Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Suurin syy noihin riitoihin on JANKKAAMINEN. Asiaan jäädään väkisin kiinni, ja samaa vääntöä vaan jatketaan ja jatketaan. Mielestäni kaksi kommenttia noissa vääntötilanteissa riittää ja jätetään sitten siihen. Jankkaaminen jos mikä on lipun paikka.

32 tykkäystä

Ehkä mää vaan en ymmärrä, mikä on tappelua ja riitelyä, mutta en oo huomannu olevani osallisena semmosessa vaikka väitän aika aktiivinen olevani tällä foorumilla. Jos kirjotellaan keskustelupalstalla, erilaisia mielipiteitä riittää ja kyllä se kannattaa hyväksyä. Jos toinen on eri mieltä, so what. Mennään eteenpäin. Juti asenteineen olis hyvä johtohahmo monelle.

3 tykkäystä

En ole kyllä tältä kantilta täällä ikinä ollut tai toiminut. Enkä näe edes tätä foorumia mitenkään polarisoituneena. Oikeastaan päinvastoin.

3 tykkäystä

Olette oikeassa jankkaamisesta, siitä se pitkälti alkaa. Mutta sitten taas, kun jonkun tekstiä toiselta palstalta lainataan ns. “joukkolynkkauksen” tavoitteessa, ei puhutakaan enää vaan jankkaamisesta. Mun mielestä tuo vain oli jo ylilyönti, kun aletaan puhua, että en halua tuota käyttäjää tänne palstalle jne. Siinä ei riitele enää asiat.

1 tykkäys

Ja minä pidin peterran viesteistä ja hän vaikutti mukavalta ihmiseltä, niin pakko on hypätä häntä puolustamaan tässä. Ei anna luonne periksi.

6 tykkäystä

Harvoin muuten näin pitkää keskustelua tulee piiloon liputetun viestin jäljiltä…

Valitettavasti pienelle osalle käyttäjiä tämä jankkaaminen tuntuu olevan suorastaan urheilua.

Se mikä @valvojat on hankala arvioida on tahallisuus, eli onko jankkaus osa luonnollista persoonaa vai harrastetaanko tuota tahallisena – tällöin ylittyy provosoinnin sääntöpykälä.

Tähän taas se “Someone is wrong on the Internet” -meemi, joka ketjusta jo löytyy pariinkin kertaan.

Liputtakaa häiritsevät jankkaajat :black_flag:

3 tykkäystä

Vaikea väittää vastaan. Kyllä se jonkinlainen jankkaaminen vaan on, joka tuo sen ikävän sivumaun keskusteluun. Niin, onko se sitten enää oikeaa keskustelua edes.

Hyviä kirjoittajia on lähtenyt, mutta ovatko olleet sittenkin liian isoja kaloja pieneen altaaseen. Tai pyrkineet olemaan sitä. Enpä nyt ole mitenkään varma asiasta. Kunhan nyt nousi mieleen.

1 tykkäys

Jos meinaa juuttua jankkaamaan niin voi olla kanssajankkaajaan yhteydessä yv:llä ja sopia, että olemme eri mieltä ja ettei tarvitse enää julkisesti asiasta vääntää.

1 tykkäys

Mä olen hanakas sanomaan ja laittamaan vastaan. Koen myös, että aika paljon täällä minua tahallaan halutaan haastaa/provosoida. Se on minulle ihan ok, mutta jos et halua mennä pizzeriaan, niin sitten pitää ostaa pakastepizza.

E.

En ole tavannut henkilökohtaisesti. Monen monta viestiä ollaan vaihdettu ja ei minulla henkilöstä ole mitään pahaa sanottavaa.

Ei välttämättä pakko pakasteilla mennä. Voihan sen kotiinkin tilata.

@Jussip95 jokohan toi Heljanko vitsi olisi kuultu jo tarpeeksi usein? Aina kun joku kehuu, niin kaivat naftaliinista saman vitsin.

Anteeks. En tiennyt ettei täällä saanut hassutella. Toivottavasti et nyt vakavasti masennu tämän asian takia.

Saa toki hassutella, mut olisko uusia vitsejä?

Joo mä keksin jotain niin sua ei harmita.

1 tykkäys

Eli “aina” on ilmeisesti 2 kertaa? Nopealla vilkasulla kaksi kertaa @Jussip95 kuitannut tuolla.

E. Toki melkein peräjälkeen, niin sehän tekee jo asiasta melkein rikoksen. En tiedä onko muissa ketjuissa sitten tullut.

E2. Hei löysin Heljangon ketjusta etsimällä kolmannenkin! Marraskuulta -21. Häpeä @Jussip95.

4 tykkäystä

En tiedä minkä verran olet lukenut palstaa, mutta väittäsin nähneeni tuon vitsin sata kertaa sivustolla. En muista ketkä kaikki sitä viljelee, ja onko niitä poistettukin?

2 tykkäystä

Muista en tiedä, mutta tässä viitataan vain yhteen käyttäjään. Toki varmasti useampi näin on huulta heittänyt.

1 tykkäys

@Oijennus kannattasko taas vähän ottaa iisimmin tällä palstalla?

Mitäs mä nyt tänään olen tehnyt? Aina on joku haastamassa.

1 tykkäys