Tällaista tämä on. Austin oli ihan kurko hetken aikaa täällä ja nyt tusinatavaraa. Toki tehot on jääneet hälläkin minimaaliseksi.
Se on kyllä jännä, että saat jopa yksityisviestejä mielipiteistäsi, mutta tuo on kaiketi ”palsta-julkimon” roolin hinta? Kaikki tyynni, ehkä asiatonta silti (tai toki riippuu tavasta jolla viestejä laitetaan). Joskus asiakeskustelukin on helpompi siirtää sinne, kuin jumittaa ketjua.
Asiasta olet mielestäni kirjoittanut kyllä varsin rakentavasti, ainakin kun vertaa kontekstiin. Mutta sitten mua on naurattanut, kuinka eri linjoilla me ollaan pelillisissä asioissa en silti absoluuttisesti koskaan voisikaan sanoa sun tulkinnan olevan väärä - edes yksityisesti.
Sehän tässä vähän tuppaa porukalta unohtumaan, että itse peliä en ole hirveästi edes arvostellut.
@Iisakki jatkan tänne, koska ei liity enää rosteriin. Eli jos heittää one linerin “Masalla ei vaan riitä”, voi olettaa, että ihmisiltä tulee eriäviä mielipiteitä. Sen vuoksi ajatuksia kannattaa aina perustella. Jos mä heittäisin mielipiteen, josta valtaosa on varmasti eri mieltä, pitää hyväksyä se, että se herättää vastaväitteitä. Kuten nyt tämä Antonin tapaus. Itse en ainakaan hyökännyt sinua vastaan, olin asiasta eri mieltä.
Sekin on ehkä hyvä muistaa, että jos keskustelija itse mainostelee mahdollisuutta jatkaa vääntöjä yksityisviestein, niin liekö ihmekään jos niitä yksityisviestejä sitten myös tulee.
Totta. Otan edelleen vastaan niitä, mutta osaan myös ohittaa ne mitkä suoraan sanottuna on ihan pelkkää vttuilua. Mutta se siitä. Jatkakaa.
Positiivista väliin:
@Vekki-Keke vetää mielestäni tosi kovalla tasolla. Asiantuntevaa tekstiä ja hyvää argumentointia, pysähdyn kyllä aina lukemaan.
Kyllä, mukava lukea, kun joku tietää mistä puhuu
nöyrin kiitos. Koitan tuoda oman panokseni nimenomaan keskustelupalstalle. Lukee ketkä lukee, mutta kiva jos joskus resonoi.
Selitän sen entisen valmentajani kommenteilla pelityylistäni:
“paljon kun hosuu, joskus osuu”.
Erittäin vahvaa argumentointia! Noita, kun ajatuksella lukee niin vaikea olla monestakaan @Vekki-Keke näkemyksestä eri mieltä. Tai, jos on niin ainakin nuo näkemykset pystyy hyvin osittain ostamaan tai antaa osahyväksynnät😃
Musta noi @rizka n alustukset CHL-peleihin on loistavia. Tosi mukava saada tommonen kompakti paketti kaikista tärkeimmistä asioista, kun vastustajat kuitenki on aika vieraita. Kiitos niistä!
Hienoa että @axe ja esim. @Vekki-Keke kirjoittelevat nykyään aktiivisemmin.
Sitten palautetta kaikille keskustelupalsta- ja mediahöynäytettäville, jotka eivät pysty seisomaan Tapparan organisaation tekemien ratkaisujen ja henkilöiden takana edes marraskuulle asti: Ektoplasmat! Gangsterit! Eläinrääkkääjät! Ylivuotisen klimppisopan sattumat! Bašši-bazuukit! Kuvainraastajat! Kerettiläiset! Barbaarit! Lettupannut! Syöpäläiset! Verenimijät! Rantaryövärit! Mölyapinat! Lotjauunot!
(Huom. muokaten lainattu: Sanat viety kapteeni Haddockin suusta. Haddockin luoja on Tintti-kirjoistaan tunnettu Hergé, oheisessa linkissä lisätietoa: https://fi.wikipedia.org/wiki/Herg%C3%A9 )
Tämä kapteeni Haddockin (Hergé) hengessä. Älkää tulko torijuhliin sitten, ok?
Aivan mahtavia suoria lainauksia Kapteeni Haddockin sanavarastosta(ko)?
Toki, myös vähintäänkin semiagressiivista
Huikea keskustelupalsta.
Paitsi että kaikki mielipiteet ei ole sallittuja.
Kun kysyy miksi liputetaan niin liputetaan sekin.
Rakentavaa keskustelua…
Kiitos, poistun joukosta epäsopivine mielipiteideni.
Sulla on kilometrejä palstalla kuuden vuoden ajalta, mutta luulet, että ruvetaan Tapolan ketjussa ruotimaan jotain liputuksia.
Millä tavalla @totaka86 on laitettu jäähylle väärän tiedon levittämisestä? Hän vain mainitsi asian joka oli tuotu esille Peltolan omassa ketjussa ja pohti todellisia välejä. Ei hän todennut tai levittänyt mitään. Mielestäni tämä jäähy pitäisi poistaa.
Eli nyt pitäis katsoa tämä iso jäähy videolta kun siihen on mahdollisuus
Myös tuo syy “tahallinen väärän tiedon levittäminen” on mielestäni vähintääkin kyseenalainen. Hän vain spekuloi toisessa ketjussa esitettyä huhua. Huhua, jota kukaan ei ole väittänyt 110% faktaksi.
Vai onko ylläpitäjille täyttä tietoa, että kyseessä on oikeasti huhuankka?
Eikös siitä Peltolan ketjussa olleesta väärästä tiedosta jaettu kakkua joten olisi outoa jos sitä ns väärää tietoa saisi edelleen levittää palstalla.
Totakahan ei sitä mielestäni levittänyt vaan spekuloi aiheella.
Jos en ihan väärin tulkitse, taidat Donizimo olla camp Tapola ulos, niin koet asian ehkä niin, että tätä agendaa olisi loukattu. Mutta jos tätä mahdollisimman neutraalein silmin katsotaan, niin tuossa totakan viestissä on lietsontaa ja hyödynnetään huhupuhetta oman asian ajamiseen.
Me ollaan yhteisönä vastuussa jostakin julkisuuskuvasta. Ihan kaikkea paskaa ei voi tänne kirjoittaa, mitä watsappiin voi. Jos huhua toistaa ja toistaa, se on kohta “totta”.
Mutta. Sanouduin irti tästä päätöksestä heti alkuunsa, koska minulla oli totan kanssa näkemyseroja viikonloppuna.