Koska koko siinä jaarittelussa ei pitänytkään olla mitään, mistä ottaa kiinni. Ei ole tarkoitus tässä ketjussa järjestää mitään henk. koht. vääntöjä. Ei ole tarkoitus tarjota mitään provoa / kulmaa, mistä jonkun pitäisi loukkaantua / muuten ottaa kiinni. Henkilökohtaiselle tasolle menen lähtökohtaisesti vain itseäni ja itse tuottamaani lisäarvoa haukkuessa. Ei sitä lisäarvoa ole. Ei minulla ole annettavaa kuin pitkien jaaritteluiden muodossa. Muuten jaarittelen yleisellä tasolla vähän kaikesta. Yleensä jostain yksittäisestä jutusta motiivin saaneena. En minä lähde tähän ketjuun ketään suoraan maalittamaan, vaan koitan kääntää ilmiön yleiseksi. Yksittäistä viestiä laajemman näkökulman ottaminen yleensä toimii. Eilen näköjään ei.
Mitään syytä näiden takia palstalla lopettamiseen ei ole. Tässä ketjussa käydään täysin turhia vääntöjä jatkuvasti. Yleensä Tapparan pelatessa heikosti tai kun Tappara ei pelaa… Joten ei, älä @Repa-76 lopeta kirjoittelua.
Päin vastoin. Pitää saapua palstalle. Kirjoittaa. Kirjoittaa paljon. Kirjoittaa paljon kiekkokeskusteluihin. Kyllä se ilmapiiri muuttuu, kun ihmiset keskittyvät olennaiseen…