Sotkenpas minäkin oman lusikkani tähän soppaan.
Voisit ihan oikeasti lopettaa tuon omien oikeuksiesi penäämisen.
Haluan huomauttaa että tähän foorumiin joku hakkaa ihan omia rahojaan kiinni vain sen takia että meillä on Tappara-aiheinen keskustelupalsta.
Lisäksi tämä palsta pyörii muutenkin täysin talkoopohjalta.
On siellä säännöissä sitten mitä tahansa pykäliä, niin jonkinlainen kunnioitus saisi olla palstan pyörittäjiä kohtaan.
Ymmärrän kyllä @peterra:kin pointin näissä. Enemmän tasa-arvoa tämä tarvis. Eikä monen käyttäjän tarvis tulla ohjeistamaan/kantaa ottamaan yhden kirjoituksista. Menee ■■■■■■■■■■■ varsinkin, kun porukka mukana tykkää näistä mukana.
Kai kuitenkin teet peterrat ja luvattuasi lopettaa jankkaamisen palaat asiaan?
En palaa, vaikka olen jopa olutta tässä hieman nauttinut
Voi olla, että vika oli siinä, että ko.Fingerpori, jonka laitoin, oli juuri vaihtumassa toiseen. Yleensä on kyllä onnistunut linkkaus, muttei eilen.
Huomena pelataan JYP-Tappara. Vuosi on 2021. Otteluketju täyttyy 1990 luvun Jyppi-pelien muistelmista. Ei mitään, hienoa se on että muistellaan ja puhutaan kiekosta.
Kertoo lähinmä kuinka kaukaa pitää hakea positiivisia kokemuksia Jyväskylästä.
Tässä kun selaa tuota haaveiluketjua, niin siellä on nyt yhtä ja toista pelaaja. Haaveilun sijaan se on muuttunut ketjuksi pelaajista, jotka ovat mahdollisesti saatavilla. Mullakin on varusteet ja oma sarja jäissä, niin voisin mennä Tapparaan! Alkaa touhu olemaan kohta tätä tasoa.
Koronaketjussakin näkyvissä väsymistä rajoituksiin? ettei lähtisi laukalle, pidetään ketju asiallisena.
Tuohan on vaan varma kevään merkki. Mulla on vaimennusnappi valmiina siihen, kun “Konna Tapparaan” -ketju taas avataan.
Ja eikö haaveiluketjun idea ole haeskella, ketä voisi olla saatavilla, eikä vaan ilmoittaa:“Konna”, tai “Crosby?”
Instagramin OneBoxit on taas skeidaa eli lähinnä näyttävät vain kuvan. Instagram muutenkin epämääräinen By Facebook -sivu, niin olisi suotavaa, että ketään ei pakotettaisi sivulle. Elikkäs, lisätkää Instagram-linkityksiin myös tekstiä, pelkkä linkki ei riitä.
Tiedoksi @Tapparapojat55 @Timppa, mutta myös kaikki muut.
Annan @Treppu lle palautetta, notta on palstan positiivisin jäsen.
Aws, kiitos!
Hyvällä tavalla väsynyt meininki Vitsiä pukkaa-ketjussa!
Vitsiä pukkaa ketjussa oli kyllä semmosta settiä, että tässä pari viskilasia nauttineena ja ehkä hieman väsyneenä, niin hörötin ittekseni ääneen täällä. Kaikille viljonkka vitsejä kertoneille iso kiitos nauruista.
Edit. Ilmeisesti viskin aiheuttama typo. (en ollut kuitenkaan humalassa. Pyrin välttämään foorumeita silloin, koska asiat tuppaa lähteä laukalle)
Aina välillä on hyvä muistaa kehua - jokin aika takaperin aika voimallisesti annoin palautetta @Montreal22. Olen itse vaatinut, että kun muutosta tapahtuu niin se pitää huomata ja niin sitä vaan itsekin unohtaa. Nyttemmin on pysynyt hienosti hanskassa, vaikka provoa on tullut aika paljonkin välillä. Hyvää tekemistä.
