Olen satavarma että vastaus olisi ollut toinen jos olisin vastannut heti tuoreeltaan tähän kyselyyn.
Röönporin paljon parjatulla taktiikalla yön yli nukuttuani vastasin vain että älä kysele.
Vahva veikkaus että liittyi tähän?
Meinaatko tai vihjaatko, että tilanne ei ollut muka Metsolan vika?
Aikaa kultaa muistot. Mutta, kaikella kunnioituksella lajinkehitykselle:
Metsola taputteli ns, pask*a lattianrakoihin, kun minä painoin maaleja Tappara paidassa.
Lajin kehityksen mukan olleena omalla aikakaudella en halua antaa vaikutusta, että eri aikaudella olisi pelattu eri peliä. 70-lvulla ensikertaa varusteet pukeneena, oli muitakin hidasteita kun vastustaja.
Pitäis varmaan muuttaa tuota otsikkoa Itämeren kaapelit sun muut sabotaasit yleisemmäksi tai sitten perustaa yleisempi sabotaasiketju. En tiedä riittääkö itselläni valtuudet mutta koetan ainakin muuttaa otsikon yleisesti merialueita koskevaksi.
Eipä taida onnistua. Mutta joku “Merialueiden sabotaasit” ketju vois näköjään olla paikallaan.
Kelpaisko tuo Itämeren sabotaasit, niin pysyttäisiin meidän aluevesillä.
Edit: Jaa siellä on juttua muistakin.
Tykkään @oku n suorasta “No bullshit” asenteesta kirjoituksissa. Kuitenkin tarpeeksi rento
No iso kiitos ja kumarrus Nöyrin mielin otan tämän palautteen vastaan. Pakko sanoo, että tuli hieman puun takaa, positiivisella tavalla
Vastapallona sinne; propsit myös omasta aktiivisuudestasi täällä, etenkin SHL ja NLA ketjuissa kiva lukea erinäisistä derbyistä () ja asetelmista yms. knopeista, mistä jaksat valaista meitä vähemmän kyseisiä liigoja seuraavia.
Edit. @Tapparanation, tuo nauruhymiö siis liittyen tähän ao. hiljattain käytyyn keskusteluun/kommenttiin tuolla SHL-ketjussa. Nauratti nimittäin itseäkin jonkun verran, kun mietin samaa kuin @Jussip95, että onpa paljon kaikenlaisia derbyjä noissa liigoissa
Ymmärsin kyllä naurun. No nuo rivalryt/derbyt mitkä tänä keväänä toteutuu eli Zurichin, Zähringerin ja
Skånen ihan maantieteellisesti täyttää jo derbyn mittasuhteet ettei ole vain “rivalry” kuten mitä esim Frölunda ja Färjestad ovat toisilleen
Tästä sen verran että tais @Kilo sanoa että SHL ei tarvitse kausikohtaista ketjua kun tolla yleisketjulla on pärjätty niin mä kyl haluaisin perustaa sillekin 25-26 oman ketjun. Sitä olisi kivempi päivitellä aktiivisemmin ku kausikohtainen. Kuten NL. (NLA nimi oli viimeksi 2018 )
Kerrotaanpa palkinnoksi palautteesta nyt yks knoppi teille lisää. Liittyy myös tämän vuoden Playoff kevääseen kun on Zähringerin derby eli Bern vs Fribourg pelataan.
On olemassa tälläinen kaveri nimeltä Christoph Bertschy
Kuten Ep kertoo Fribourgin kasvatteja ja pelaa siellä nykyäänkin ja on oikein hyvä pelimies. Mutta on käynyt välissä esim Lausannessa ja 19 vuotiaana 2014 Bernissä. Se meni ihan hyvin kun sieltä tuli mestaruus. Mutta arvaatkaas kuka oli finaaleissa vastassa? No kasvattajaseura Fribourg… Ja mitä tekee 19 vuotias verivihollisessa mestaruuden voittanut
Bertschy kun saa kultamitali kaulassa jostain Fribourg huivin käteensä? Hän polttaa sen. Ja sammuttaa liekit oluella .
Ja en siis keksi päästäni:
Tälläne.
Tervetuloa kausiseurantaan koko foorumi huomenna klo 20:45. Jäällä on sillon erittäin tod näk Antti Suomela, Ahti Oksanen, Aleksi Saarela, Vili Saarijärvi, Harri Pesonen ja Juuso Riikola. Mahdollisesti myös Lauri Pajuniemi.
Sitä ennen toki Skånen derby ()
Öitä.
