Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Ei mielestäni Heljanko saa enää rapaa niskaan isossa mittakaavassa vaikka päästäiskin helpohkojakin maaleja. Ollaan siis menty eteenpäin.

1 tykkäys

Ollut olemassa.

4 tykkäystä

Katso kenellä on eniten viestejä tässä ketjussa ja vedä johtopäätös.

Asiasi tuli heti selväksi. Saat ihan rauhassa koittaa hakea minua vääntöön mukaan. Ei onnistu tänään.

7 tykkäystä

En halua vääntää. Se tehtiin jo kerran ja mielestäni silloin asia tuli selväksi. :slight_smile:

Kunhan pienen vinkin annoin. Ihan ystävällisesti.

Ei saa, sen takia voisi jo unohtaa vanhat jutut ja vitsit, ja nautittaisiin porukalla menestyksestä. Myös ne jotka oli väärässä… Eiköhän viesti ole mennyt perille, ja käsi noussut monella ylös virheen merkiksi.

Katsoin @Oijennus toiminnan, enkä nyt kyllä yhtään ymmärrä sun palautettas.:sweat_smile:

No, kai tässä joku perä on.

7 tykkäystä

Kovin elävältä @oijennus vielä tuntuu🤪

2 tykkäystä

Tällein niitä viestejä tulee kun tägäät oijennuksen tähän ketjuun.

Vedä johtopäätös :thinking:

4 tykkäystä

Ei se ihan näin ole. Mutta mitä nyt olen viime aikoina seurannut, niin lähes kaikissa konflikteissa on yksi yhdistävä tekijä.

1 tykkäys

Varmasti tulee konflikteja, kun tullaan palauteketjuun provoisoinaan, syyttä.

2 tykkäystä

Ei se nyt kyllä ihan niin ole, että noissa tilanteissa ihan viattomana ja syyttömänä ollaan jatkuvasti.

Mutta eiköhän tämä palaute ollut tässä. :slight_smile:

Eiköhän. Hyvä provosointi kuitenkin tälle päivää taas. “Virkistää” päivää.

3 tykkäystä

Palsta pitää virkeänä ja hereillä, väkisinkin tulee kelattua, että mitä mä nyt taas on tehnyt. :grinning:

3 tykkäystä

Oli pakko lukee nyt nää viimeisimmät täältä viiteen kertaan. Tai itseasiassa kuuteen kertaan ja vielä lukee @Oijennus viestit parilta viime päivältä pariin kertaa ja tarvii todeta, että en nyt oikein tätä palautetta Oijennukselle ymmärtänyt :joy:
Tosin eihän mun varmaan tarvi ymmärtääkään.

Juhani Tamminen sanois, että argumentoikaa faktoilla!! Niin ei tuu näitä väsyneitä…

12 tykkäystä

Kivaa sanoilla ja mielikuvilla leikittelyä. Älä nyt @Kilo ylpisty mutta tää oli ihan hauska.

7 tykkäystä

Jopas oli liput heilunut Peltolan ketjussa, aika totista hommaa :joy:

2 tykkäystä

Joku Peltolan topicissa heitteli, että poissaolon syy natsagate. Kerroin vakavana, että se ei ole syy. Ihan varmuuden vuoksi. Viesti koettiin loukkavaksi, herjaavaksi ja sopimattomaksi ja liputettiin.
Ehän siinä sitten mitään, jos näin on.

20 tykkäystä

Ei mikään ihme kun näemmä pelkkää shaissea sinne kirjoitettu. :smiley:

E: En viittaa @Messi poistettuun viestiin vaan sen jälkeisiin diipadaapailuihin.

4 tykkäystä

Täällä ei kevennyksiä viljellä, vaikka vähän liittyisi aiheeseenkin. No, ei sitten.

1 tykkäys