Palautetta kanssakeskustelijoille

Älä nyt suutu. Monet Ilves-henkiset kirjoittajat saavat silti melkoisen kasan ylimääräistä Tappara-faneilta erilaisilla foorumeilla. Minä tulkitsen noita nähtyjä viestejä aivan eri tavalla kuin sinä. Sinun tekstistäsi tulkitsin, että tuo ilmiö olisi jotenkin negatiivinen asia.

Mun mielestä jokaisella fanilla on oikeus ilmaista mielipiteensä - kyllä Ilves-faneilla on oikeus odottaa ykkössentteriä, ykköslaituria ja ykköspakkia, kun katsoo ketkä lähtee menemään. Kukaan jatkoajassa tai missään muuallakaan (Ilves-faneista) ei ole varmaksi lähtenyt huutamaan, että sieltä on tulossa maailmanluokan vahvistuksia noille tonteille.

Lähtökohtaisesti tuo on vähän sellainen suo, että lähdetään halkomaan hiuksia. Antaa Ilvesläisten odottaa omia vahvistuksia ja katsotaan, ketä sieltä tulee ennen kuin ruvetaan tyrmäämään toiveet epärealistisina. Ihan samanlaisia epärealistisia toiveita on Tappara-faneilla pitkäksi jonoksi. Sen takia pidin vähän hassuna, miten nyt noin ison jutun asiasta teet.

@Kilo kiitos :stuck_out_tongue: Tosin eka viesti mun mielestä kuului teemaan :smiley:

1 tykkäys