Melkoisen työlästä. Harkitsen huomiseen, kiitos ratkaisuehdotuksesta kuitenkin
Eikö koko ruudun kuvankaappaus toimi? (Ctrl + Print Screen)
Jos menee liian vaikeaksi, niin olisiko ok jos nyt kirjoitetaan pelistä ilman valokuvia? Valokuvat ei kuitenkaan sitä totuutta kerro.
Innostuin kokeilemaan eikä tuokaan toimi, kuvan kohdalle tuli vaan mustaa. Chromessa sai kuitenkin tällä tavalla kuvan talteen ilman mitään lisäosia:
- Ctrl+Shift+I
- Ctrl+Shift+P
- Kirjoitetaan sinne kehitystyökaluun “screenshot” ja valitaan sopiva tapa (koko ruutu, haluttu alue)
Semmonen toive, että otteluketjuun ei varsinkaan ottelupäivänä laitettais mitään ketjuhahmotelmia tai -toiveita. Aika vaikee välillä pikaisella selaamisella päätellä, mikä on se oikee kokoonpano. Yleensä @Kilo sen jostain urkkii ennen muita ja siihen on jo tottunu. Tietenki kuka vaan voi sen läväyttää eetteriin, mutta joku lähde tms. mukaan, että tietää sen olevan oikea, olis hyvä. Ja ne veikkailut tosiaan pois pelipäivän aamulta. Tai sitte avaa jo otteluseurannan ja lyö sinne tulosveto- ja kokoonpanoveikkauksia.
Kaiva jostain fläppitaulu-ohjelma käyttöön koneellesi. Hahmottelet siihen nappuloilla keskialueen ylityksiä C Moren uusintalähetyksen pohjalta. Merkkaat vielä kyytipojaksi pelikellossa näkyvän ajan niin innokkaimmat fanisi voivat sitten poimia tuon kohdan itse.
Kun Tapparalla kulkee, seurannallakin kulkee. Huumori on tappiotilanteessa tietenkin puolustusmekanismi, mutta kai sitä kumpuaa myös hyvästä fiiliksestä. Tässä pari viestiä, joille oikeasti naurahdin ääneen seurannassa tällä viikolla.
Treppu, arjen sankari, fiilistelee kättensä jälkeä ja pääsee vihdoin matsin ääreen – Rasse iskee kummelimaisesti takaisin:
Tässä lakonisessa otossa arvioidaan tuomarilinjaa hienosti jääkiekkosanastoon kietaistuna:
Nälkänen pilli. Mennään eteenpäin.
Tässä kommentoidaan jopa salvadordalimaisen surrealistisesti Zaborskyn oudon puoleista jäähyä:
Luistimella mailasta kiinni pitäminen.
Otin tämänkin tänne talteen vaikka selkeä kirjoitusvirhehän tuo on. Tarkkana, kun lähdetään toisten virheistä huomauttelemaan.
Nyt taisi tulla väärään ketjuun ja vastaan tänne.
Mielestäni oli ihan hauska virhe tuo “törkeä” ja yritin kirjoittaa niin ettei siitä tarvitse mieltä pahoittaa. Tuo kirjoittamani “kirjoitusvihre” oli sarkasmia ja tarkoituksella kirjoitettu.
Okei okei. En minä suinkaan mieltäni pahoittanut. Piti vain kuitata takaisin, mutta sarkasmi tutkassa oli vissiin jotain häikkää.
Iso kiitos kaikille, jotka jakoivat noita katselukoodeja muille!
Pointtini on se, että on siellä paperilla scoutteja,mutta jos jotkut ovat tehneet vuosikaudet surkeata duunia, niin ne ovat juuri nuo kaksi hemmoa. Väitän, että Salmelainen tekee eniten duunia pelaajahankintojen eteen
Olisit varmana voinut alkuun jo kirjoittaa näin? Sen sijaan kirjoitit Rindellin olevan jatkuvasti humaltuneena, joka hieman kyseenalaista yksittäisestä henkilöstä. Ja sen lisäksi Kautosen tekevän päätöikseen muuta, mikä ei poista sitä faktaa, että pelaajatarkkailua tekee myös HIFK:lle.
