Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Se että heitellään kaiken näkösiä teorioita tapahtuneesta, tietämättä asiasta yhtään mitään.
Ei tuo lisäarvoa keskusteluun :man_shrugging:t3:

5 tykkäystä

Itsekin kuullut niin monta eri tarinaa ja versiota tapahtuneesta, että yksinkertaisesti parempi vain olla hiljaa. Pääasia, että mies on elossa.

17 tykkäystä

Aika maltillista kaikkinensa on tällä saitilla ollut keskustelu Konnan tapauksesta. Ja niin kuin toisaalle kirjoitin, yleinen mentaliteetti on ollut, että kunpa nyt ei vaan pahemmin käynyt. Siinä mielessä mun mielestä likimain ylireagointia vaatia (tunnekuohussa) ketju lukkoon.

Ei todellakaan oo mikään referenssi millään tavalla, mutta murha.infossa aiheesta on 14 sivun viestiketju.

Aika selvältä (!) vaikuttaa, että veneseurueessa nautittu oli - en tiedä mitä - mutta aivan ilmeisesti oli ihan reippaasti. Sitten tuli tehtyä tyhmyyksiä, joista olisi saattanut joutua maksamaan hintaa hengellään. Loistava homma, että näin ei käynyt. Toivottavasti ei myöskään tullut pysyvää vahinkoa kroppaan.

3 tykkäystä

Ja näin lyötiin ketju lukkoon.

Homma meni juuri niin miten täällä yleensä menee. Ensin tullaan ketjuun toppuuttelemaan keskustelua ja sen jälkeen tähän ketjuun. Lopputulos on keskustelun päättyminen.

1 tykkäys

Onko vika kuulossa vai ymmärryksessä, kyseli pappa vainaa aikoinaan. Kun ei mennny viesti perille kerrasta eikö toisesta :wink:

1 tykkäys

Siis ei tuo ketju minua kiinnosta juurikaan sisällöltään.

Enemmän tuo tapa miten täällä lopetetaan keskustelu.

Tuttua kaavaa meni tälläkin kertaa.

4 tykkäystä

Olihan tuo oikeasti surkea ratkaisu ylläpidolta sulkea ketju, joka on ollut täysin asiallinen. Joku @Messi varmaan on ollut isossa roolissa vaikuttamassa tähän. Voi, voi.

Ehkä kuitenkin @Messi sentään sai hyvän mielen.

4 tykkäystä

@Messi llä tuskin mitään tekemistä teidän ja jankkauksen tai ylläpidon kanssa :man_shrugging:t3:

5 tykkäystä

Mää en oo mielestäni “jankannut” yhtään mitään. Rakentava olen koettanut olla, vaikka mielipiteeni ei selvästikään ole vastannut ylläpidon näkemystä.

Tuskin se ketju nyt lopullisesti suljettu on. Jos joku ei pärjää pe-la yötä ilman että pääsee spekuloimaan tapahtumilla tai toivotteleen Konnalle toipumisia, niin ehkä kannattaa vaikka reflektoida hetki tilannetta ja miettiä onko se niin vakavaa. Tai vaikka jos kokee tarvetta vertailla yksityishenkilöiden vapaaehtoisesti pyörittämää palstaa venäjän valtiolliseen sensuuriin. Vähän perspektiiviä näihin juttuihin. :smiley:

Ihan hyvä ratkasu ylläpidolta rauhottaa tilanne. Ei kellään mitään niin akuuttia asiaa voi ollaa, etteikö vois yön yli odotella.

13 tykkäystä

No teikäläinen ei jankannu… mutta ”puolustit” kaiken näkösiä tyhjänpäiväsiä heittelyjä ketjussa.
Ne ei tuo keskusteluun mitään todellista sisältöä kun arvaillaan mitä on tapahtunut :man_shrugging:t3:
Palaan edelleen tohon aiempaan….
Onko vika kuulossa vai ymmärryksessä :face_with_raised_eyebrow:

1 tykkäys

Mää veikkaan, että mun ymmärrys kestää vertailun. Toki jääviyteni tiedostan, mutta silti. Uskon kestävän vertailun.

