Olisin voinut vastata tämän useampaan viestiin, mutta en osannut päättää, mihin niistä.
Eli liittyen huhuihin.
Tämä on vaikea alue, koska tässä uskottavuus liittyy pitkälti siihen, kuka palstalainen huhun tuo esiin. Täällä on muutamia, joilla on oikeita kytköksiä tietolähteisiin, ja ovat tämän useamman kerran osoittaneet “osuessaan oikeaan” - mikä on siis voitu todistaa jälkikäteen. Tällaisilta kirjoittajilta toivoisin jatkossakin kuulevani huhuja. Esimerkiksi nyt @Oijennus ja @Messi ja muutama muu (pahoittelut, kun en muista kaikkia nimimerkkejä). Tietolähteitä ei ymmärrettävästi voi paljastaa.
Täysin eri asia ovat nämä, jotka perustavat tilin vain kertoakseen jonkun huhun. Voihan toki näissäkin joskus olla perää, mutta uskottavuudelle ei ole vielä pohjaa olemassa.
Kaikkein pahimpia ovat ne, jotka huhuavat vuoropäivinä jossakin asiassa kaikki mahdolliset vaihtoehdot, jolloin jokin niistä väkisin osuu oikeaan ja huhuilija saa tästä sulan hattuun.
En tiedä mistä edellisissä viesteissä on kyse, kun sitä ei mitenkään kerrota. Voisko nää hoitaa yksityisviestein tai kertoa postauksessaan mistä on kyse niin että muutkin tietäisi ja ehkä siitä jotain oppisi. @MoodyBlue@Abra
Mutta. Kun tämän päivän matsin ekaa erää katsoi niin kritiikille oli ihan aihetta. Toki vastavuoroisesti olisi pitänyt antaa myös posia SAIK-voitosta. Tästä tunnen omassa sydänalassakin pienen piston.
Niin. Yleisesti tuntuu, että ihmiset kokee, että juuri heidän kritiikilleen on aina aihetta.
Vaikka muakin tappiot potuttaisi ja potutti tänäänkin, tapahtui pelissä valtavasti hyvää ja sitten edelleen muutamia työstettäviä asioita sekä muutama kalliimpi (tiukkojen marginaalien pelissä aina) yksilötason virhe.
Karavaani kulkee ja koirat ne vaan jaksaa haukkua.
7 tykkäystä
ProTappara
(”Joskus kannattaisi olla hiljaa.”)
1267
Luulen, että osa kritiikistä koskee minua ja se on ihan ok. On aika paljon asioita mitä tekisi mieli kirjoittaa, mutta sitten vain päädyn jauhamaan sellaista sekamelskaa. Syy: Ei voi suoraan kirjoittaa.
Ehkä parempi kaikille, jos vain kirjoittelisin pelaajaketjuihin ajatuksiani.
Vaikka ajattelen tällä hetkellä pelistä ja esim. Austinista eri tavalla kuin sinä, ymmärrän kirjoittamasi kritiikin.
Tunnetilaasi ehkä paremmin saattaa toki kuvastaa, että kuvittelet minun kritiikin kohdituvan sinuun (osittain/ isoin osin). Olet vain pisara meressä, joten en kyllä sinuun tätä kohdentanut, vaan yleisellä tasolla - vaikka tosiaan tietyt asiat ajattelen eri kautta, kun sinä (puet sanoiksi).
Jatketaan vaan pelaajaketjuissa haastamista, asioista, jos on tarpeen. Ja mielumminham sitä tappiokiukkua näppäimistöön purkaa, kun kotona kiukuttelee
En ole kokenut, että se olisi palstalla pakollista. Sen kun vaan ampuu menemään mielipiteitä ja one-linereitä ketjujen täydeltä. Toki siinä saa olla sitten jo aika paljon mielipiteitä, jos kaikkea haluaisi kommentoida
Kommenttini oli täysin yleismaallinen: oli se krittikki sitten haukkuminen, ”het kenkää”- one liner tai sinun kirjoittamasi, se kirjoittaja oikeuttaa kritiikkinsä aina jotenkin. Se oli se pointti.
Edelleenkin: peli voi olla hyvää ja hävitä. Peli voi olla paskaa ja silti voittaa. Ja kaikkea tältä väliltä.
Kritiikkiä on helppo huutaa silloin, kun tulos ei miellytä. Itse olen maltillinen, koska koetan nähdä myös tuloksen taakse. Se ei myöskään ole synonyymi täydelle tyytyväisyydelle.