Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

No voi ■■■■■■ Toisten sitten. :grin:

1 tykkäys

Nyt täytyy kyllä sanoa, että tämä on joutavaa uhoa keskustelupalstalla. Hyvin voi joku toholo haistattaa livenä vitut, vaikka pistoolilla ohtaan. Väkivalta lopettaa ■■■■■■■■■ :grin:

Yksityisviestillä saa osoitteen jos siltä tuntuu.

Jäätävä settiä, ei voi muuta sanoa.

Onneksi kiekko pian tippuu jäähän niin tämä pelleily jäänee vähemmälle.

24 tykkäystä

Muumit ja laaksot ja aikuiset ihmiset. Mitä ihmettä täällä tapahtuu?

8 tykkäystä

Keskustelupalstalla kuuluu keskustella, mutta tämmöisiä väittelyitä ei varmaan kukaan toivo.

Pienet asiat voivat ratkaista sen, minkälaisen mielikuvan palautteen vastaanottaja saa.

Mutta nyt näyttää onneksi siltä että keskustelu rauhoittuu ja mennään eteenpäin. :+1:

4 tykkäystä

Torstai on toivoa täynnä, eikö se tullut muka selväksi? :wink:

Olen kohtalaisen pettynyt ja kyllästynyt viime päivien meininkiin täällä yhteisössä, Tapparalaiset.

Kesä on aina valvojan hankalinta aikaa kun varsinaista foorumin asiaa ei ole (jääkiekko), mutta joidenkin on pakko kirjoittaa silti. Ilmiö on toistunut vuodesta 2006, joten tiedän mistä puhun.

Mutta huomenna on lomapäivä, aamutreenin jälkeen täysin vapaata aikaa ja läppäri käsillä. Nyt otan hyvät unet, mutta ei kannata yllättyä jos huomenna siivotaan Thorin vasaralla ainakin sen verran että tilanne vähän rauhoittuu. :hammer: :cloud_with_lightning:

Ping @henkilökunta.

37 tykkäystä

Ketju avattiin automaattisesti 9 tunnin kuluttua.

Kourallinen käyttäjiä sai osakseen kesäsiivouksen vaikutukset. Tässä painotettiin provokatiivisuutta, joka jossain tapauksissa lähentelee kiusaamista. On todella alhaista iskeä toisen käyttäjän tunnettuihin “heikkouksiin”, tietäen ettei siitä mitään hyvää seuraa.

Jos haluat haastaa riitaa ja tehdä kiusaa, niin ole hyvä ja siirry Twitter.com:iin - et ole tervetullut tänne.

Pari huonoa ketjua poistettiin kokonaan. Toinen niistä livahtikin vuorokaudessa jo tukevasti politiikan puolelle, kuten arvata saattoi. Myös muutamiin käyttäjiin kohdistui toimia sisällön laadun perusteella.

Itsellä on vielä pari vuorokautta normaalia paremmin aikaa paneutua palstan siivoamiseen ja lupaan että iso vasara heiluu jatkossakin ellei meno muutu. Säännöt kannattaa kerrata.

https://tappara.co/faq

31 tykkäystä

Iso peukku @ljpp :+1: Tässä on yksi iso syy miksi kirjoitan tänne vahvasti omalla kuvalla ja olen tuonut myös selkeästi ilmi paikoitellen omia sosiaalisen median tunnuksiani. Sillä kun olet “kasvottomana ja nimettömänä” täällä tai missä vain muualla keskustelupalstoille, on tällöin helpompi huudella kaikenlaista idioottimaisuutta muille käyttäjille ja solvata muita kun ei ole pelkoa jäädä “kiinni”.

10 tykkäystä

Nyt varoituksen sana. Kaikki Messin parhaat kaverit on bannatty tältä foorumilta, kun Oijennuskin heitettiin mäkeen. Älä kaveeraa Messin kanssa. Se koituu sinun kohtaloksi.:grinning:, eikä yhtään päälle, koska tässä on on puolet totta ja yli 50 % täyttä potaskaa :grinning:

14 tykkäystä

Pelästyin, mutta ei oijennus sentään, kuin 13. Elokuuta asti. @Peterra ottanut huilia ensi kevääseen niin tulee outo kausi ilman Peterran analyyseja.

2 tykkäystä

Vai johtuuko se Oijennuksesta? Mä kaveeraan niin pahasti, että ollaan menossa golfaan maanantaina! Olenko riskiryhmässä? No olen kuitenkin tarkkana. Toki sinunkin kanssa olen kaveerannut. :smiley:

4 tykkäystä

Eikös sillä ollut oma blogi. Sieltä seuraat kaveria…

Menetimme tämän syksyn transfer windowssa 2 ykkösketjun fransaisingpelaajaa. Mikä tahansa joukkue olisi suurissa vaikeuksissa. Tappara Co on kuitenkin joukkue isolla J:llä ja muut pelaajat ottavat suurempaa roolia ja joukkueen GM Ljpp pitää pelikurin sellaisessa moodissa, että keväällä nostamme kannua, korkeammalle, nopeammin, voimakkaammin ja YHDESSÄ.

18 tykkäystä

Peterra kuitenkin ottanut fudua noin pitkäksi ajaksi omasta tahdostaan. Eiköhän mies palaa kun kausi alkaa…?

2 tykkäystä

Toivottavasti palaa!
Hyviä kirjoituksia ja mielipiteitä :+1:

5 tykkäystä

Täytyy myöntää, että onhan tämä koukuttava foorumi. Itseltäni meni monta vuotta, että kävin vain lukemassa mitä täällä kiekon osalta tapahtuu, mutta sitten jossain vaiheessa räjähti käsistä. Onhan tämä laventunut melkoiseksi ylläpidettäväksi ylläpitäjille, mutta en oikein osaa paljo negaa antaa tällä palstalla kenellekkään, kun katsoo mitä touhua tuolla muualla on. Laatu on pysynyt hyvänä ja jopa tuo politiikka osuus on edelleen erittäinkin hyvällä tasolla…siis verrattuna, mitä muualla on.
Toivottavasti moderointi helpottuu taas kun kiekko kausi lähtee rullaamaan, onhan tämä ollut hemmetin kovaa ja hermoja kuluttavaa aikaa itse kullekkin. Korona depattia hiukan käyn lukemassa, mutta en ole alusta alkaen kauheasti viitsinyt osallistua aiheen kommentointiin.

Joskus…tai itseasiasa aika useinkin olen tuolla koppikäytävillä ja julkisessa maailmassa kehunut tätä palstaa, varsinkin noiden matsien jälkeisiä analyysejä, on kyllä taso aika professionaalista, etten sanoisi tuolla osastolla. Välillä ihmetyttääkin, mitä puuhastelijoita tuolla “oikeissa medioissa” oikein on ja viellä saa siitä fyrkkaa.

Onkohan nyt tullut taas kehuttua tarpeeksi. Nooh helevetin tiukassa kunnossa joukkue ainakin näyttää olevan, mitä nyt päällisin puolin tässä alussa on tullut seurailtua. Sangen hämmästynyt olisin, jos jää mestaruus tältä kaudelta ottamatta fyysisten syiden takia. Tästä tähän… :muscle:

Edit. Edelleenkin päivä alkaa Tappara.co:sta

35 tykkäystä