Pelaajaketjut ei ole liveseurantaketjuja.
Ahaa, ymmärrän ![]()
https://tappara.co/t/valmentaja-antti-pennanen/14470/176?u=sammyo
Oikeasti. Kuka tässä asiassa on ollut offensiivinen. Ei okseta yhtään. Pelilliset perusteet keskustelun alla olleen kaksikon esiintymisestä läpi turnauksen ovat olleet jokaisen nähtävissä.
“En edes muista alkuperäisestä……”.
Asia selvä.
Kummallista että ei saa yhtään kritisoida pelaajia, peluutusta tai valmennusta. Rakentava kritiikki on eri asia kun se että oksennetaan pahaa oloa ketjuun mutta näköjään rakentavastakin kritiikistä joku vetää aina herneen nenään.
Taitaa olla paras ettei koskaan sano mitään ettei kukaan vain pahoita mieltään.
Tämä sinänsä jännä, kun katsoo millaista oksennusta Tapparan pelaajat saa päällensä huonon pelin jälkeen. Ehkä maajoukkue on sitten pyhä lehmä.
Sinänsä hassu juttu. Luulisi tilanteen olevan päinvastoin.
Taitaa johtua enemmän siitä et eilisessä pelissä oletuksena oli häviö. Oli esim. Slovakia pelin jälkeen aikamoista oksennusta täällä maajoukkueestakin.
Kysyin sinulta ihan asiallisesti perusteluja (etkä halua vieläkään perustella pelillisesti). Sen jälkeen asiasi menettää merkityksen ja pidän alkuperäistä kritiikkiä pelaajaan vain huonona häviämisen taitona sekä sellaisena itkemisenä mistä täällä saa tappion jälkeisenä aikana lukea. (liikaa)
Se on mielestäni oksennusta ja olen pahoillani kuulla että pahoitit siitäkin mielesi. Koska ilmeisesti liputit viestini Pennasen palstalla lol
Nyt täytyy risuluuta korjata muutama asia.
Olen kritisoinut keskustelun alla olevaa parivaljakkoa jo aiemmin turnauksessa.
Väitän, että minä en ole häviön hetkellä ensimmäisenä itkupotkuraivareita heittelemässä. En minkään joukkueen / pelin osalta. En tehnyt sitä eilenkään. Hyvä taistelu käytettävissä olevalla materiaalilla.
En ole pahoittanut mieltäni kenenkään kirjoituksista, enkä tule pahoittamaan. Sopinee, että siteeraan tähän paria suurta ajattelijaa. Ensimmäinen on Waltari teoksessaan Sinuhe. “Puheesi on kärpästen surinaa korvissani”. Toinen suuri ajattelija loihi lausumaan mielikuvan lähtöruudukosta ja sen nopeimmista autoista.
En ole liputtanut ensimmäistäkään viestiäsi. Sori siitä.
~6100 viestiä 10 vuoden aikana, palstan hakutoiminnon mukaan yksi humoristinen maininta satanismista, yksi maininta saatananpalvonnasta (Paras biisi -ketjussa, kun liittyi biisiin). Ei mulla muuta.
Ei tosin selvinnyt mulle miten liittyy jalkapalloon, niin siirsin tänne.
@Tertsi kannattaa sinunkin lukea vielä tämä Peterran reilu viikon takainen viesti ajatuksella läpi:
Asia ei kuulu minulle, mutta koen piston sydämessäni tällaisista kommenteista. Toivon koko yhteisöltä, että henkilökohtaisten/persoonaan liittyvien asioiden ruotimisen sijaan keskitytään asiaan.
~6100 viestiä 10 vuoden aikana, palstan hakutoiminnon mukaan yksi humoristinen maininta satanismista, yksi maininta saatananpalvonnasta (Paras biisi -ketjussa, kun liittyi biisiin). Ei mulla muuta.
Kun noita tulee parin päivän sisällä useita, niin jotain jatkumoa voisi olettaa vai voiko? Ilman kommenttia olisi olettanut huumoriksiksi.
