesti on todennäköisesti liputettu, koska viestisi on väärässä ketjussa.
Foorumilla on tämmöinen ketju, johon viestisi paremmin kuuluu.
Siirsin kyseisen viestin nyt sille paremmin sopivaan ketjuun.
Koska jäseniä on parituhatta ja henkilökuntaa reilu kourallinen, niin vastuuta oikeaan ketjuun osumisesta jää myös käyttäjälle.
Kirjoitit oikein hyvän ja asiallisen viestin. Sille oli vain selvästi parempi ketju olemassa. Ei tarvitse olla huolissaan liputuspolitiikasta. Tervetuloa!
Bännejä täällä tulee sääntöjen rikkomisesta. Mielipiteensä on kyllä saanut esittää, mutta sen esittämisen tapa on se, mikä määrää.
Jos olen mieltä X, voin sanoa:
“Minusta X. Moni on ehkä eri mieltä, mutta kokemukseni sanoo näin.”
Tai voin sanoa:
“X! Jos ette sitä usko, ette tiedä mitään!”
Ja sitten toistaa sen viiteen kertaan.
Toisesta näistä tavoista voi tullakin huomautusta.
Olen kyllä saanut aika naurettavan helposti jonkun viikon pelikiellon aikasemmin ihan vain esittämällä mielipiteen. Tämä foorumi vasn ei ole ns. Kaikille🙂
Tässä oot oikeessa. Linkin takaa voi käydä lukemassa, kenelle foorumi on tarkoitettu ja kaikkien foorumia lukijoiden onneksi näin:
Oletko täysin varma, että siinä mielipiteen esittämisessä ei ollut mitään rakenteellista virhettä, kuten provosointia tai lukukelvottomuutta, tai sisällöllisesti mitään lakien tai palstan sääntöjen vastaista? Olen aivan varma, että jos kirjoitan tähän, että “Mielestäni Kalevi Numminen on täysin yliarvostettu henkilö Tapparan historiassa”; väite, jota vastustaa täällä noin 99 % kirjoittajista, niin enpä usko saavani tästä pelikieltoa.
Olen varma. Ja foorumin tiedoissa tuskin lukee että väärien mielipiteiden omaavilta kommentointi rajoitettua. Mutta minkäs sille voin. Poistan tilini tänään palstalta koska toiminta ei ole omien arvojeni mukaista eikä reilua.
Bännejä tulee kyllä muustakin kun sääntöjen rikkomisesta. Ymmärrän kyllä että vaikea uskoa koska kaikki täällä niitä ei saa niin helposti. Omassa tapauksessa aikoinaan ei ollut kyse mistään tommosesta. Mutta hyvää jatkoa niille jotka tänne jää. Jääkiekko keskustelu täällä yleensä oli ihan asiallista.
Minäkään en ymmärrä täysin kaikkia pois liputettuja viestejä. Itse laitoin tänään tohon Smejkalin keskusteluun pieni_m:n viestiin vastausta myöntäen että on väärässä ketjussa.
@Ed95 :n viestihistoriaa vilkaisin, ni aikalailla Domin mielipiteiden kommentointia oli viimiset ajat. Sitä en tiedä, mistä banni on tullut, mutta linkkaamistani säännöistä löytyy mm. kohta politiikasta foorumilla. Se kannattanee lukea.
@Tapparaforever : Huomasit siis jo kirjoittaessasi, että väärään ketjuun menee, eikö silloin liputus ole aika selvä? @ljpp on aika moneen kertaa perustellut, miksi ohi aiheen menevät viestit liputetaan. Itse teen monesti niin, että lainaan viestin, mihin haluan vastata ja vastaan osuvampaan ketjuun. Helposti tulee kyllä ohi aiheen viestejä, jos ei ole tarkkana. Hyvä se vain on pidemmän päälle, että niitä liputetaan ja siirretään oikeisiin ketjuihin. Muuten palstan luettavuus kärsii.
Juu viimeaikoina niihin tullut laiteltua viestejä. Bönni tapahtui samassa ketjussa viime syksynä. Olen lukenut kohdan ja aika käsittämättömältä se sillon tuntui. Mutta tämä jääköön viimeiseksi viestiksi.