Mä olen asiantuntija suositteleen “Vaimenna” nappulaa joidenkin ketjujen kohdalla.
Hyvät palstalaiset käyttäkää “Vaimenna” nappulaa, elämä on helpompaa :).
Tosin kuulin Spacekin poislähdöstä muualta kun k.o. huhuketju oli vaimenettu :p.
Mä olen asiantuntija suositteleen “Vaimenna” nappulaa joidenkin ketjujen kohdalla.
Hyvät palstalaiset käyttäkää “Vaimenna” nappulaa, elämä on helpompaa :).
Tosin kuulin Spacekin poislähdöstä muualta kun k.o. huhuketju oli vaimenettu :p.
Liptutathan Muulla syyllä nämä ja laita mukaan parin rivin perustelut.
Lähinnä yritin herättää keskustelua. Liputtaminen muodollisen virheen vuoksi on helppoa, on huomattavasti hankalampaa liputtaa viestiä poliittiseksi tai valheelliseksi. Niihin pitäisi vetää joku linja. Mutta jos yhteisö on sitä mieltä, että kiroilu on pahempaa kuin valehtelu, niin sillä on mentävä. Ylläpidon on helppo mennä systeemin taakse, ymmärrän että se helpottaa työtä. Tässä iässä ei enää jaksa leikkiä Don Quijotea kuin ajoittain.
Nyt on varmaan vähän turhan tulehtunut ilmapiiri tuoda asiaa esille.
Sanoisin, että kai tämä lopulta on kuitenkin ensisijaisesti jääkiekkoon keskittyvä palsta edelleen. Paljon tulee nyt ns. “pahaa mieltä” kaikesta muustakuin jääkiekosta.
Ja kyllä. Olen ottanut asioihin kantaa myös muissa kuin kiekkoketjuissa. Ja olen antanut palautetta. Olen ottanut kiekosta yhteen, mutta se on tämän palstan perimmäinen tarkoitus. Jääkiekko ja Tappara.
Mutta ehkä se nyt kuitenkin olisi kaikille parempi, jos lähtökohtaisesti puhutaan kiekosta. Jos puhutaan muista asioista, niin olisi hyvä muistaa mielestäni se asia minkä takia täällä notkutaan. Eli jääkiekko ja Tappara.
Varmasti löytyy poliitiikalle ja koronalle parempiakin palstoja käydä keskustelua.
Just samaa mietin. Varsinkin jos ne muut aiheet aiheuttaa kitkaa, ni luulis että vois jäädä vain pois siitä ketjusta.
Tässäkin on aistimusharha, eli jos yhdellä tai muutamalla käyttäjällä on paha olo, niin se ei onneksi tarkoita että kaikilla on. Koska näillä on taipumusta tiedottaa asiastaan näyttävästi, välittyy väärä kokonaiskuva.
Joillain foorumeilla on politiikka ja uskonnot täysin kielletty. Tämä on aina vaihtoehto, koska meillä ne ovat valmiiksi rajatulla osastolla - ovi on helppo sulkea kokonaan.
Toisaalta sielläkin on paljon oikein kiinnostavaa ja hyvää keskustelua, joka on ainakin itselle avannut hyviä näkökulmia.
Jep. Ja tarkoituksena ei ollut kieltää tai sulkea keskustelua politiikasta tai koronasta, vaan tuoda esille se, että parempiakin alustoja ko. keskustelulle löytyy. Olemme kai samaa mieltä, että nyt ollaan ensisijaisesti kiekkopalstalla?
Kyllä.
Korona on aiheena kuitenkin sellainen, että se vaikuttaa isosti myös jääkiekkoon. Avaaja taisit olla sinä
Se on hieno päivä kun tuo ketju hiljenee!
Tietäjät tietää.
Palaute vastaanotettu ja ymmärretty.
Mä pohdin tätä asiaa että olenko kusipää jos valitsen koodilleni saajan esim. nimimerkin tai profiilikuvan perusteella?
@a1r6 a1 on näköjään mun ajatusmaailman kanssa samoilla linjoilla?
Naah, tuo oli vitsi
Kunhan itselle maili koodeista tulee perille niin katson kuka on jonossa ekana. Nyt kun tulee ilmeisesti useampi koodi kerralla niin arvon että kaikki yhdelle vai jakaako koodi per peli.
Minä en vitsaillut tällä kertaa.
Korkeintaan haistelen vähän suomalaiselle epätyypillistä röyhkeyttä. Omasta puolestani senkun valitset, maailma ei ole aina mukava ja tasapuolinen kaikille.
Sillähän se väärä ketju esille nousee, kun sitä käydään varta vasten nostamassa kärkeen.
Nyt en ymmärrä tätä palautetta, etkös nimenomaan sinä nostanut tuon vanhan seurannan esille?
No nyt on koko ajan haasteita ymmärryksen kanssa. Mitä.jos vedetään makaroonilaatikot napaan ja lösähdetään sohvalle katsomaan peli? El Klassiker alkamassa, hej!
Kerro toki mitä nyt ymmärsin väärin?
Mää jaoin yhden koodin, huomasin, että foorumin sitten voi panna muistuttaan, kun on seuraavan koodin jaon aika.