Eikä saa tietysti unohtaa sitäkään, kuinka kiva on, että noissa Ilves-ketjuissa on oikeasti @Anapoli ja @Ilves1931 mukana. Ihan eri tavalla ainakin itseä kiinnostaa lukea joukkuetta kannattavien arvioita tilanteesta, vaikka ne usein ovatkin erilaisia kuin omat arvioni.
@peterra
Kun kirjoitat ajatuksiasi jääkiekosta, niin onko ne sinun omia huomioita pelistä vai kirjoitatko ns. “puhtaaksi” muiden huomioita?
Tämä viesti ei oikeasti ole nyt mikään hyökkäys mihinkään suuntaan.
Aika vaikea kysymys. Viime aikoina ne ovat enemmän omia huomioitani, koska en ole katsonut pelejä juurikaan porukalla. Jos pelejä katsotaan porukalla niin sitten ovat usein myös muiden huomioita puhtaaksi kirjoitettuna, joita ko. henkilöt eivät itse kirjoita.
Ennen kuin menet, niin pystytkö avaamaan vähän että mitä mieltä enemmistö asiassa on? Luen ko. ketjua epäsäännöllisen säännöllisesti, mutta minusta on tuntunut että siellä kyllä on useampaa eri näkökantaa edustavia.
Muistaakseni sinä edustit mm. aika voimakkaiden tukahdutustoimien kantaa? Muistelisin myös, että “yhteiskunta auki nyt!”-porukan jäsenistä joku olisi kritisoinut, ettei eri mieltä enemmistön kanssa sovi olla tai tulee perusteetonta sanomista.
Muistini voi tehdä tepposet monessa kohtaa, mutta joka tapauksessa kiinnostaisi minkälaiset mielipiteet näissä asioissa koetaan enemmistön mielipiteiksi.
Ainakin itsestäni on tuntunut pitkin syksyä/talvea että jostain syystä mielipiteeni kyseisestä asiasta on enemmistön mielestä väärä. Milloin olen ollut mitäkin.
Kyllä sen myös huomasi tuosta koronan vaikutus kiekko kauteen ketjussa. Olin siellä myös erimieltä tulevasta kaudesta. Näin asiat niin että seurat tulevat tekemään kohtuuttomia tappioita jne… Eli en ollut kauden pelaamisen kannalla
Tämä on mielipiteeni. Ihan viestien tykkäysten mukaan tehty. Voin olla väärässä mutta tältä minusta tuntuu
Eli huomannut selvästi jos joku ollut vahvasti erimieltä niin kyseinen viesti saanut tykkäyksiä jne.
Milloin tein siinä virheen kun ilmoittelin siellä altistuksia. Pyydettiin lopettaan se ja sen lopetin.
Sit esim @peterra kanssa oltiin erimieltä asioista ja molemmat “puollusti” mielipidettään.
Pyydettiin lopettamaan toistemme viesteihin vastaaminen/tarttuminen ja siinä kyllä suoriuduttiin hyvin loppujen lopuksi. Siittä kiitos Peterralle että molemmat otti ohjeen haltuun
Eli itseltäni on pyydetty ja sen olen tehnyt mitä on pyydetty.
Vastaan omalta osaltani. Paljon suurempi ongelma kuin ongelmaksi nostettu jankkaaminen, on palstalla “asiantuntijoiksi” tekeytyvät kirjoittajat joilla on selkeä agenda jota tuovat esiin uudestaan ja uudestaan. Agenda saa olla poliittinen, vaikka politikointia kielletty onkin. Pelikieltoa ei tule, ei edes huomautusta vaikka kirjoittaisi kuinka puppua. Valheellisia viestejä ei noteerata, mutta kun kerrot oman mielipiteesi joka poikkeaa muista, saati käytät Tampereenkiälistä “vahvaa ilmaisua” niin johan alkaa liput ja bannit heilua.