Ketju on tänään kerännyt runsaasti liputuksia. Aiheella on spekuloitu 9 päivää ja 75 viestin verran nyt.

Konnan kotiutuminen oli positiivinen uutinen, mutta sitten palattiin samaan spekulointiin alkoholin sun muiden suhteen. Mitä lisäarvoa se mielestäsi tuo itse asiaan?

Siitä voi kerrata:

3 tykkäystä

Tää palsta ei oikein osaa päättää, ollako osa Tapparan ”virallista” viestintää ja markkinointia vai aidosti riippumaton ja ärhäkkä foorumi, missä tällainen urpoilu perattaisiin läpi, vaikka se aiheuttaisi brändihaittaa tuolle logolle, joka killuu palstan yläkulmassa.

Kiinnostuksella seurailen, mitä kaikkea ja keitä kaikkia tämän sekoilun taustalta paljastuu vai paljastuuko mitään.

5 tykkäystä

Ihan varmasti on liputuksia. Sekin systeemi on aika kyseenalainen. Siis liputtaminen.

Käytännössä voidaan hiljentää henkilöitä, jos mielipiteet ei maistu valtavirralle.

Mutta toki tämähän on yksityinen alusta ja mitään sananvapautta ei tarvitsekaan olla.

1 tykkäys

Millä tavalla tämä nyt Tapparaan liittyy ?
Konna on vissiin kuitenkin jo lopettanut uransa kiekon parissa :thinking:
Tuskin suoranaista haittaa Tapparalle sen paremmin kun Ilvekselle tai muille seuroille joita on edustanut

2 tykkäystä

Joo, tämän palstan ylläpidolla on vaikeus ymmärtää mikä ero on fanittamisen ja ihan vain nykyjournalismin välillä. Sanon nyt ihan kohtisuoraan, että ei mitään käsitystä journalismista.

Totta kai voi heti perään kysyä, että “journalismiako tällainen palsta muka on?”. No ei tietenkään ole, mutta ei sen kyllä mun mielestä pitäisi olla myöskään tällaista “ei meidän miehestä saa pahaa puhua” -tyyliäkään.

Useampaan kertaan oon jo todennut, että Konnan keissiä ei ole tällä palstalla millään tavalla pahantahtoisesti käsitelty. Sitten kuitenkin erinäiset nimimerkit ja - ylläpito, herranen aika! - ovat sitä mieltä, että ollaan hiljaa, saadaan kalaa.

Onhan se nyt hirmuista!

3 tykkäystä

Jos on tietoo niin kerro asias. Kun ei oo tietoo, lopeta arvuuttelu :man_shrugging:t3:
Turha jauhaa arvuutteluja kun ei näytä olevan tietoo asiasta. Sillä ei ole mitään tekemistä nimimerkkien tai ylläpidon kanssa :face_with_raised_eyebrow:

6 tykkäystä

Tässä olen kyllä aivan samaa mieltä. Tapparalla ei ole nyt mitään tarvetta tiedottaa virallisesti Kontiolan tilanteesta sen paremmin kuin Ilveksellä tai HPK:llakaan.

Jos joku brändi tässä nyt kärsii, niin se on Kontiolan oma, pitäiskö sanoa paremminkin imago. Yleisellä tasolla voi tietysti käydä keskustelua kuinka SM-liiga ja seurat käsittelevät ongelmia. Löytyykö tukea pelaajille jne.

Nyt tämä homma pyörii tosiaan paikallaan. Ihan viksua ottaa pieni breikki ja katsoa sitten onko jotain uutta tietoa ilmennyt.

1 tykkäys

Tässä se ongelman ydin kiteytettynä. Kaikki luulee olevansa tolkuissaan ja kaikki on kuullut jos jonkinlaista totuutta. Loppujen lopuksi ani harva tietää mitä on oikeasti tapahtunut. Kevennyksenä loppuun. Tällä palstalla ei tienaa 77€ juoruista.

13 tykkäystä