Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Ihmiset, asiat ja tapahtumat jäävät hyvin mieleen. Mut jos pitää muistaa joku numerosarja niin se on jo haastavaa.

2 tykkäystä

Pakko kirjoittaa sellaisesta huomiosta, että kun täällähän on tarkoitus kertoa omia tuntemuksia oman suosikkijoukkueen otteista, niin mitä sitä tarttee kenenkään tulla komentoinnillaan pahoittelemaan, jos ne ajatelmat eivät ole yhteneväisiä itsesi kanssa. Jos joku näkee posia ottelusta toiseen ja taas toinen (niin kuin minä) näkee pelkkää skeidaa, niin annettakoon molemmille oikeus mielipiteeseensä. Eikö vaan?

5 tykkäystä

Vähän selasin, mutta mennään tällä ketjulla.

Kun meikäläiseltä toisinaan kysytään joistain sanoista, niin olen proaktiivinen ja käännän:

sus = suspicious = epäilyttävää

2 tykkäystä

Itselleni Sus on aina Rokan kaveri ja saman kylän miehiä.

16 tykkäystä

Rokkaa haukuttiin myös Antiksi välillä :slightly_smiling_face:

1 tykkäys

@riivank

Poimin viestisi tuolta Tapolan ketjusta.
Varmasti kapteenijutussa perää on, tuskin savua on ilman tulta.
Mutta alkaa olemaan melko vahvoja näkemyksiä asian suhteen, Kuusela kuitenkin on ammattimies ja keskittyy peleihin, jos koko jengi kyntää niin tuskin se siellä vaihtoaitiossa ketään naurattaa mutta vähä paha niistä ilmeistä on sen kummemmin Kuuselan ja Tapolan väleistä sanoa.
Toinen juttu on se että noinkohan on vaan seurajohto kävellyt Tapolan yli kertoen kenelle c tulee rintaan.
Semmoisia arvattuja näkemyksiä että kunhan ei palstatotuudeksi tai Solmun totuudeksi muutu.

8 tykkäystä

Pisteet ohjeiden kirjaimellisesta noudattamisesta!

Arvon @tp2, opettelthan sinäkin lukemaan? @Oijennus vastasi minun viestiin, jossa otin kantaa vain siihen, että pelaajat olisi savustamassa pelillisesti Tapolaa ulos. Sellainen toiminta ei ikinä kuulu minun Tapparaan. Sen jälkeen @Oijennus puhui jostakin minun uskosta. Uskosta mihin?

@Foss

harvoin, jos koskaan, joku kirjoittaa sujuvasti ja elegantisti varsin laadukasta tekstiä, kuten sinä ”Tapparan peliesitykset”- ketjussa.

Ajattelemme (postiivisessa ja negatiivisessa) hyvin paljon samalla tavalla, mutta kirjoituksen laadukkuus sai lisäksi (ainakin tälle lukijalle) lähes toihutipan aikaiseksi.

Mahtavaa, että olet palstalla!

5 tykkäystä

Tänään muutenkin hyvää keskustelua peliesityksistä siellä sun täällä. Eri näkökulmista ja eri näppäimistöistä.

4 tykkäystä

Kyllä. Tuskan parahduksesta on päästy analyysiin.

4 tykkäystä

Tuska saattaa myös sisältää analyysia.

1 tykkäys

Tai musiikkia.

3 tykkäystä

Kiitos, olen otettu.

Yritän löytää tarttumapintaa asioista, joihin voisin tuoda oman osaamiseni ja harrastuneisuuteni kautta lisäarvoa havainnoinnin tueksi. Ja jos pystyn rikastamaan keskustelua esimerkiksi koodiväkertelyjeni kautta, niin ovatpahan ne silloin enemmän hyödyksi kuin kovalevyllä lojuessaan.

21 tykkäystä

Äijähän on varsinainen @ljpp :n märkä uni. Ja kyllä noin informatiivisista teksteistä tykkää moni muukin.

7 tykkäystä

@pieni_m voisi pitää henkilökohtaiset hyökkäyksensä otteluseurannassa omassa päässään. Oli a) sopimaton b) eksyi aiheesta todella paljon.

”Iisakki johonkin toiselle foorumille kirjotteleen.”

1 tykkäys

Sorry, poistan viestin.

Asia kunnossa.

Usko pois, en trollaa tai yritä suututtaa ketään viesteilläni.

Eipäs ollutkaan lukossa. Se olikin palauteketju nro 1.

Pieni hassuttelu Jugin kitkarenkaista. Liputetaan viesti. Voi että mitä porukkaa palstalla. Ketju ei lähtenyt huonoille poluille. Mut jos näkee pienimmänkin syyn liputtaa nii hei tehkää niin vaan. Ja kasvakaa samalla aikuisiks.

15 tykkäystä

No minultakin liputettiin Barkovin ketjussa viesti jossa kommentoin tuuletusta että “Sakkojen paikka” :joy: Ja mielestäni ei mitään liputettavaa, koska kommentoin Sashan epätavallista tuuletusta, kun ei se muuten ikinä tuuleta :smiley:

13 tykkäystä