Paljon palstalla touhunneena oletin että huomautus olisi otettu huumorina.
Liputuksesta.
Itse olen useita kymmeniä lippuja täällä saanut, osaa kritisoinutkin.
Mutta liputettua asiaa pohdittuani, olen ne todellakin todennut täysin aiheelliseksi.
Joten jos ja kun olet saanut lipun(josta myös tulee viesti sinulle henkilökohtaisesti, mistä syystä), mieti hetki.
Turhaan noita lippuja ei taatusti täällä kukaan jaa.
Kyllä vika todennäköisesti löytyy lipun saaneen henkilön peilistä.
Saman todennut. Rapatessa roiskuu välillä, kun tunteella tehdään. Jääkiekko on täällä keskiössä ja siinä samalla on välillä kirjoitushetkellä kovastikin tunteita.
Primitiivireaktio on usein ärsytys, kun nousee lippu. Kun hetken aikaa käsittelee sitä ärsytystä, niin monesti huomaa, että kyllä lippu ihan aiheesta tuli. Näin omana kokemuksena olen myös huomannut, että siinä viestintätilanteessa herkästi jää pohtimaan, mitä joku toinen teki tai onko hänen viestinsä liputettu ja huomaavatko valvojat hänet.
Usein huomaavat, vaikken minä siitä tiedäkään.
@Tertsi Siirrytään tänne. Panoksesi ratikka-keskusteluun on tullut selväksi, ja suoraan sanottuna tympäisee kun kesken uusien juttujen saavut taas kerran paikalle kertomaan kuinka ratikka harmittaa sinua. Kuten sanottua, se on tullut jo selväksi, eikä rikkinäisen levyn pyörittäminen tuo keskusteluun lisäarvoa.
Hyvää maanantain jatkoa.
sanottuna tympäisee kun kesken uusien juttujen saavut taas kerran paikalle kertomaan kuinka ratikka harmittaa sinua
Jos muutama kuukausi sitten asiasta on keskusteltu edellisen kerran, voi oman kantansa kertoa uudelleen. En näe tätä isona virheenä?
Ratikka on Tampereelle kuitenkin aivan megaluokan investointi.
Komppailen Bastardoa. Vaikka olisi jokunen kk mennytkin, niin ketjussa se mielipide kuitenkin jo on kirjattuna ja säilöttynä. Pidän ihan kohtuullisen kokoisena virheenä. Suunnilleen saman kokoisena ku lp-levyn naarmua, joka saa neulan hyppäämään. Ei ole levy kokonaan pilalla, mutta kyllähän se tympäsee.
Vai meinaatko että ne purkais sen ratikan, jos tarpeeksi monta kertaa sanoo että se makso paljon?
Mitä ajattelit kenenkään hyötyvän tuosta, että määräajoin käyt kertomassa, että ratikka on kallis ja se harmittaa sinua? Millä tavalla tuo on rakentavaa tai millä tavalla se tuo mitään lisää keskusteluun? Varsinkaan kun mitään rakentavia vaihtoehtoja sinulla ei ole antaa.
Tuohon nimimerkin perään saa nimikentän näkyviin, ja osa käyttäjistä onkin sitä varsin luovasti käyttänyt itsensä ilmaisuun. Laita siihen “Ratikka harmittaa” niin se on kaikille selvä.
Vai meinaatko että ne purkais sen ratikan, jos tarpeeksi monta kertaa sanoo että se makso paljon?
Tokkopa purkavat, mutta tarina jatkuu ja jatkoa ratikalla suunnitellaan ja on jo päätettykin. Siksi muistutus kustannuksista, jotka ovat todella mittavia on syytä tuoda esille.
Kun tilanne ei kustannuksineen ole aiemmasta muuttunut, niin hankala tuoda uusia kulmia asiaan.
Kyllä se on pojat niin että riitaan/kinaan tarvitaan aina kaksi. Ei tää ratikasta kinaaminen niin kauheen rakentavaa ole kummaltakaan ![]()