Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Sinä annoit ja minä vastasin. Kaikki on minun puolestani ihan ok.

Minä annoin, sinä vastasit, minä vastasin.

Kuten huomaat, paikkoja näpäyttää tulee kaikille. Joskus palaute kandee ottaa vastaan lisäämättä siihen sitä ”mutku sääkin…”. Ja tälläkään en tarkoita, että olen tässä parempi.

Silti lainaukseni sinun tekstistä oli mielestäni alentava ja tarpeeton. Ja varmasti seuraavaksi menemmekin eteenpäin?

Ja tämänkin keskustelu jatkuu yksityisviestillä. @Vekki-Keke vaikuttaa ihan fiksulta kaverilta.

On perjantai ja puoliyö. Keskimäärin tämä ei ole aikuiselle ihmiselle rakentavin aika lähteä syvälliseen debattiin.

Nukkumaan poijjaat, tai ainakin kännykät kiinni.

2 tykkäystä

Älä sinä nyt tule kertomaan toimintamalleja, kun et mistään mitään tiedä. :wink:

Todella harmi, jos koet tämän olevan jatkuvaa. Ilman muuta kanssani saa olla eri mieltä, en missään nimessä ole oikeassa koko aikaa.

Ja noin yleisesti. Virran ketjussa olevaan viestiini liittyen. Se oli minulta pohjanoteeraus. Pahoittelut kaikille.

14 tykkäystä

Hienon miehen merkki kuitenkin, että osaa myöntää virheensä.

Iso peukku :+1:t2:

4 tykkäystä

Korostan vielä kaikille julkisesti, että ko. lauseeseen olisin puuttunut keneltä vaan. Minulla ei ole henk. koht. agendaa sinua/ muitakaan kirjoittajia vastaan.

Joskus tappionkin siivittämänä viestit ehkä terävöityy ja voisi käydä kelle vaan. Arvostan kuitenkin, että käsi nousee koris-tyyliin virheen merkiksi. Se on aina suoraselkäinen teko. :+1:

Ja ymmärrän myös sen, etten usein itsekkään tarkoita asioita niin julmasti/tylysti/ tms. miten ne kirjoitan. Lukija ei vaan voi tietää toisen tyyliä, joten siksi kannattaa käyttää aikaa viestien muotoiluun. Itsekkin tässä koitan parantaa, etten tulisi väärin ymmärretyksi.

Hieno persoona @Oijennus kuitenkin varmasti on. :blush:

4 tykkäystä

@Messi rupeaa oireilemaan. Hienoa.

11 tykkäystä

Käykää joku kertomassa vitsi Laskettelu-ketjussa niin mun ei tartte muokata ikivanhaa viestiä.

Kun kukaan muu ei tässä jo monien aamutuntien aikana oo mitään puhissut, niin ihmetellääs täällä. Jos kellään muulla ei oo mikään muuttunut enkä saa ongelmalleni tukea, niin mää räpläilen jotain omia asetuksiani sitten, enkä tee mitään vikailmoituksia. Mutta nyt parin eri koneen ja selaimen kanssa samaa:

Viestit eivät muutu “luetuksi” vaikka ketjussa käy. Lisäksi se näyttää, että edellisestä vierailusta olisi tunteja, vaikka juuri tässä on käyty ja yritetty päivittää sessiota ajankohtaiseksi. Ja vieläpä viestiketju-taulukko näyttää jotenkin oudolta, väljemmältä kuin ennen, turhaa paddingia paljon.

Mobiilissa ketjut muuttuu luetuiksi ihan vanhaan tapaan. Probleema on vain normiselaimessa, tsekattuina Firefox ja Chrome.

Tarkoittanet tätä tilannetta?

https://tappara.co/t/satunnaiset-ihmettelyt-discoursesta/151/1126?u=gatecrasher

Kas joo. Olen näemmä piilottanut tuon ketjun jostain syystä joskus näkymättömäksi. Mutta hyvä että asia on ns. hoidossa jo.

Kiitokset kaikesta ja kaikille. Itsellä tuli nyt vain mitta täyteen tuohon iänikuiseen negatiivisuuteen. Pahimpana tietysti otteluseuranta mutta myös lähes jokainen ketju on samassa tilassa. Foorumin anti oli alussa ja pitkään informatiivinen ja mielenkiintoinen, mutta nyt se on lähinnä miekkailua, väittelyä ja oikessa olemista. Mulle se riitti nyt.

Hyvää jatkoa kaikille ja Tappara voittaa kuitenkin

4 tykkäystä

Älä lähde vielä, meitä positiivisia ei liikaa ole :blush::man_shrugging:

2 tykkäystä

Kyllä lähden, hyvä edimerkki on tuonoiden kommentaattorien arvostelu.

Noi Äijät on jonkun pelin pelanneet ja jopa valmentaneet. Niiden kommentteja kannattaisi kuunnella, niisdä on paaaaasssljon asias

2 tykkäystä

Vedä @kontio pienet talviunet ja tuu sitten takaisin vähän ajan päästä uudella innolla, jos nyt on viime aikoina alkanut meininki jurppia. Ehkä se tuosta muuttuu positiivisemmaksi, kun uuteen areenaankin siirrytään pian.

11 tykkäystä

Näin juuri.

Ja on tästä palstasta hyötyäkin. Mä luulin aina olevani pessimistin/ realistin välimaastossa, mutta täällä olen oppinut, että mun katsantokanta on yleisesti aika neutraali/ inhimillinen, jopa välillä positiivinen.

Enkä sano tätä pahalla kenellekkään. Tai sitten mun läheiset on vaan sellasia ärsyttäviä Naantalin aurinkoka koko poppoo, että niiden rinnalla olen mörökölli Mökömökö-puussa Ärrimurrin keksejä samalla mutustellen. Nää o näitä näkökulmia :sweat_smile:

3 tykkäystä

Jos pitää kirjoitusten perusteella arvioida, niin olet kyllä optimisti. Mikä ei sinänsä huonoin mahdollinen piirre ole ihmisessä. :slight_smile:

4 tykkäystä

No on… Luin että kirjoitit “ainakin viikon-kahden päästä”, jolloin merkitys muuttuisi. :smiley: poistin kommentin, en osaa näköjään lukea enää :joy:

1 tykkäys