Joo. Jatketaan yksityisviestillä, jos haluat vielä kirjoittaa ajatuksiasi.
@Oijennus , kun kirjoitit natsagate -ketjussa ”…minähän en ole ollut seuran tukena…” niin se riittääkin kertomaan jo aika paljon. Muista kuitenkin että henki voittaa materian, myös näissä tukiasioissa.
Hyvää viikonloppua kaikille!
Edit: Vielä tuohon @Oijennus ”räksytys” -kommenttiin: Tieto vai ymmärrys, kumpi parempi? Tai tieto ilman ymmärrystä, tekeekö silläkään mitään?
Edit2: Tarkoitushan tässä oli saada sinut, @Oijennus , miettimään asiaa. Ymmärrys tietenkin parempi, ja ei tee juuri mitään. Yllättävän selkeästi on viime aikoina kirjoituksistasi näkynyt, että (erheellisesti) pidät itseäsi jotenkin spesiaalitapauksena palstalla. Kaikenlaista sitä saa lukea…
Sinä et nyt edes tiedä mistä räksytät, joten turha on tätä jatkaa.
Kerro sinä, kun selkeästi tiedät vastauksen.
Väärään ketjuun annoin kommenttia, mutta laitetaas tänne oikeaan. Opettelehan käyttämään pilkkuja ja pisteitä noissa viesteissäs. Muutenkin lauseet voisivat olla selkeämpiä. @Patka72
Ja sinä käytä lippua, äläkä moderoi keskusteluketjussa
No se lipsahti. Anteeksi.
Menkää nyt hyvät ihmiset nukkumaan. Muutaman tunnin kun täältä on pois niin homma on lähtenyt lavasta.
Kieltämättä aikamoinen viesti ja purkaus tuolta Asiat mitkä harmittaa -ketjusta löytyy.
Onneksi liputettu.
Oon esports-ketjuun kirjoittanut 3 kertaa putkeen eikä anna enempää, haluaisiko joku käydä jotain sinne kirjoittamassa?
Otetaas eka viesti tähän ketjuun, mikä monesti taipuu mielessäni mielensä pahoittajat ketjuun. Palsta ihan mukavaa seurattavaa,kunhan täältä löytää Tappara aiheiset ketjut. Ja ennenkuin alan edes otteluseurantoihin kommentoimaan, pyydän jo anteeksi. Minun Salora kuvaputki TV ei tunne lähetysten viivekontrollia. Joten pyrin olemaan kommentoimasta muuten kuin erätauoilla,ettei tämä ketju pursua viestejä minun toiminnan takia.
Tarkoititko oikeasti, että pitäisi palata kaudella 96-97 käytettyyn 15 minuutin erätaukoon? Sen jälkeenhän on otettu mainoskatkot käyttöön. Eikö niistä kuudesta minuutin katkosta olisi järkevämpi luopua ja saisi saman kuuden minuutin säästön kuin tuosta erätauon muuttamisesta (18->15)?
Sellaista kuulin tänään, että yksi pidetty kirjoittaja suunnittelee palaamista palstalle joulukuun alussa. Ei ole siis minkään sanktioiden vuoksi ollut sivussa. Kyse siis @Messi :stä. Toivottavasti ei tule toisiin ajatuksiin, vaan palaa oikeasti.
Mitä Garteig on sanonut? Sitä en löytänyt mistään.
Aika spesifi aikataulusuunnitelma . Toivottavasti toteutuu! Joulukuussa lanseerataan Messi 2.0?
@BlueOval olis myös kaivattu tänne. Hänelle piti muistaakseni muistuttaa milloin meijän sällin bändillä jatkuu bändiskaba. Jis joku tuntee kaverin henk koht, niin lauantaina Olympiassa klo 23 tärähtää…
Toivottavasti tulevat. Peterraa odotellessa
Välitetty hänelle
Kiitoksia, hienosti toimii tämä palsta, vaikka joku mun onelinerin “thanks” tässä hetki sitten liputtikin. Ja jos huomenna Olympiassa näen @BlueOvalin, niin taivuttelen tulemaan takaisin. Jos joku muu tuonne Olympiaan eksyy, niin tervetuloa ja moikataan ihmeessä.
@gatecrasher sulla on melko kova tietopankki Tapparaan liittyen. Itse luulee muidtavansa paljon asioita, mutta sulla pitkältä ajalta hirveästi dataa.