Ihan tuli olo kuin olisi ollut omalla forkalla. Myrrälle kenkää ketju on onneksi jo kuopattu mutta sitä haikaillaan jatkuvasti takaisin. Naurettavaa touhua minun mielestä, joukkueen tukena seistään, kävi miten kävi. Ja käynyt on…
Luitko lainkaan vastaustani?
Jos sinua nöyryytettäisiin vastaavalla tavalla 30v kausikortin omistajuuden jälkeen jonkun pikkupoikaporukan toimesta, niin ei sinuakaan paljon kiinnostaisi olla tekemisissä ko. lauman kanssa.
Eli koko porukka voidaan leimata muutaman huutelijan ja yhden tapahtuman perusteella ikuisesti?
On paskaa, että sulle huudeltiin tuollain. Ei todellakaan sellaista toimintaa mitä meidän pitäisi edustaa. Pahoittelut tuosta vaikka en siihen osallistunutkaan.
Meidän nykyinen porukka on muuttunut paljon viimeisen parin vuoden aikana, joten olisiko mahdollista antaa uusi mahdollisuus. En ole tuollaiseen toimintaan törmännyt viimeisinä kausina vaikka olen todistanut miltein kaikki kotipelit paikan päälle.
Enkä nyt siis millään tapaa halua vähätellä huonoa oloasi tuohon yhteen tapahtumaan liittyen.
Tuli tästä mieleen, että olen tässä hiljattain käynyt muutamia kertoja keskusteluja kummipoikani kanssa häviämisestä ja sen osaamisesta. Hän on kuusivuotias. En ole aina antanut hänen voittaa Crash Bandicoot autopelissä ja sekös on kiukuttanut.
Oppimisprosessi on kesken, mutta kehittyy.
Edit: en kyllä oikeasti edes pärjää sille, kun yhdessä kentässä.
Todennäköisesti myös tämän käyttäjän testamentissa tulee lukemaan että ”Toivottavasti koko sukumme vihaa SiniOransseja loppuun asti koska yhden kerran he pahoittivat jonkun mielen” tai ainakin sellainen fiilis tässä tulee kun samalta käyttäjältä on tullut pelkkää negatiivista palautetta ryhmää kohtaan jo useamman vuoden
No, tässä pari muuta palstalaista koko ajan tekee vaan selvemmäksi ja selvemmäksi, miksi ei ole mitään tarvetta antaa uutta tilaisuutta. Ehkä teitä on siellä fiksujakin joukossa.
Edit. poistettu tuplalainaus.
Olisiko tässä se syy miksi täällä sinulle tulee viestejä kuten nämä?
Provosoit tahallaan niin kauan, että jotain rupee ärsyttämään. Kuten tässäkin viestissä
Edit: Ja juuri tämä minun kyseinen viesti, jonka tähän jaoit, johtui aivan turhasta provosoimisesta kuinka Tapola ei muka kiittänyt muita kuin SiniOransseja.
Veikkaan silläkin olevan vaikutusta, että olet jo melko kauan antanut meille kuraa vedoten vuosia vanhaan tapahtumaan, johon ei tietojeni mukaan yksikään täällä aktiivisesti olevista SO:n jäsenistä ole millään tapaa osallinen. Rehellisesti sanoen, se on alkanut muakin jo hieman risomaan.
Rakentavaa kritiikkiä saa tottakai antaa, kuten vaikkapa @Lallu antoi tänään. Olen hänen kanssaan eri mieltä asiasta mutta hältä löytyi jokunen hyvä pointtikin. Rakentava kritiikki on yksi tärkeimmistä rakennuspalikoista tässä(kin) hommassa.
Toki nuo edellä lainatut kommentit ovat melkoisen kärkkäitä, en sitä kiellä millään tapaa. Mutta ei kait tuollaisia tyhjästä aleta kirjoittaan?
Jos sopii, nii nähään jossain pelissä ja puhutaan asioita selväksi? Tän illan kaltainen show tuolla toisessa ketjussa ei palvele ketään.
Jos näkee mielestään provon, tartteeko lähteä vastaamaan siihen provolla?
Ei todellakaan, mutta itse nyt olen sellainen ja varsinkin näin räikeissä tapauksissa, että ei pysty olla hiljaa ja vastaamatta.
Pahoittelen
Tänään suosittelen, niille jotka sitä harrastaa, laittamaan rahansa Kalpalle, ja muille jotka vain seuraavat peliä niin, valmistautumaan pistemenetykseen ja tappioon Kuopiossa.
Syy: olen paikanpäällä katsomassa ja tuosta hallista en juurikaan rinta rottingilla ole poistunut. Lähinnä tappion karvaan kalkin maku (no oluen myös mutta ei siitä enempää) suussa… TOISAALTA jos tänään olisikin juuri SE kerta kun napataan Savosta pisteet vaikka olen paikalla!
Kiitos kivasta vinkistä. Hyvä suositus mutta huono. Tapparalle menee rahat tänään. 2 maalin voitolla. Ja tämä on ehdottomasti ehkä tieto!
Mää suosittelen kaikille, että katotte ikkunasta ulos. Sielä on lehdet puissa vielä. Varma merkki siitä, että Tapparalla ei kulje ja Ilves on kärjessä. Odotetaan rauhassa maaliskuuta ni Peltosen Villen ja Tapolan Jussin joukkueet on ne, joita muut seuraa kateellisina.
Juu tämä on kumma, kun vasta lokakuuta mennään. Niin monen mielestä kausi on ohi. Pelissä on paljon hyviä asioita ja ne tulokset sieltä tulee aikanaan. Niin odotellaan rauhassa.
Ihan rauhassa. Kysyin tarkentavan kysymyksen, en näsäviisastellut.
Ihan yleisesti lähes tulkoon kaikille: Tästä palstasta on tullut ihan älytön lasten hiekkalaatikko jossa porukka “pippeli miekkailee” keskenään ja pahottaa mieltä asiasta kun asiasta. Ihan kovin paljon ei tee mieli nykyään kirjotella tänne kun porukka on niin herkillä nykyään. Pari vuotta sitten meno oli paljon parempi, mutta nykyään kunnon kirjoittajia jäänyt pois kun ovat kypsyneet menoon ja ei se kaukana itselläkään ole.
Samaa mieltä! Jäähypenkkiä vois tarjota hanakammin provoaville, jolla ei ole muuta sisältöä kuin että joku on paska/turha. Kritiikille onkin nyt aihetta, mutta senkin voi tehdä keskustelemalla, eikä chattaamalla.
Keitä nämä kunnon kirjoittajat on?
Minä en ainakaan ole kunnon kirjoittaja, ehkä siksi vielä viihdynkin täällä
Ymmärtänet varmaan, mitä tuolla koko viestillä ajetaan takaa.