Tämän illan kun tätä piipitystä täältä palstalta lukenut jokaisesta asiasta pelaajista toimistoon, niin ei ollenkaan huono vaihtoehto.
Monen elämä kyllä helpottuisi kummasti.
Nyt on kyllä pakko ottaa aikalisä omalle kohdalle tästä sivustosta.
Tämän illan kun tätä piipitystä täältä palstalta lukenut jokaisesta asiasta pelaajista toimistoon, niin ei ollenkaan huono vaihtoehto.
Monen elämä kyllä helpottuisi kummasti.
Nyt on kyllä pakko ottaa aikalisä omalle kohdalle tästä sivustosta.
- “Metallican Garage, Inc. on huono levy.”
- "Okei, osaatko soittaa kannuja paremmin kuin Lars Ulrich?
Kritiikkiä saa antaa, Tapola voi olla Tapparan historian vaikka huonoin koutsi. Miehestä kuitenkin puhutaan, kun se olis ekaa kertaa tekemisissä jääkiekon kanssa ollut eilen.
-“Jum*lauta rumpujen soitto on muutakin kuin tota jatkuvaa paukutusta ja polkemista, tuskin noi bändikaveritkaan jaksaa kuunnella ja varmasti haluais potkia Ulrichin pois!”
-“Olet ilmeisesti parempi rumpali, kuin Ulrich.”
Minua haukuttiin taannoin ylimieliseksi. Pata kattilaa soimaa vai miten se meni?
Tuo ei varmasti ole pelkästään, jos yhtään, sinulle osoitettu. Ja on mielestäni täysin oikeaan osunut kommentti suurelle osaa palstalaisista. Vikoja keksitään ties mistä, moraa tulee omille, ja vaikeuksien sietokyky on uhmaikäisen tasolla.
Onhan siinä mietinnän paikka, voisiko jotenkin muuten toimia.
Rinnastat minun kysymykseni aidosti siis sinun toteamukseen:
” …mutta minkäs sille voi jos kiekosta ei mitään ymmärrä?”
Kysymykseni pointti oli, voimmeko me olla aidosti konkreettisemmin muutoin organisaatiolle hyödyksi, kuin esim. keskustelemalla siitä, että Tapola on kuin olisi seipään niellyt ja siksi joukkuekin on väkinäinen? Vai siis oikeuttaako tämä lipun maksaminen tämän? Tai edelleen palatakseni kysymykseeni mitä siteeraat: jos jostakin muusta kuin lipun hinnasta on hyötyä,
onko keksityistä spekulatiivisista jutuista hyötyä yhtään?
Ehkä kirjoitin huonosti, etten osannut heti avata pointtia. Ja eikös me privan puolella käsitelty asia ja ”menty eteenpäin”, mutta tässä ollaan taas ![]()
Varmasti näin. Kotipelien saldoa saa varmaan kritisoida? Se, että minua sanotaan ylimieliseksi niin pitänee paikkansa. Samalla kannattaa myös katsoa peiliin. Eikö?
Kiitos. Alkeellisesta kirjoitusasustani huolimatta sait juuri pointistani kiinni.
@Oijennus sulle tarkennus. Vaikka oletkin palstalla näkyvä persoona, minun kaikki viestit ei ole suoraan tai edes piilossa kohdistettu sinuun.
En ole tällaisia kuvitellutkaan. Se mitä nyt kuittasin oli se, että vähän ylimielistä kommenttia tulee myös sinulta.
Jaa. Voi toki olla, että jos osallistuisin mielivaltaiseen tylytykseen keksityillä personaan menevillä jutuilla en olisi ylimielinen. Jonkun näkökulmasta juuri tuollainen keksitty saaga ja jatkuva ”osaisin itsekkin pelata/ valmentaa paremmin” olisi ylimielistä.
Kun nyt kerran tässä olemme taas, niin etkö näe minun palautteessa sinulle mitään eroa versus se mitä minä sinulle kirjoitin? Onko rikka tosiaan niin pahasti nyt omassa silmässä, että en näe omaa ylimielisyyttäni?
Motiivi oli joku saada vastaamaan/ pohtimaan sitä, mikä on tuon kaiken ”keksityn” tylytyksen hyöty heidän mielestään? Tai oikeutus.
Ja hei, sähän voit järjestää äänestyksen:
”Onko Vekki-Keke ylimielinen kirjoittaja”.
Jos 50% tai enemmän vastaa kyllä on minä kirjoitan julkisen asiallisen pahoittelun ja lupaan etsiä toisen foorumin ajatuksilleni. ![]()
![]()
Tähän sinun pitää itse löytää vastaus.
Palstaveljet, tästä aiheesta on turha lähteä nokittelemaan, asia ratkeaa häin helposti. ![]()
0 voters
Menkää välillä ulos tai jotain.
Eilen kävin ja tuli sanomista siitäkin.
Äänestin myös itse tätä Kakea! ![]()
![]()
Tässä on vähän kuin Uuno Turhapurolla, kun kirjoitusnopeus kasvaa, kasvaa myös lyöntivirheiden määrä.
Mielestäni kumpikaan ei ole ylimielisiä, tarraatte vain liikaa toistenne kirjoituksiin. Raitis ulkoilma voisi auttaa, siellä on hieno ilma.
Kyllä minä myönnän olevani ylimielinen tietyissä asioissa ja pahoittelen sitä. Ylimielinen ihmisenä en missään nimessä myönnä olevani.
Minun mielestä lapsellista tämmönen.
Lapselliseen kiistaan lapsellinen ratkaisu. Mutta kiitos sinulle kun kerroit.