9 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Talkoot ja naapuriapu - katoava kansanperinne?
En nyt taas ymmärrä ollenkaan, mistä tämän monen viestin paasaaminen juontaa.
En nyt taas oikein ymmärrä, mikä siinä on, että et halua ymmärtää tai et halua lukea? Kommentoin nyt ja jatkossa juuri niin monta kertaa minua huvittaa ja niin paljon kuin minulla on asiaa. Ei tarvitse lisäillä omia lisähuomautuksia viesteihin. Kiitos.
Ja niin kauan kuin ette keksi sääntöä, jolla sen kiellätte niin keskustelun kannalta turhat kommentit voi jättää minimiin.
Edit: ja edelleen oletan, että mielipidettäni ei ole syytä rajata millään lailla. Oletan myös, että otatte samalla haarukalla nuo asiasta toista mieltä olevat syyniin. Näyttää olevan samanlaista jankkausta toiseen suuntaan ihan yhtä paljon. Ai niin, mutta kun ollaan samaa mieltä niin se on ihan ok.
Jos sinä et ymmärrä, että miksi jatkuva spammaamisesi samasta asiasta saattaa olla hieman pitkästyttävää niin olisiko mahdollisesti aihetta jonkinlaiseen itsetutkiskeluun?
Jos sinä et ymmärrä, että miksi jatkuva spammaamisesi samasta asiasta saattaa olla hieman pitkästyttävää niin olisiko mahdollisesti aihetta jonkinlaiseen itsetutkiskeluun?
Minulle on ihan yhdentekevää (lue ajatuksella: yhdentekevää) onko sinusta pitkästyttävää tai onko jonkun muun mielestä pitkästyttävää. Yritä sisäistää kerralla kun sanon - minulle on aivan sama, oletko eri mieltä vai samaa mieltä. Kirjoitan niin paljon kuin haluan ja niin usein kuin haluan. Voit tehdä kommenteilleni ihan mitä haluat - voit vaikka sivuuttaa minut hallinnasta.
Sinun ei tarvitse kertoa minulle mitä teet, sinun ei tarvitse perustella minulle, miksi teet niin. Minulla on samanlainen oikeus keskustella täällä kuin kaikilla muillakin ja juuri niistä aiheista, jotka minua kiinnostavat ja juuri sillä intensiteetillä kuin MINÄ katson tarpeelliseksi. Anteeksi kun sanon rumasti, mutta minun intentioideni arvailu ei kuulu sinulle eikä ylläpidolle. Niin kauan kuin noudatan yhteisiä pelisääntöjä ja palstan sääntöjä saan jatkossakin tehdä näin.
Olen toistanut aiemmin samat asiat - kiitos palautteestasi.
Ok, ignoraan sinut jatkossa, et ole kirjoissani erityisen hedelmällinen jäsen palstalla.
Oletan myös, että otatte samalla haarukalla nuo asiasta toista mieltä olevat syyniin. Näyttää olevan samanlaista jankkausta toiseen suuntaan ihan yhtä paljon. Ai niin, mutta kun ollaan samaa mieltä niin se on ihan ok.
Totean vain, että tuosta ketjusta on jo yksi kanssasi eri mieltä ollut lähtenyt jankkaamisesta vähän pidemmälle tauolle.
Omasta mielestäni @peterra on kirjoittanut ihan asiallisia viestejä. Itselläni ainakin riittää ymmärrystä ihmisille joiden kypärää nämä jatkuvat rajoitukset kiristävät.
Eihän niitä viestejä ole pakko tavata sanasta sanaan jos ei huvita.
Eiköhän tässäkin paina enemmän se nimimerkki, jolla viesti on lähetetty, kun loppujenlopuksi se asia mitä viestissä käsitellään.
Itse en näihin jännitteisiin tiettyjen nimimerkkien osalta ota kantaa mutta onhan tässä nyt tietynlainen maalittaminen käynnissä.