Joku viisas sekä taitava keskushyökkääjä taisi mainita tästä lajista, mistä me kaikki täällä jaksamme vouhkata. “Maailman tärkein turha juttu”.
Lopulta ollaan kumminkin kaikki saman asian äärellä ja kannatetaan samaa joukkuetta. Ollaan etuoikeutettuja faneja ketkä näkee tämän ajanjakson Tapparan historiassa.
Koko liigan historiassa ollaan uskomattoman putken äärellä. Tuskin koskaan kukaan fani tulee kokemaan vastaavaa. Uskallan väittää että ei tule, vaikka kuinka toivoisivat🤣
Nautitaan siis näistä “viimeisistä” otteluista joukkueen sekä yhteisön kanssa. Eihän sitä tiedä mihin tämä Via Dolorosa johtaa lopulta.
Lisään vielä tähän hyvään tekstiin hieman lisämausteita.
Jos palstan sääntöjä sääntöjä noudatettaisiin pilkun tarkasti niin varmaan 90% viesteistä saisi liputtaa.
§4. Perusteltu keskustelu
Jokaisen kirjoituksen tulisi tuoda lisäarvoa keskusteluun.
Pitkään mietin, että nostanko tätä esille, mutta sen verran nousi ärsytyskäyrä erityisesti tätä kohtaa viestistäsi lukiessa, että kaipaisin vähän lisäinfoa. Tällaisia kun faktoina julistetaan, niin luulisi sitten myös löytyvän sitä faktaa todisteeksi väitteille? Oletan, että puhut tässä Quennevillestä, Kempestä ja Anderssonista. Paljon ne sit oikein tienaa?
Ja Grönborg on siis Euroopan kallein valmentaja? Koitin etsiä tietoa valmentajien palkoista esim. Sveitsissä verrattuna Riken palkkaan, mutta googlaaminen ei oo koskaan ollut mun vahvuus. Sulla on faktaa, niin voitko ystävällisesti kertoa mullekin, kun ihan aidosti kiinnostaa?
Tosi monilla keskustelupalstoilla CAPSLOCK päällä kirjoittaminen eli huutaminen tuo bannit, niin saisi olla täälläkin.
https://tappara.co/t/veli-matti-savinainen/304/2004?u=tapparanation
Siirrän tänne.
Se miten minä näen asian on se, että kun tämä on keskustelupalsta niin täälä voi keskustella mistä vaan kunhan pysyy topicissa (väli Edit. Toki “joku Tapparan pelaaja halusi pois” huhu ei välttis ole Vellun ketjun aihe) oli keskustelijalla oikea tietoa huhuun tai ei. Tämä on yleinen keskustelupalsta. Ei pelkkää faktaa saa vain kirjoittaa palsta. Täälä kukaan ei ole Savinaista kaiketi faktana esittänyt. Spekuleerataan vaan kun keskustelupalstalla ollaan.
Ne jotka ottavat huhut helposti totena vaativat medianlukutaidon kanssa harjoittamista, koska faktanahan kukaan ei tainnut Savinaista sanoa.
Näin minä näen asian.
Selväksi tuli. Minä näen joitain asioita eri tavalla ja toisia samalla tavalla. Tässä ei sen kummemmasta ole kysymys.
Jeps.
Ehkä sitten enemmän palaute:
Ensinnäkin niin pidän sinua hyvänä ja viihdyttävänä kirjoittajana, mutta mua itseäni on pidempään siis häirinnyt noissa huhukeskuteluissa tuon tyyppiset välikommentit joissa viittaat ettei kirjoittajan kannata puhua asiasta jos ei huhuun mitään tietoa. En tiedä otanko viestit väärin mutta se mielestäni tappaa keskustelupalstan ideaa, että ei saa keskustella jos ei faktana tiedä asioita. Huhuissa se suola on spekulaatio.
Oon samaa mieltä Messin kanssa, ja tuon asian vetvominen ei kuulu Savinaisen ketjuun. Miettikääpä jos kyseinen pelaaja ei ole Savinainen, toivottavasti osaatte edes hävetä.
Joo totesin kanssa että Savinaisen ketju on tuolle väärä, silti lisäperusteluna kun joukkueesta on nostettu huhu esiin niin mielestäni meidän sen joukkeen kannattajina sen joukkueen kannattajien palstalla voidaan keskustella asiasta (oikeassa topicissa) ellei yp sano siihen vastaan
Vilkasin piruuttaan ku semmonen toiminto tällä foorumilla on. Sun 20 edellistä viestiä, niin niistä 9 oli Halloranin haukkumista. Oletko viime päivinä rehellisesti ajatellut mitä kirjoitat?