Tää menee nyt vähän off-topic niin kai tämä liputetaan
“Common sense is not so common”, yksi mun suosikkisanonnoista.
Tää menee nyt vähän off-topic niin kai tämä liputetaan
“Common sense is not so common”, yksi mun suosikkisanonnoista.
Miksei voisi suoraan kertoa mikä mättää tai mikä oli huonosti tuotu esille jos ei sitä ymmärtänyt videosta? Voi myös kertoa suoraan allekirjoittaneelle kuinka se aiheutti alahuulen väpätystä ja pahaa mieltä niin voin koittaa korjata erheeni, mutta jos pimennosta lyödään lippua mistä ei ole mtn tietoa niin se on aika neiti touhua.
Ehtotan…Jos laitat lippua niin kerrot sen sen suoraan sille että mikä mättää niin voi se moukka vielä yrittää parantaa tapojansa. Come on!!!
Kuten jo aiemmin kirjoitin, ei niistä lipuista tai viestien siirroista kannata ottaa hernettä nokkaan, semmoista sattuu kaikille. Jotkut liput ovat tietenkin selkeitä (totaalisesti off-topic, asiattomuuksia, tms.), mutta jos joku liputtaa rajatapauksen niin ymmärtääkseni henkilökunta poistaa lipun ja viesti jää näkyviin.
Itse en juurikaan liputtele, kun olen sen verran vähän aikaa ollut palstalla oikeasti aktiivinen niin linja ei ole itselle ihan kirkas. Mutta jos oma viestini liputetaan tai siirretään, se on ihan ok, luotan palstan moderointiin.
Posin kautta
Kiitos vastauksesta, ymmärrän kyllä jos vetää ihan vihkoon tahi loukkaa suoraan.
Kyllä. Minunkin viestejäni siirtyy harva se päivä johonkin niille sopivampaan ketjuun. Mahdollisesti joku on lipulla vinkannut henkilökunnalle, että viestit alkavat eksyä otsikon aiheesta ja ne siirtyvät. (Ehkä turhempaa hassuttelukeskustelua joskus poistetaan kokonaankin.) Tästä ei kannata välittää (muuten kuin siten, että voi yrittää pitää keskustelun otsikon aiheessa ja vaikka vastata viestiin tarvittaessa toisessa vastaukselle sopivammassa ketjussa.)
En huomannut, että kukaan olisi syyttänyt kommenttia rasistiseksi, eikä se minustakaan ollut sellainen.
Tämä on itse asiassa hyvä esimerkki siitä, miten itse ymmärrän rasismin:
Pieni mutta oleellinen ero.
Noin muuten olen sitä mieltä, että ulkomaalaisten tai ulkomaalaistaustaisten koronaan liittyvästä käyttäytymisestä on saanut ja saa esim. tällä palstalla puhua varsin vapaasti. Ja toki myös esimerkiksi myöhäiskeski-ikäisten suomalaismiesten laiskuudesta käyttää maskia. Eivät ole kumoikaan mitenkään kiellettyjä aiheita (omien havaintojen mukaan, en toki tiedä, mitä muilta on liputeltu).
@terppp
Hienosti toteutettu Tapparan ja Kärppien välinen virtuaalinen kädenpuristus. Lukemisestakin tuli hyvä mieli. Kiitos.
Onnittelut vielä @MoodyBlue, joka voitti palkinnon hyvää mieltä ja vielä ilmoitti tänne, että sovittu tuote on perillä.
Viittaus vielä ketjuun ja keskusteluun:
Omasta mielestä näitä arvontoja saisi olla enemänki. Joku saa aina hyvän mielen ja jos seuran tuotteita arvotaan, nii seuratkin hyötyy.
Oma henkilökohtainen toive.
Älä jätä kirjoittamatta.
Nämä ovat perinteisesti olleet varsin mielenkiintoista luettavaa.
@iceman tuo ajankohtaisia asioita koronaketjuihin, niin miksi sinun pitää aina jankata vastaan noihin viesteihin? Korona on täällä ja nyt. Ei se kiukuttelu tuota virusta voita.
Vaikka asia ei minulle kuulukkaan, niin varoitan, että rosterketju ja haaveiluketju näyttävät menevän kirjoittajilla sekaisin näinä vaikeina aikoina. Varsinkin rosterketjussa haaveillaan Vittasmäkeä, Elorinnettä ja vaikka ketä. He eivät tietääkseni rosterissa tällä hetkellä ole.
Positiivisuusharjoitukset ei oikein näytä enää onnistuvan. Ketjun viime viestit ovat enemmänkin jonkinlaista pelitapa-analyysiä. Joten katsotaas nyt hiukan tarkemmin, missä ketjussa ollaan!
@Tapparapojat55 pelaajauutisten yms linkittäminen tuo ehdottomasti lisäarvoa joukkueiden kausiketjuihin, sitä saa ja pitääkin tehdä. Mutta mikäli ketju, johon aiot jotain linkittää, on melko ylhäällä, kannattaa lukaista muutama tuorein viesti ja katsoa, onko kyseistä juttua jo kenties linkitetty sinne. Tuolla Kerho-ketjussa oli tasan kahta (2) viestiä ylempänä jo linkattu Kerhon virallinen päivitys uusista pelaajahankinnoista.
Tässä tapauksessa viesti oli jonossa ja päästin sen jälkijunassa läpi. En piilottanut, koska siinä oli maininta Larmin poislähdöstä. Tuota mainintaa ei ollut aiemmissa viesteissä. Kunnes korjasin ylempää twiitin linkin ja se boksaantui.
Piilotin viestin retrona.
Pelikirjapuhetta . Näitä on ollut suorastaan ikävä.
Minäkin odotan.
Kyllä! @peterra lle ilmainen vinkki: Vähemmän koronaa, enemmän kiekkoa.
On suoraan sanoen upea kertoa, että C More on suojannut tuon niin, ettei pelistä voi ottaa kuvia snipping toolilla. Ihan sama miten tekee niin kuvaa ei saa otettua Näin ollen still-kuvat ovat historiaa kunnes keksin jonkun tavan kiertää tuon. Hienoa sisällön suojelua provided by C More.
Pysäytä kuva tietokoneen näytöllä ja ota siitä kuva kännykällä.